Data e postimit: 2015-02-22 07:30:06
Lexime: 15570
Kritika
Autori: Niko Vincani
Lloji: Ese argumentuese
Tema: A eshte kritika ne vetvete nje veper letrare?
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbeten mjaft afer me perkufizimet e sotme per kete problem,ku qenesisht kritika merret si vleresim.Ajo ka si qellim,qe sa me thellesisht t'a zbuloje kuptimin dhe bukurite qe fshihen ne veprat konkrete letrare te se tashmes e te se kaluares,ia lehteson kuptimin lexuesve dhe e ben leximin me te plote dhe me te kenaqshem.Duke qene se kritika ka nje nje ndikim shume te madh ne letersi,ajo kthehet edhe vete ne nje veper letrare sepse pervecse gjykon ne te njejten kohe edhe vlereson.Kritika mban nje qendrim te caktuar dhe kjo e zgjeron edhe me shume nje veper letrare,per nga mendimet,opinionet etj.Kritika eshte vertet shume e rendesishme sepse ajo ndertohet dhe zhvillohet mbi bazat e pershtypjeve dhe perjetimeve individuale te vepres se lexuar dhe mbresave qe te le vepra letrare.Ne ndryshim nga kritika e ideologjizuar kritika letrare eshte nje kritike"me estetike".Kritika nuk i sjell deme zhvillimit te letersise perkundrazi,ajo gjykon,informon,shpjegon dhe vlereson.Mund te themi qe ne letersi ajo ka efekte pozitive,sepse i ploteson veprat dhe "i mbush" si nga ana e te menduarit apo edhe nga ana e te vleresuarit.Ne varesi te vepres kritika mund te jete pozitive apo negative.Kritika eshte e nevojshme ku nje veper nuk eshte e realizuar plotesisht,mungojne detaje qe vertet nuk duhen lene pa permendur.Nje veper letrare "e mire" nuk ka nevoje per kritike,edhe pse kritika ne kete rast nuk ka si te jete ndryshe pervecse kritike pozitive.Te kritikosh nuk eshte cnjerezore perkundrazi.Ai qe po kritikon po ben nje veper letrare me te bukur se sa ajo qe ishte!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life isn't shit
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten tone mos mu dok shit?!Thjesht jetoje qdo sen qysh don ti vet , besomni sja vlen asni njeri me ngu qka thot ose qkat imponon me bo , veq ni jet e kem e sja vl...
Autori: Pau · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gabimet
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje. Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbe...
Autori: eralda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet per hire te idealit
luftra ka pasur gjithe kete kohe turqit dhe osmanet deshiruan qe te na e merrin shqiperine tone te dashur shqiptari ka luftuar me shume mund dhe kurre nuk eshte gjunjezuar vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet...
Autori: RINESA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetimi ne krye te gjithqkaje por kane qene kujdesi dhe frika nga nje armik i papritur per te gjithe njerezimin.Nga frika kujdesi qe kishim nga ky virus vdekjepr...
Autori: ardijona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: melodija e fjalve të nënës
Mami e bukur Shpirti im, Shumë të dua Dielli im. 2. Bashkë me babin Të pres te dera, Kur del ti Sikur vjen vera. 3.jam e vogël skam fuqi por kam zemr që të don ty.
Autori: SARA TAHIRAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme"
Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme Poezia eshte art i perdorimit te fjales ne te cilen kombinohen domethenia e fjales,tingulli dhe ritmi.Pra ne vetvete poezia eshte nje melodi zedhenese e keaqesise,lumturise,embelsise dhe h...
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Pse pikërisht unë ?pse jo ti... Sa herë mendoj .nuk mund të sillen
Autori: Elsa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: avancimi teknologjik
bota eshte gjithnje ne levizje ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme .Njereezimi ka ndryshuar shumu shpejt ne kohe ,ndryshimi eshte tipar i intiligjences se tij .Njeriu eshte ai qe ,qysh nga epoka e gurit rendi ne korsine e zhvillimit per t'u ...
Autori: eln · Lloji: Ese argumentuese · Tema: guximi
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e karekterizojne ate e dallojne nga nje person tjeter. Edhe guximi eshte nje cilesi e njerezve e cila nuk eshte se perdoret nga te gjithe ose me sakte nuk vle...
Autori: INA DENA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: natyra
Natyra eshte gjithcka ne kemi ajo eshte e brishte dhe demtohet lehte.Nje menyre e mbrojtjes se natyres dhe mjedisit nga ndotja eshte ndergjegjesimi i popullsise.Avancimi i shkaterrimit te natyres dhe atmosferes se tokes,ndotja emjedisit tokesor,ajror,deta...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "PERRALLAT JANE PASQYRA E JETES TONE"
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje grua e thjeshte pa shume arsim por perrallat i tregonte bukur me ze te ulet sikur donte te me krijonte kushtet qe te me zinte gjumi, por ne fakt rralle ndodht...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtu...
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...




Komentet e fundit!

Emri: anisa qerreti
Email: Anisaqerreti 1@gmail.com
Komenti: Me pelqen shume sepse menyra esese tende perafron me esete e mia the pàfundme

Emri: Niko vincani
Email: Nikovincani@gmail.com
Komenti: Njè ese e shkurter por e bukur

Emri: Niko Vincani
Email: nikovincani@gmail.com
Komenti: Vertet? Me behet qefi qe te ka ndihmuar kjo ese!!!

Emri: Arian Sipi
Email: ariansipi12@hotmail.com
Komenti: Faleminderit , me ndihmove shume ne kete ese...Mora 10



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com