Data e postimit: 2015-02-24 07:46:25
Lexime: 19627
Bukuri e Shemtuar
Autori: Dorina.D
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Bukuria eshte e shemtuar kur eshte vetem fizike.
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: II Year
Qyteti: Philadelphia, PA
E-mail: Email eshte i fshehur!


Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh shijuar me nje gllenjke substancen e saj te embel, bukuria kthehet si ato shurupet qe na jepnin kur ishim te vegjel, kthehet e hidhur dhe e neveritshme.
"Bukuria eshte jo vetem nje gje e tmerrshme, por edhe misterioze. Ketu Djalli lufton me Zotin, dhe fushebeteja eshte zemra e njerezve" ka thene novelisti dhe filozofi Fyodor Dostoyevsky. Nuk ka gje me te tmerrshme, me djallezore, dhe me te shemtuar se ata ose ato te cilet njohin bukurine e tyre dhe krenohen me te.
Bukuria perfekte ose nocioni jone i saj eshte bukuria fizike. Prandaj dhe Narcisuss, djali i Zotit te lumenjve ne mitologjine greke, ishte i bukur deri ne momentin kur ai pa fytyren e tij ne ujin e lumit. Ai e dinte qe zoteronte bukuri fizike dhe u kthye i hidhur, per ate arsyetonte vetem bukuria dhe e ngriti bukurine ne nje shkalle me lart. Pastaj ai u ndal se qeni nje bukuri e fresket, natyrale. U kthye ne nje objekt pa jete.
Bukuria nuk eshte kaq e bukur saç e portretizojne. Pothuajse gjithmone shkon ne krahun e kotesise dhe mendjemadhesise. Bukuria eshte e shemtuar kur eshte vetem fizike. Bukuria e vertete eshte e padukshme, eshte bukuria e shpirtit. Ndoshta disa mund te kene nje fytyre dhe nje trup perfekt, por cfare fitojne keta persona? Fitojne vetem shikimet e te tjereve dhe asgje tjeter sepse ne pergjithesi keta persona jane si kukullat prej porcelani, shume te zbukuruar nga jashte, por bosh ne brendesine e tyre sepse mundohen te ndjehen mire ne paraqitjen e jashtme dhe jo shpirterisht.
Ajo qe eshte vertet e rendesishme, nuk eshte se si duket trupi nga jashte sepse ne fund te fundit eshte vetem nje makine qe sherben per te levizur nga nje vend ne nje tjeter, por se si duket shpirti ne brendesine e cdo njeriu. Paraqitja fizike zhduket, lekura bie dhe rrudhoset, floket fillojne te behen te bardha, hapat e shpejte fillojne te ngadalesojne ritmin, por ka dicka qe gjithmone vazhdon dhe lulezon me vitet, ka dicka qe rilind cdo vjeshte, dicka te pamatshme qe mund te shihet vetem me syte e zemres. Kjo dicka eshte bukuria e nje shpirti te sinqerte qe asnjehere nuk korruptohet nga banalitetet e shoqerise ne te cilen jetojme. Duhet te vleresojme jo trupin, por mendjen, zemren dhe shpirtin. Duhet te mbyllim syte fizike per te vleresuar bukurine qe nuk genjen dhe nuk fishket, bukurine shpirterore.
Ata te cilet shikojne vetem ne cektesi, do te dorezohen drejt nje mirazhi. Ata te cilet shikojne madheshtine e nje shpirti, do te jetojne mijera perjetesi dashurie dhe shprese.

Vepra te ngjashme
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per shkollen
Shkolla Eshte ajo shtepi, qe gjithmon tjep dituri Eshte nje emer natyror eshte emri SHKOLLE. Ne at vend ne mesohemi, me shum gjera pasurohemi Un shkolles i jap dashuri per mua eshte e dyta shtepi.
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri im
Libri im eshte miku im me i dashur.Dhe miqte e mi jane:Lapsi, Letra, Goma, etjj.., jane te dashurit e mi qe sa here e shpreh mendimet e mia te thella. Ndersa mbi letren e bardhe Pikturoj me laps te zi.Libri im eshte gjera me e rendesishme e jetes sime.Dh...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i pergjigjemi gjate ketij shkrimi, duke e pare vetmine nga disa kendveshtrime te njohura e te panjohura. Shume njerez jane te vetmuar dhe ata e perkufiz...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une pas karantine.
ESE TEMA:UNE PAS KATANTINE Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .Arsyeja kryesore është se ne si individ nuk jemi mësuar të rrimë të mbyllur në shtëpi për një kohe kaq të gjatë. Nuk jemi ambejtuar akoma me k...
Autori: xheni lama · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Babi Im
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupt...
Autori: v.B · Lloji: Ese argumentuese · Tema: text
MEsuesi...nje person shume i dashur per femijet...ai qe veshtire harrohet.Qe ne klasen e pare dhe derisa mbarojme shkollen ai kujdeset dhe eshte aty per ne,per te na ndihmuar,sqaruar,kuptuar, e shpjeguar.Mesuesi eshte si prind i dyte per kedo qe ia di vle...
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life is shit
Krejt njerz tpavlere , dyftyrsha , bot e mbushun me aktore , egoista , njerz pa ndjenja.Kjo bote ta shpif , njerzt ta shpifin , a din veq qka tbon tlumtur nket bot , veq pare edhe pare , sen tjeter.But whatever im gonna live this shit life and im gonna wa...
Autori: kristinastefa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per ndarjen e Shqiperisë
Copëtimi i Shqipërisë është një barrë e rëndë për kombin shqiptar, e cila ka shtyrë shumë atdhetarë që pas copëtimit të punojnë politikisht e me përpjekje të armatosur, për ribashkimin e kombit shqiptar.Që nga kongresi i Berlinit më ...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
NENA Ti ishe njeriu i par qe me perqafove ne fakt ende pa me perqafuar me mbajte 9 muaj ne barkun tend si munt qe tete harroj kaq shpejt nen ti je njeriu i vetem ne ket jet qe e ben njeriun e lumtur . ti gjitha fshetesit qe i mban brenda ne zemren tende...
Autori: love taylor · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Endrrat e mia
Endrrat.E cjane endrrat per ty.Sa endrra ke ne sirtar.Cdo kush ka endrrat e tij,madje disa mund ti kemi thelle ne sirtar dhe nuk kemi guximin qe eshte celsi per ti nxjerre ato ne drite.Disa madje mendojne se ate celes mund ta kene humbur pergjithnje.Por ...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje kale pa kalores
“Nje kale pa kalores” Ne muzgun e nje dite vjeshte Kruja po festonte. Po festonte fitoren kunder Perandorise Osmane, kunder sulltanit qe hante veten me dhembe dhe habitej si Skenderbeu me 20,000 mije ushtare e kalores e kurse une me 150,000 mije u...
Autori: Xhesika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mosha ideale
Per te jetuar sa me mire ne fillim duhet te njohim 5 fazat e saj te cilat jane:foshnje,femije,adoloshent,i rritur dhe i moshuar, faza e pare fillon menjeher sapo vijm ne jete,ne ate faze nuk dime asgje per jeten dhe kemi nevoj per prindrit ne cdo cast, nu...
Autori: Adi gangsta boy · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama jeta nuk eshte e lehte,por pikerisht kjo eshte edhe esenca e saj.Te jetosh do te thote te luftosh,te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti te dalesh fitue...
Autori: eralda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet per hire te idealit
luftra ka pasur gjithe kete kohe turqit dhe osmanet deshiruan qe te na e merrin shqiperine tone te dashur shqiptari ka luftuar me shume mund dhe kurre nuk eshte gjunjezuar vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet...




Komentet e fundit!

Emri: Elidona Duraku
Email: elidonaduraku2@gmail.com
Komenti: Nje ese shume e bukur dhe ke zgjedhur fjalet me te bukura per te pershkruar se si njerezit e shohin bukurine

Emri: Ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti: shummm ese e bukur 😊😊😊👌👌👌

Emri: anonim
Email: anonim@anonim.com
Komenti: Super ese e bukur,e cila arrin te depertoje thelle ne shpirtin e atyre njerezve qe kane aq tru per ta analizuar ate.

Emri: xheni
Email: xheni@hotmail.com
Komenti: Bkr

Emri: messsi10
Email: messi@hotmail.com
Komenti: palidhje palidhje palidhje

Emri: onna
Email: onaona@yahoo.com
Komenti: pls Good job



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com