Data e postimit: 2020-06-25 20:51:25
Lexime: 3106
DETI ADREATIK
Lloji: Ese pershkruese
Tema: PËR DETIN
Autori: SAIDE PNISHI
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: ...
Qyteti: ROGOVA
E-mail: fatlumpnishi@gmail.com


Deti Adreatik

O deti i kalter
Me valet e tua
Nëra pas tjetres
Hiq pa pushu
Nëna gjyshe ka ardh
Te ti me u fresku


Valet e detit shkojn
Shala shala nëna gjyshe
Lahet si peshki e si ngjala


Valet e detit shkojn
Nëra pas tjetres
Hiq pa pushu
Nëna gjyshe 70 vjetorin
Te ti o deti Adreatik
Me festu.

Vepra te ngjashme
Autori: Aleksida · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Gjyshja
Gjyshe o gjyshe sa shume te dua sa net ke ndenjur pa mua . Ti je shume e mire dhe une te kujtoj te mirat ti vlersoj. O gjyshe o gjyshe meqe me do kaq shume pse harron te me marresh ne telefon?
Autori: VVVVVVVV · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Gjyshe
GJYSHE Askush nuk mund te pershkruaj dhimbjen time per ty.Ti ishe si nje shoqe e ngushte per mua.Ti ike e me le.Me than te behesha e forte po nuk munda..Me ke do te flas tani kush dk te ma hape deren kur kthehem nga shkolla.Kush do te me mesoje se sj te ...
Autori: Melisa · Lloji: Leter · Tema: Nene e dashur
E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne shtepi kur e shoh qe nuk je aty syt me mbushen lot.Ndonjeher ulesha dhe mendoja:Ah si te ishte pran meje,te mi perkdhelte floket,me ka marr malli ta shoh vet...
Autori: GISELDA XHELILI · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: DETI I KUJTIMEVE
Deti I Kujteses... Si qenie njerezore qe jemi ne trurin tone te vockel 'depozitohen' kaq shume kujtime te bukura , te mrekullueshme , te paharrueshme qe qendrojne gjere e gjate ne ate hapesire te vockel por qe ndonjehere kujtimet e shumta nuk mund te fsh...
Autori: Eqerem Nazif · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Tragjedia e Otrantos (1997)
Shqiperi o Shqiperi C'kohe po jeton ti? Plot me halle anarshi. Thote deti duke qare, Obobo C'tmerr kam pare. Nje anije me gra femije Ne fund te detit eshte perpire. S'kam faj une thote deti, Dikush tjeter njerezit nxiti. A moj Vlore, moj Vlore kr...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Kujtimet...
Deti I Kujteses... Si qenie njerezore qe jemi ne trurin tone te vockel 'depozitohen' kaq shume kujtime te bukura , te mrekullueshme , te paharrueshme qe qendrojne gjere e gjate ne ate hapesire te vockel por qe ndonjehere kujtimet e shumta nuk mund te fsh...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jane sh. interesante
ju qe beni si te ditshem pa gjejeni kete sa kembe bejne nje mije e dy pula? kjo ishte nje nga gjaegjezat, ja nje tjeter mer flake 1 pallat dhe vjen ambulanca. ca kati do fiki te parin? ja nje tjeter jane 32 peshq brenda ne uje. nder to 27 ngordhin. ...
Autori: Soena Sheshi · Lloji: Tregim · Tema: Nje sirene e vogel qe enderronte.. (tregim fantastiko-shkencor)
Na ishte njehere e nje kohe nje sirene e vogel. Kjo sirene na e kishte emrin Niksi. Ishte bjonde me disa guaska, te stolisura ne menyre te mrekullueshme , ne floket e saj dhe disa sy vezullues qe ndriconin kudo shkonte.Nje dite kjo sirene po notonte ne ...
Autori: Arisigena Gjongecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Malli per gjyshen time
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq të thellë ,saqë as lutjet e mia për t'u zgjuar nuk funksionuan dhe hyre në dhè por s'më more me vete të të shoqëroja edhe pse t'u luta . Të pyet...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Perendimi ne bregdet
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar. Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me frik...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perendimi ne bregdet
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar. Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me friks...
Autori: Xhesi · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Deti
Rri ulur e mendohem
 Pran detit te madh blu 
Rri ne bregdet e shetis
 Neper reren e nxehte shkul.
 Dallget e medha valviten nga era
 Me shpejtesi dhe shuhen serish 
Vaporet e medhenj shetisin neper det 
Pulebardhat nisen ne fluturimâ€...
Autori: L · Lloji: Poezi lirike · Tema: Deti dhe atdheu
Në detin e kaltër anija po lundron Në qiellin e kaltër shqiponja po fluturon Gjithcka po më pëlqen në këtë kaltërim deti,shqiponja dhe atdheu im
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: 4 poezi të shkurtra,kushtuar çdo stine
Plazhi Në plazh me fëmijërinë time, seç u takova. Valët e detit lodrojnë si ngaherë, përhapenë dhe shkumojnë në breg. Në qiell zë të ndricojë i florinjëti Diell. Deti i kaltëremë mua larg më çon, Mendimet e ndjenjat fluturoj...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com