Data e postimit: 2022-01-20 21:44:09
Lexime: 1904
E dashura, mesuese
Lloji: Leter
Tema: Dashuria per mesuesen
Autori: Bleona Gjinovci
Shkolla: Elena Gjika
Klasa: 8
Qyteti: Skenderaj
E-mail: Bleonagjinovci22@gmail.com


E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesuesja ime.Mezi i mbajta lotet.Shpresoj te jesh ndare e kenaqur me rezultatet tona per pothuajse nje vit shkollor. E dashur mesuese, faleminderit shume per bashkpunimin, keshillat, diturine qe na e fale, edhe pse ne shkollen tone ishe per nje kohe jo te gjate. Edhe pse ti ne nje shkolle tjeter do te shkosh, ne zemren time cdohere do te qendrosh.
Faleminderit shume!

Vepra te ngjashme
Autori: amelia tola · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: mesuesja ime
o mesuese e dashur,ne teduam shume,ti per ne ke qene nje nene e dyte qe na edukon.la-la-la-la-la.....ti na ke mesuar,na ke mesuar te lexojme,te shkruajme,te kendojme.faleminderit mesuesja jone ne zemrat tona do rrosh gjithmone.
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Mesuesja ime
Ne klasë të 6-të ne shkollen e re erdha dhe tye e dashur mesuese te gjeta Ti për mua je shumë e mirë je si një dritë që shkëlqen në errësirë Ti mesuese! Me ke...
Autori: sara · Lloji: Leter · Tema: leter mesueses sime
E dashur mesuese, Si keni qene me shendet?Degjova se ju keni marre cmimin MESUESJA ME E MIRE,me behet vertet qefi per ju sepse ju me te vertete e meritoni ate cmim.Ti na ke mesuar shkronjat,numrat sa here kemi pasur nevoje per nje keshille apo per ndihme...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Tregime erotike · Tema: MESUESJA IME E PAR
MESUESJA SYLHANE KE VITE PAS VETES QE PO TE AFROHET PLEQERIA POR KURR NUK TU ZBEH PER NXENES TY DASHURIA E DASHURA MESUESE DIKUR ISHE E RE POR DUKE PERCJELL GJENERATA PRAP MBETE E RE TE DUA TY MESUESE TE NDEROJ SI PRINDERIT E MI SEPSE TI ME MESOVE NE JET ...
Autori: Donart Kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per mesuesen
Mesuesja ime e dashur.... Te dua shume ti me edukove.., dhe me mesove. Ti ishe arsyeja e nje note te mire spse ti ishe dhe do jesh mesuesja me e mire q kam pare ndonjehere ne jeten time.... Ndonjehere ulem mendoj Une kam shum fat them me vete sepse me ...
Autori: Abriana Memia · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena e dyte
E dashur mesuese Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dashuri tek ne pafund. eshte viti i pare bashke por na duket sikur jemi te lidhur bashke prej kohesh. Jemi pak te levizshem dhe te zhurmshem por me kalimin e k...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te dashur
shoqja i me e dashur ti ishe shoqja ime e dashur ti ishe shpirt e engjell per mua ti ishe ajo qe me ke dashur si moter je me e mira per mua . une te kam dashur dhe te dua shume, shpirt une se besoj se ke vdekur sa here mendoj me duket se jo por...
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: Dea Behramaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria ime per mesuesen
mesuesja Dursune kur permend emrin mesuese ndjej dashuri ndarja sot nga ti ndarja sot nga ti ishte me shume veshtersi . Gjithm...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MESUESJA
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e perndive qe te flas per ty. Eshte e veshtire ta bej , pasi te flas per ty...ehh sa e nderlikuar eshte!!! ti mesuese, me ke rilindur diellin e dijes, kur ne jeti...
Autori: severgjan gashi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesija ime
Mesuesija ime e dashur, sa shum te dua , me shum dashuri , ti me mesove mu, me mesove te shkruaj,te lexoj ne gjith jeten time, kur sdo ta harroj. Ty mesuese te kisha nga klasa e par, me mesova numrat dhe te shkruaja fjal, me bere te qesh dhe ku...
Autori: Vesa · Lloji: Poezi lirike · Tema: Mesuesja
Mesuesja Ime Sot per ty mesuese Me pelqen te shkruaj Disa vargje te bukura Per ti rrecituar ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mesueses se fillores
Mesuesja ime.Ishe ti personi qe gjithnje me mbeshtete.Ishe ti personi qe sa here rrezohesha me thoje se do ngrihem me I forte.Ishte ti personi I cili nuk do te doja te zevendesoja me tjeter njeri.Ishe ti ajo qe me bere te besoj te vetja,me mesove abetare...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com