Data e postimit: 2015-03-07 18:41:16
Lexime: 19957 |
Hey ( M )❤️
Zemra ime prej momentit qe te njoha e ndjeja nje lloj simpatie per ty , por se mendoja se do ishim si tani ! Fillove ngadale te hyje ne zemren ime , ne endrrat e mia , ne jeten time !!!
Te ti gjeta veten dhe kuptova se cfare eshte das...
|
E dashur mesuese,
Si keni qene me shendet?Degjova se ju keni marre cmimin MESUESJA ME E MIRE,me behet vertet qefi per ju sepse ju me te vertete e meritoni ate cmim.Ti na ke mesuar shkronjat,numrat sa here kemi pasur nevoje per nje keshille apo per ndihme...
|
Gjyshi Im
Gjysh I Dashur
Sa Fort Te Dua
Sa Fort O Gjysh
Me Mungon Mua
Lojrat,Mesimet E Tua
Kurr Si Harroj
Me Mesove Mua Gjysh
Si Te Veproj
Gjysh More Gjysh
Tasht Ti Ku Qendron
Ne dhe te Ferizajit
Aty Po Pushon
|
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
|
Leter nga Erjona *_*
Ti per mua ishe nje person mahnitës.
Dhe ende je.Mesimi yt per mua ishte
dituri e pergjithshme.Sa here qe te shof
ndihem nxenese.Dashuria si mesues
qe une e ndjej tek ti eshte shume e
madhe.Sa qe nuk mund ta besoshë.
Ai ndri...
|
Kjo jam une. E mbudhur me gabime dhe fatkeqësi. Eh nk kam çfare ti bej fatit tim. Fundja fundit nuk e kam shkruar vet. Po ta kisha unë në dorë jeten time, ti do ishe ende krah meje. Vertet do isha duke genjyer ende prinderit, por kur isha krah teje u...
|
ME KE DHE TE KAM SHPIRT, ENGJELL, XHAN, LULE, AJER, TOKE, UNIVERS, PLANET, OQEAN. PRANDAJ NEVE ASKUSH NUK NA NDAN!!!,😍😘👭✍️👑TE DUA MAMI
YOU ARE MY QUEEN👑👑👑
|
I dashur Kevin !
Po ta shkruaj këtë letër ,duke shpresuar që ta lexosh me vëmendje dhe pa lënë asnjë rresht pa lexuar,siç e ke zakon.Do përpiqem të të them ngjarjet që do të të shënjojnë jetën tënde gjatë këtyre 8 viteve.Por edhe dis...
|
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të ...
|
Autori:
dhurata
·
Lloji:
Leter
·
Tema:
kjo leter eshte nje kerkese ndaj drejtorise se shkolles per shkak te ...
e nderuar z.drejtoreshe,
une quhem ... dhe jam ne klasen e 7..
sic jeni ne dijeni ne shkollen tone mungon nje kend sportiv.gjithmone kemi deshiruar te kemi nje fuhe futbollime bar artificial, nje rrjete volejbolli,disa paralele , nje piste te vogel vrap...
|
My secret is:
MY FAMILY iS MY LIFE
HOME SWEET HOME
To home has is more happiness
I LOVE MUCH
My Home
|
Ishe nje idhull per te gjith ne . na bere te perjrtonim nje dashuri . tani ike dhe na le te gjithve me lot ne sy . mallkoj veten ndonjeher pse ste thash Vella . nuk ishe vetem per familjen tende nje yll por per te gjith ne qe jemi kusherint e tu . u pre...
|
te flasesh per ty eshte bukur por edhe veshtire se je nje person i papershkrueshem.Sot mendova qe te mar urimet e gjith botes e te uroj por pak e pamundur se te pershkruash ty me pikpamje do kohe.Kur numeroj gjerat e cmuara qe kam ne jete ty te numeroj d...
|
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj
për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën.
Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
|