Data e postimit: 2014-02-23 17:17:58
Lexime: 32580
Mbarim vjeshte
Lloji: Ese filozofike
Tema: ''Te ikesh nga vendlindja do te thote te vdesesh nga pak ''
Autori: M.P
Shkolla: ''Sabah Sinani''-Puke
Klasa: 12-D
Qyteti: Puke
E-mail: emanuelvata@outlook.com


Te shuhesh pa gjurme eshte gjeja me e lehte qe ti mund te besh kur ke vendosur te largohesh nga vendlindja.Por a valle,a e kthen koken pas dhe te mendosh se sa fetyra te perlotura u bene nga ikja jote.Cdo gje familja,te aferm,shoket e tu pikellohen nga ky largim.Kur era ta ledhaton fetyren tende te ngjall ndjesin sikur po te thote"qendro ketu me ne,ae do te jeshe i lumtur edhe ti edhe ne".Zogjet qe fluturojn neper male dhe fusha fillojne dhe thone me vete "cfar po ben ti pse po iken,cila eshte arsyja e largimit tend".Ah! Sa e lumtur ishte shtepia kuri pranishem ishe ti,toka ishte e lumtur kur mbi te ecte kemba jote,cdo gje kishte gjallerim mahnites. Por tani me largimin tend edhe kullat sikur po lohen te qendrojn ne kemb,zogjve u eshte mbaruar kenga ,fushat dhe malet nuk po gjelberohen me si me par,diellit i dhimbsen rrezet per ti leshua ne kete toke te shkret,me largimin tend pranver sikur po vonon me ardhur.Po,a me thuaj nje here si te priti dheu i huaj o vella,a po ye ngrohin rrezet e diellit si ne vendin tend,ea te flte kush aq embel sic te flisnim ne.Siguridht qe jo!Ah!Sa mizore eshte toka e huaj.Pse ike.....!A pate ndonje arsye?Sigurisht qe po..!Ti u largove per nje jete me te mire per vete dhe per ne .Por me largimin tend kjo gje nuk u zgjidh ,sepse jeta ne dheun e huaj nuk ishte ashtu sic e mendove.Fetyra jote ne mendjen time eshte nje imazh jo shum i qart ,sepse je larguar tash shum vite.nuk na le te deshirojm parat por na le qe nena dhe babai te deshirojene djalin e tyre,vellezrit dhe motrat -vellain e tyre .Kur nen qan,ne lotet e saj lexoj emrin tend ,ajo nuk lejon qe ata te bien ne toke sepse te perkasin djalit te saj,pra ty.Keshtu qe kthehu te lutem seps na mungon shum.

Vepra te ngjashme
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: trimeresha argjiro
trimeresa argjiro princeshe trime bestare, princesh e bukur atdhetare. flijove jeten tende krenare, per atdhe e besen sh...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Hartim · Tema: Koha
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? Perse nuk me degjojne? Dua te ndalen tani , pikerisht tani qe ta kuptoj me mir sa e bukur qenka mosha e rinise , e sa e dhimbshme eshte kur e mendon qe p...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: Vetëm ty tdu
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A vall ndoshta. Je pendu?Q m Largove nga vetja Jote mu. Po qtash Koha ka ik ,e ko shku. I patem dhene fjalen Njeri tjetrit ,q gjithmon Un e tiI t...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim Vendlindjeje 1
Ahhh sa e bukur vendlindja ime!Vendi ku une u rrita , vendi ku moora mesimet e femijerise , vendi ku jetuam qastet e gezuara por edhe te hidheruara!Atu ku hodha hapin e pare te jeteses, kjo toke e shenjte ku kojtova origjinen .... Qdo pjese e tij eshte e ...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Gjithqka ndodhë në jetë!!
Ne jeten e perditshme disa gjera qe na vrasin, e qe patjeter duhet t'i bejme, jo na deshira, por se jemite detyruar. Ndonjehere eshte me mire te largohemi qete, edhe pse brenda teje degjon tek bien mbi toke copezat e thyara, e krijohet nje zhurme. Por mos...
Autori: Michayd · Lloji: Poezi personale · Tema: dashuria
Naten eshte nje ndjenje e bukur e fshehte smund te mendosh gje tjeter se nje kujtim te embel , te lehte. Syte e tu te bukur po me bindin ngadale te enderroj sonte nje flutur emrin tend ne krahet e saj Nese mengjesi do me braktiste perendimi...
Autori: AlKiDa · Lloji: Poezi lirike · Tema: NeNa
ZEMER E EMBEL ME DASHURI e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DA...
Autori: erza · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: khloe malaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria per nenen
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: XHESIKA HARUNAJ · Lloji: Hartim · Tema: RESPEKTI
E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli syte dhe mendo ,sikur bota te ishte milje larg prej teje. Mendo sikur ti vjen nga asgjeja ,sikur nuk i perket njeriu. Qetesohu ,sepse nuk je vetem, ke ...
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: rugen · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NATYRA
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e papreku...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...




Komentet e fundit!

Emri: suada
Email: suada@yahoo.com
Komenti:

Emri: albina.albi
Email: albinarata@gmail.com
Komenti:

Emri: anita gashi
Email: anita@gemail.com
Komenti: Shum e bukur bravo Kush e ka shkru 1 ese kaq te bukur shkrimtar i vertet

Emri: sandra
Email: anxhela.kledi@gmail.com
Komenti:

Emri: Lola
Email: Ola.jola1996@gmail.com
Komenti: Mahnitese...historite e verteta jane te dhimbshme, por nga to del nje kryeveper ne letersi.bravo

Emri: Andi
Email: andreasallja@radioshqip.org
Komenti: Shume e bukur te lumte.

Emri: arber.laboti
Email: arlaboti@gmail.com
Komenti: shum shum e bukur bravo

Emri: Ani
Email: Iris.tiran@hotmail.it
Komenti: Superr shum e bukur dhe e ndjer vertet m preku...

Emri: arbri
Email: sefaarbri@gmail.com
Komenti: Shum bukur

Emri: eljona
Email: elsa.shabani21@gmail.com
Komenti: ese


Emri: Auuuuu
Email: Unitedm67@yahoo.c
Komenti:

Emri: Anisa
Email: manushaqe.musa@gmail.com
Komenti: e bukur.

Emri: deniel
Email: daniel.isufi@yahoo.com
Komenti: Bravo ja vlen

Emri: emanuel vata
Email: emanuelvata@outlook.com
Komenti: shum e mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com