Data e postimit: 2015-02-12 19:11:17
Lexime: 12702
Ku ndodh efekti serre?
Autori: Niko Vincani
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Efekti serre
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ekzistences se saj,ne planetin tone ka jete.Ne toke do te kishte diferenca te medha midis temperaturave te dites dhe te nates nese nuk do te ishte atmosfera,e cila e mban nxehtesine ne menyre konstante,duke e qarkulluar ate nga njeri vend ne nje vend tjeter.Ajo vepron si nje filter qe lejon te kalojne rrezet e drites se diellit,duke mbajtur aq sa duhet nxehtesine ne shtresen e poshtme te saj,prane siperfaqes se tokes.Kjo aftesi e saj lidhet ngushte me perberjen e saj.Disa gaze qe ndodhen ne te ,edhe pse ne sasi shume te vogla krahasuar me totalin e atmosferes kane aftesine te thithin nje pjese te rrezatimit diellor dhe te rrezatimit qe reflektohet nga toka,duke krijuar efektin serre.Rritja e perqendrimit te gazeve serre rrit temperaturen e siperfaqes dhe ngadaleson humbjen e energjise ne hapesire.Efekti sere e ka ngrohur Token per me shume se 4 miliard vjet.Tani shkencetaret e kane rritur shqetesimin e tyre,sepse aktivitetet njerezore mund ta modifikojne kete proces natyror me pasoja shume te rrezikshme.Efekti serre duke rritur temperaturen mesatare globale te ajrit mbi siperfaqen e tokes shkakton nxehje globale.

Vepra te ngjashme
Autori: Gindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: duhet te pershkruajm shokun e ngushte
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shendoshe.Andri eshte djale shume inteligjent,lexon shume libra.Atij i pelqen te degjoje muzike, dhe te luaj ne internet.Andri me ndihmon shpesh te zgjidh ushtr...
Autori: EdonaZ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Dashuria!..... Sa fjale e degjuar, aq shpesh e permendur..Por a eshte ndalur ndokush ta deshifroje?!..Jo....Disa thone qe eshte nje ndjenje,disa te tjere nje instikt..Mirpo jo eshte me shume aq...Si gjaku qe eshte faktor i pakontestueshem per organizmin...
Autori: enxhi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: paqa ne bote
ESSE “PAQJA NË BOTË” Verë 2014, bregdet ! Jam zgjuar në orën 6 të mëngjesit dhe jam ulur në shezlonin përpara hotelit. Nuk ka asnjë lëvizje, asnjë zhurmë. Valët e detit ledhatojnë lehtë bregun dhe lëshojnë një melodi konstan...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: Olgert Dcoi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime eshte Kukesi. Nje vend me karakteristika natyrore te mrekullueshme.Aty ajri ky te freskon dhe per pak sa ste se gjumi nga qetesia. Pemet e lata ku gjethet i bien ...kumbullat,manaferrat qe gjenden kudo... aty ka shume pak shtepi porshume ...
Autori: ariol hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: veshje popullore
Veshjet popullore, janë pa dyshim një nga manifestimet më të fuqishme të kulturës tradicionale. Ato janë trashëguese e transmetuese të shumë elementëve, që vijnë nga lashtësia dhe nga koha e mesme, por janë njëkohësisht edhe shprehje e m...
Autori: Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Qyteti im
Mbi guret e argjendte te qytetit,hena po derdh shkelqimin e saj.Mbi ujin e qete te lumit yjet kane zbritur dhe jane ulur ne fundin e tij.Tomorri ka veshur pallton e rende e te bardhe. Pishat si vashezat e bukura te qytetit,ruajne elegancen duke u p...
Autori: Besarta Elezi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Zbuloni suprizat tone.
Durresi,nje nder mrekullite e bukurise shqiptare, ka se cfare t`u ofroje vizitoreve. Shtirja buze detit Adriaktik dhe Jon malet fushat dhe lulet formojne panoramen qe do te shoqeroje pushimet tuaja. Harmonia shpirti i ngrohte i banoreve mikpritja dhe kena...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une,drejtues i shkolles
Cdo nxenes e ka pyetur veten qofte edhe 1 here ne jeten tij nese do te donte te behej drejtues is shkolles ku ndodhej e njejta gje ka ndodhur me mua por ndryshe nga shumica e nxenesve te tjere te cilet do te donin te drejtonin shkollen pergjigjia ime do ...
Autori: honest · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vetmia
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume bosh dhoma e zbrazet ashtu si dhe un , shpirti bosh dhe i venitur me nje shpirt t zbrazur , me barkun bosh dhe me syte e nxire shiu bie me terbim mbi ...
Autori: megi loci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme.Tani vjeshta ka ardhur.Neper te gjithe pyjet ka rene qetesia.Kafshet jane futur ne strofullat e tyre duke pritur ardhjen e pranveres.Shpendet fluturuan dh...
Autori: sara · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
Natyra eshte si nje burim jete.Sa here qe kemi nevoje per dicka ndryshe,per qetesi shpirterore i drejtohemi asaj.Ajo eshte nje objekt frymezimi edhe per poetet me te ndjeshem te cilet frymezohen nga feshferimat e gjetheve cicerimat e zogjve te vegjel kthj...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...
Autori: Emi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet e mia verore
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te rinj,lexove lektyra te reja dhe bera shum aktivitete te tjera. Vera esht e gjat dhe padyshim se ndonjeher kam ndjer mungese e shokeve dhe arsimtareve p...




Komentet e fundit!

Emri: asksd
Email: asksd@asksd.asksd
Komenti: /

Emri: Enriko
Email: enrikosimaku2@gmail.com
Komenti: Super me ndihmoj shume!! Bravo

Emri: avduela gashi
Email: avduela.gashi@outlook.com
Komenti: shume interesante

Emri: ildi kanxha
Email: ildikanxha@gmail.com
Komenti: Bravoo e frate!!!

Emri: Kleana Qatipi
Email: klea_anna@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur kjo ese! Me ndihmoi shume!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com