Data e postimit: 2017-05-15 19:46:39
Lexime: 8277
Guximi dhe dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Dashuria te fal guximin per te thyer tabu te mjedisit social dhe te vetvetes
Autori: Klaudjo
Shkolla: Dituria
Klasa: XI
Qyteti: Lushnje
E-mail: klaudjo240@gmail.com


Jeta eshte teper e bukur per tw qene e parendesishme ndaj jetoje ate . Kam perjetuar gjithcka , kam falur gabime te pafalshme , kam len pas gjithcka , kam lenduar , jam lenduar, kam zhgenyer, gjithnje kam vepruar sipas momentit . Kam qeshur kur nuk duhej , por edhe me kan qeshur , kam dashuruar, me kan dashuruar , por gjithashtu edhe me kan refuzuar . Kam bertitur kaq shum , jam gezuar shume. Degjoj muzik, shikoj fotografi , lexoj vargje e vargjr te tera , te mbushura me kujtime .por perseri jam dashuruar pas nje buzeqeshje . Kam besuar perseri , kam ndjere perseri nostalgji per te shkuaren . Por a e dini se cfar kam bere. Kam jetuar. Perseri ... perseri ... dhe perseri.... kurr nuk jam dorezuar. Gjithnje e kam gjet guximin . Ose dashuria ma ka falur ate. Dashuria per te cilen vazhdoja te jetoja te nesermen me imazhin e saj nder duar . Dashuria e cila me falte frymezim dhe optimizem . Dashuria qe me falte forc per cdo penges sepse perëndia nuk na dha frymë e burracakërisë, por të fuqisë, të dashurisë dhe të mendjes së shëndoshë. Nuk mund ti pergjigjesh kurajos per sa kohe ti nuk je ndodhur kurr ne rrezik. Ndonjehere sfidat e perditshme kerkojne me shum forc shpirterore e jo forc fizike . Kerkojne nje arsye pse duhet teperballemi me kete veshtiresi . Kerkojne nje arsye pse duhet te ecim perpara. Kerkojne nje arsye pse duhet te jetojme . Jeta eshte e mbushur plot me veshtiresi po gjithnje duhet te gjejme guximin dhe forcen shpirterore per te ecur perpara. Per te kapercyer cdo penges. Kurr nuk duhet te dorzohemi . Duhet te jetojme . Te jetojme akoma . Nuk fuhet te lodhemi nga jeta . Por duhet te jetojme sepse eshte nje mrekulli qe te vjen vetem nje here . Nuk duhet te ankohemi per jeten e sotme per mezin qe sapo kaluam por duhet te jemu krenar per ate qe sapo lam pas sepse nqs nuk do te ishte e keqja e mira nuk do te kishte kuptim. Pra kurr nuk do te dorezohem , kurr nuk do te uleras per ditet e keqe qe na fal jeta po do te jetoj . Eshte e njejte ne momentin kur nuk na pelqen ushqimi qe nena ka pergatitur per te konsumuar , por un duhet ta ha , duhet te jem krenar per kete , te jem i lumtur sepse shumica e njerezve nuk kam ushqim e ndersa disa te tjere nuk kan as nenen per ta gatuar ate . Ndaj jeto dhe mos u ankoh per jeten qe ben . Sepse te kesh guxim do te thot te jesh i vendosur ne vetvete dhe te mos ankohesh per asgje por te jesh i lumtur per ate cka ke duke mos kerkuar me teper. Sepse ajo cka kemi ka vlera ta larta nqs dim ta vleresojme .

Vepra te ngjashme
Autori: Kristi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta ime
Kam falur gabime gati te pafalshme, kam provuar te zevendesoj persona te pazevendesueshem dhe harruar persona te paharrueshem. Kam reaguar per impuls, jam zhgenjyer nga persona qe nuk e prisja, por edhe une kam zhgenjyer. .. Kam qeshur kur nuk ka qene e n...
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: Madalena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria e jetes
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: deshtim nuk do te thote te rrezohesh po te rrefuzosh te ngrihesh ♥
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe humbje por nga ana tjeter na sjell lumturi, gezim dhe fitore.Ndonjehere na ndodh te rrezohemi ne jete pas nje gabimi apo pas dickaje te bere pa menduar.A ...
Autori: laura myrteza · Lloji: Hartim · Tema: dhuna ndaj femres
Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen nje kohë kur vajza e tyre largohet nga ataper te krijuar nje familje tjeter.ne ate familje ajo duhet te kujdeset jo vetem per vete por edhe per te tjeret....
Autori: ERZA · Lloji: Leter · Tema: DASHURIA
Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet. Jeta nuk eshte e lehte por pikerisht kjo eshte esenca e saj te jetosh do te thot te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti do te dalesh fitues.Vet jeta eshte si nje ...
Autori: Fisnik.Mulaj · Lloji: Tregim · Tema: jeta ndit te sotit
Jeta e sotit vertet o shum e veshtir por cdo kush duhet te gjej forcen qe te qohesh pram ne kembe sepse nese rrxohesh kurr sduhet ndaluar se jeta ka plot prova e plot sprova qe duhet ti kalosh ski nevoj te shikosh askend se secili nket ...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Erisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke pare se cfare ndodh ne ditet e sotme ne mendojme se te jetosh do te thote ti plotesosh te gjitha deshirat qe ne kemi. Jeta ka shum veshtiresi por me ndihmen e...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: anto · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka disa gjera qe na bejn te pavendosur, shpesh e dime se nje gje eshte e gabuar por perseri vazhdojme ta bejme. rembehemi nga momentet e ndryshme dhe shpesh p...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kuptimi i jetes
Njeriu duhet te pergatitet qe ta pranoj dhimbjen si pjese perberse te jetes, perndryshe kurr nuk do te merr guximin qe te dashuroj, te gezohet apo te shpresoj perseri. Pra kjo na ben te kuptojm se nese nuk jemi te pergaditur qe te "ndjejme" duke llogaritu...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com