Data e postimit: 2015-02-22 12:49:19
Lexime: 16692
Jeta esht i vetmi liber qe s'mund t'ia kthesh fletet prapa
Autori: Armonda
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Shkolla: "Emin Duraku"Dragobil
Klasa: 8
Qyteti: Malishev
E-mail: Email eshte i fshehur!


Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtuara ,shpesh te kapura ne gracken e pafund te luftes per mbijetes.
Fillimet e udhetimit jan me te lumturat ,sepse qdo qenie njerzore nuk ndodhet i vetem perball jetes ,por i rrethuar nga dashuria e prinderve,miqeve,shokeve te femijris .Jeta ne periudhen e femijris edht me e leht duke mos vrar mendjen shum per te tashmen dhe te ardhmen.Mirpo me kalimin e viteve kur rritesh fillon ta kuptosh boten sigurisht qe familja,shkolla dhe shoqeria kan nje rol te padiskutueshem ne krijimin e personalitetit tim dhe te hap horizontet se cila esht e ardhmja ime,c'far duhet te bej,ku te jetoj,natyrisht qe duhet marr pergjiegjien ne ditet apo vitet qe kalojn .
Pra duke jetuar jeten degjon nga te rriturit dhr te menqurit shum gjera te shkruara dhe te pa shkruara ,meson se jeta esht e shkurter apo e gjat .Jeta te sjell shum sfida,por duhet te kesh shpres dhe kurajo qe ti perballosh ato.
Tek i degjon dhe i perjeton sfidat e jetes ,ajo e pergadit dhe te jep qartesi mendimi qe ta dallosh te miren nga e keqja,te bardhen nga e zeza.Duhet te kesh besim ne vetvetepor edhe duhet kujdesur per njerzit qe i ke perreth.Nuk esht gjithmon leht ta shpjegosh historin e shkuar dhe ate qe do te vij,pasi qe shoqeria nuk ecen dot ne nje hap dhe e bashkuar,ateher e kupton se perse njerzit nuk kan ecur rruges se njejt ,dia jan te pasur e disa te varfer ,pse njeriu behet i lig,ziliqar,armik,por edhe i mir,talent,besnik etj .
Nga kjo mund te arrijm ne perfundim se pavarsisht se cilen form apo stil tq jetes e kemi jetuar ,nuk na jepet mundesia ta kthejm kohen pas ,per ta dhen mundesin e dyt.

Vepra te ngjashme
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Tershan ne sofer per darke
Dy fshatar shkojn musafir tek nje njeri Kur del i pari ne fund te oborrit i dyti po i flet te zotit te shpis Ky vellau im eshte kali i madh sdin as te flet por ti mos ja ver mendjen si vjen i pari del i dyti dhe i dyti i thot te zotit te shtespis mos...
Autori: anonimja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese letersi
Cdo faze e jetes, cdo vit, dekade apo shekull kane folur per lavdine njerezore , per menyrat si ajo eshte fituar , per ndikimet e saj mbi jeten , mbi mendjen e njeriut gjithashtu kane folur per ato zemra qe e kane perkrahur kete lavdi. Realiteti njerezor...
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte me bukur rendesine e librit. Libri esht nje jete tjeter , nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme , te panjohura , te njeh me shume gjera ...
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ismail Kadare
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të shquara të letërsisë shqipe që ende vazhdon të shkruajë dhe të mahnisë botën me veprat e veta. Edhe pas kaq vitesh si shkrimtar, dhuntia e tij nuk...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eseja
Eseja dhe llojet e saj Termi ese vjen nga Frengjishtja dhe do të thotë mundim,përpjekje për të shkruar. Eseja është një lloj shkrimi i shkurtër që ka në bazë faktin dhe jo trillimin. Çdo njeri mund të shkruaj ese,pra mund të shfaq opini...
Autori: ardijona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: melodija e fjalve të nënës
Mami e bukur Shpirti im, Shumë të dua Dielli im. 2. Bashkë me babin Të pres te dera, Kur del ti Sikur vjen vera. 3.jam e vogël skam fuqi por kam zemr që të don ty.
Autori: Pau · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gabimet
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje. Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbe...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ekzistencializmi është humanizëm!
ESE: Ekzistencializmi është humanizëm! Të jesh ekzistent nuk do të thotë të jetosh, por të jesh hija e atyre që të rrethojnë, të biesh në sy dhe të kesh vëmendjen e personave të cilët çdo kush do të donte t’i kishte pranë. Gëzimi m...
Autori: INA DENA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: natyra
Natyra eshte gjithcka ne kemi ajo eshte e brishte dhe demtohet lehte.Nje menyre e mbrojtjes se natyres dhe mjedisit nga ndotja eshte ndergjegjesimi i popullsise.Avancimi i shkaterrimit te natyres dhe atmosferes se tokes,ndotja emjedisit tokesor,ajror,deta...
Autori: stelina qoku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena ime e dashur
ne jete gjitjmon mbeshtetesh diku , per te ecur perpara ,per te frymezuar ,per te dhene kuraje te pozitivizuara tutje ;kjo vecse nena ime mund te jet ,askush tjeter .nena ime gjithmon me gjendet prane ,ne te mire e ne te keq ,ne veshtiresi dhe ne ndihme ...
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kur rrojn prinderit nderoj kur vdesin kujtoj
Te fillosh te shkruash per prindrit thellsia e shpirtit esht e lumtur nuk do te mund te paguaja as me thesaret me te qmuar ato te mira qe mi kan bere prindrit e mi ne jemi femij dhe si kuptojm mire ata shumicen e rasteve ata na japin keshilla te cilat ne ...
Autori: Marsela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i sh...
Autori: Armela Reshiti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm: “Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit f...
Autori: elda hoxhallari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: don kishoti kunder mullinjve te eres
kjo pjese ben fjale er don kishotin qe eshte nje njeri aventurier dhe per nje person qe ishte shume i bindur per idete e veta dhe kur deshton ia le fajin dikujt tjeter dhe sanco panca nje njeri budalla qe sdinte asgje de viganet i merte per mullinj me e...




Komentet e fundit!

Emri: loresa syla
Email: lesa-vesa@hotmail.com
Komenti: komenti im esht qe ky program per te gjetur ese poezi tekste e shum gjera te tjar eshte shum i pershtatshem dhe i kendshem per ne faleminderit yoour literary

Emri: madalena
Email: anxhela_leshi@yahoo.com
Komenti: I ke pak mendimet e ngaterruara po mir

Emri: arsi
Email: arselaarselina@outlook.com
Komenti: keni shum te drejt e gjora ti sdi te shkruash

Emri: albiona
Email: albionaona@yahoo.com
Komenti: bukur shume e ke bere po nuk e ke shkruajtur mire o goc meso te shkruash

Emri: KRENAR
Email: KAPIONDAUTI@YAHOO.COM
Komenti: SA KEQ ME VINE PER TE GJITHE KETA FEMIJE SHQIPETAR..QE NUK DINE ENDE TE SHKRUAJNE GJUHEN SHQIPE GJUHEN E TYRE MEME!!..KANE MENDIME SHUME TE MIRA ..DINE TE TRAJTOJNE DHE TE SHPJEGOJNE BUKUR TEMA TE VECANTA..PERDORIN NJE FIGURACJON TE PLOT,KU PAS FSHIHEN KUPTIME TE MEDHA ...POR..?!NUK SHKRUAJNE ASHTU SIC DUHET!!..



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com