Data e postimit: 2015-02-22 13:23:06
Lexime: 36391
mesuesit tane
Autori: xhenada ada
Lloji: Ese vleresuese
Tema: marredhenia mesues-nxenes
Shkolla: Jonuz sali carciu
Klasa: 9a
Qyteti: elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nje rol te rendesishem ne jeten tone dhe meritojne shume.ne ate dite une kam rastin per ti treguar atyre respektin tim.mesuesit kane nje mision te vecante.detyra e tyre eshte te na mesojne por,me se shumti ata behen si prinderit tane te dyte pasi ne kalojme pothuajse gjysmen e dites me ta.dihet qe marredheniet mesues-nxenes nuk jane perhere te shkelqyera,por gjithsesi mendoj se secili nga ne do te kete pasur ndonje mesues qe i ka ngelur ne zemer dhe qe ka pasur respekt te vecante.duke shmangur te ngjaje me prinderit,mesuesi eshte njeriu qe ata besojne kur jane ne bankat e shkolles,per ti keshilluar dhe pse jo per ti qortuar.ne nuk duhet ti gjykojme ose ti komentojme ne menyre negative.mesuesit kane ndikim te madh ne jeten tone sepse ata na edukojne dhe na ndihmojne per te ndertuar te ardhmen tone!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Kosovare · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena ime
Nena ime Nenen time e dua si me do ajo mua dua ta respektoj sdua ta harroj, te mirat e saja gjithmonë do ti kujtoj. Ndonjeherë me ka qortuar dhe fillova te qaja kur shikova atë, iu mbushen sytë me vaj. Me ka perqafuar, sme ka lene m...
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ti vertet vlen
Mos harro se ti je e veqant Mos harro moter se sa do qe deshirojn qe dikush te perul, ti je e veqant thjesht emri Femer te ben te ndihesh e veqant mos lejo qe disa persona ta zhdukin forcen tende dhe ti ke drejt te flasesh, mos lejo askend te perul...
Autori: GertaBatusha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gezuar Arta!
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakten do mundohesha!Kaloj ore e ore te tera me ty dhe gjithcka me duket e bukur dhe pa djallezi ashtu sic je dhe ti vet nje engjell.Tokes i mungonte ky engjel...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Armela Stafsulaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Miqesia
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
Autori: ARNISA BRAHIMI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: per familjen
te flasesh per familjen perjeton emocione qe ke perjetuar me te bukurat apo te kqijat dhe keto emocione ndihen fal dashuris ku kjo e fundit nuk ka kufi ne familje dhe pa as nje lloj interesi. jeta esht ber shum matrialiste dhe nuk evlersojn njerzit e dash...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
Atdheu , eshte nje fjale e vogel por me kuptim te madh . Atdheu eshte si buka, e uritur, qe te iken nga duart e dot nuk te ngop. Eshte si ajri, qe pa te dot nuk jeton, eshte i pavdekshem si loti , eshte i paktahasueshem si nena . Atdheu im , qe ndodhet ne...
Autori: Paola Qoku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 28 Nentori
Erdhi perseri kjo dit qe me zor e kam prit.Erdhi kjo dit si lulja qe qel ne pranvere.Nuk edi pse me vjen cudi?Qe kete dite ta quaj dita kuq e zi? Te gjithe te veshur kuq e zi,shikojne Flamurin me shume kenaqesi,dashuri dhe krenari. Ishte ai Ismail Qemal...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena ime!
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime! Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i ...
Autori: Anxhela anxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere nuk i kuptoja . Thosh : cme duhen librat .. nata jane te pavlere . Por tani e kuptoj qe kam gabuar . Ndonjehere ndihesha vetem dhe perpiqeha te reflektoja ....
Autori: Ana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Arti
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjere ai duket fiks si nje labirit,ku qe te dalesh eshte pak e veshtir ose le te themi duhet ti dish rruget qe te cojne ne dalje.Ndoshta qe te vizatosh ose te ...
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
Autori: Kejdi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...




Komentet e fundit!

Emri: EMER
Email: vali@gmail.com
Komenti: KENI MUJT ME BO EDHE PAK MA MIR AMA SHUM MIR

Emri: else
Email: a@gmail.com
Komenti: bukur

Emri: foka kamaminci
Email: foka_kama@gmail.com
Komenti: eeeee eeeeeee eeeeeeeeeeeee eeeeeeeeee

Emri: legeni
Email: klarasadiu@alblove.com
Komenti: mua eset me pelqejn shume i dua pa mase por kjo ese isht shumm e bukur me pelqe pa mase sepse mesuesit jane si prindrit tane

Emri: miz kali
Email: mica.kali@rufeja.com
Komenti: bzzzzzzz bzzzzzzzzzzzzzz bzzzzzzzzzzzzzzzzz pa lidhje

Emri: d
Email: Anajoana@gmail.com
Komenti: kottttttttt

Emri: qendrim hyseni
Email: dimhyseni@live.com
Komenti: super

Emri: Ana
Email: Anajoana@gmail.com
Komenti: Sh sh e bkr

Emri: Briki
Email: brikenakavaja@icloud.com
Komenti: shume bukur por mund ta kishe bere edhe me mire . Gjithsesi me pelqen shume

Emri: klar
Email: klara19@gmail.com
Komenti: bukur.. mund ta beje edhe me mir esen zmrr..gjithsesi shum mir..


Emri: Lalezare Istrefi
Email: lalethebest.01@gmail.com
Komenti: Shume ese e bukur,megjithate thenie e bukur per kujdesin dhe respektin e arsimtareve ndaj nxenesve por ajo nuk ndodh ne shkollen time. Megjithate te pergezoj Xhenada.

Emri: stela
Email: stela07@yahoo.comm
Komenti: shume bukur ,

Emri: sarakeni
Email: sarakeni@yahoo.comm
Komenti: VERY GOOD ADA./

Emri: lena
Email: lenakeni@yahoo.comm
Komenti: shume e bukur kjo ese vleresuese te pergezoj shume xhenada.

Emri: agon
Email: agoni.fledi123@hotmail.com
Komenti:

Emri: silvanaa
Email: silva@hotmail.com
Komenti: ju lutem a mund te beni ndonje tjt me kete teme??

Emri: silvanaa
Email: silva@hotmail.com
Komenti: me plq ver8

Emri: ana
Email: ana.ana7@hotmail.com
Komenti: shummmmmmm e brk

Emri: yy
Email: fiona_zajmi@yahoo.com
Komenti: bkr hahhahha kot fare

Emri: legeni
Email: klarasadiu@alblove.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com