Data e postimit: 2015-02-04 17:55:42
Lexime: 9905
Futbolli
Autori: Renato Ramaj
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Futbolli
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9A
Qyteti: Cakran,Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Qe i vogel endrra ime ka qene te behesha nje futbollist I zoti dhe u futa ne nje klub sportiv por... me vone e nderpreva per arsye te ndryshme . Gjithsesi futboolli do te mbetet endrra ime.Futbolli per mua eshte nje stil jete!...Toke dhe gure ja ku luan..Toke dhe gure qe te kan bere te nxjerresh gjak…qe te kan bere te rrezohesh…qe te kane dhene shum lumturi…Me mire kalceto me thone shoket”Mendo per shkollen me thone prinderit.Mendon dhe qesh.Cfare din ata se cdo te thot futbolli per ty…Cfare dine per tensionin qe te shtunen nuk te le te flesh,per ndeshjet qe ke luajtur si I demtuar,per ate qe ndien kur je I pari qe perqafon ate qe ka shenuar gole dhe pas disa castesh e gjithe skuadra dhe cdo goditje qe ndje eshte nje lojtar qe vjen te festoje per ate gol…Cfare din per vrapin qe ke bere per te mos arritur vone ne stervitje dhe te arritesh ne fushe duke pare te gjithe ekipin te rreshtuar duke degjuar trajnerin..Cfare dine per ate gol qe ke shpetuar para shume vitesh por e ndjen sikur ta kesh bere dje…Cfare dine kur je 1-0 ne 5 minuta nga fundi..Cfare dine per goditjet qe ke marre…per nderhyrjet e rrezikshme qe ke bere…dhe per shtrengimet e duarve te sinqerta kundershtareve…Cfare dine se si dridhesh pas xhiros se 10 qe ke bere…mbahesh shpatull me shpatull me te tjeret…Cfare dine per perqfimet e dhena para hyrjes ne fushe…ai perqafim I heshtur qe do te thote: do te japim me te miren…Cfare dine per ‘magjite’e tua…Cfare dine se sa shume e dashuron kete sport…Toke dhe gure…nje top…10 persona me ty…11kundershtare…nje fishkellim e gjate dhe e thate…Fanelat qe perzihen me njera tjetren…Kjo eshte jeta jone…Cfare dine ata…

Vepra te ngjashme
Autori: keisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese:forca e retorikes ne vepren e sabri godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman historik dhe Skenderbeu eshte personazhi kryesor ,ku perfaqeson nje histori te tere. Sabri Godo na ben te kuptojme qe nuk eshte forca arritja me ë madhe,por z...
Autori: Ron · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Leximi
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cila e ke te veshtire te shkeputesh. Jane te pafundme arsyet se perse me pelqen te lexoj. Librat, ne njefare menyre, te mesojne t...
Autori: Gustav Flober · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Tema: Si e gjykoni zonjen Bovari : fajtore, te pafajshme, as fajtore e as te pafajshme? Per zgjedhjen tuaj parashtroni te pakten dy argumente.
Ema Bovari nje viktime e realitetit te hidhur dhe te pameshirshem, nje femer enderrimtare dhe plot deshire per jeten ndoshta realiteti aq i hidhur do ta karakterizonte si nje femer imorale ,dhe te padenje per familjen gje shume e padrejte. Pse valle nje f...
Autori: donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kosove, vendi im
Shume here pyes veten time si ndihen njerezit (shqiptare) ne mergim.Une per vete nuk e paramendoj jeten atje ,nuk e di pse? Valle ndoshta aroma nuk eshte e njejte me vendin tim ,ka njerez te eger atje larg fushave,maleve,kodrave jashte Kosoves.Rreqethem ...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ju lutem lexojeni dhe perpiquni te komentoni
eshte gjaegjeze zinxhir. kini vemendje 1. eshte nje helikopter qe ka brenda 5 tulla. bie 1. sa ngelen? 2. eshte 1 frigorifer qe nxe brenda kafshe. futet lopa. me sa hapa futet dhe cilat jane ato? po te ndihmoj. hyn me tre hapa. ti me thuaj tani se cilat...
Autori: sidorela musaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shendrites i nje erresire
jam duke shkruar me tellesi te zemres,me thellesi te shpirtit jam duke e kujtuar jeten qe ma ofron te jetuarit,jam duke humbur ne nje erresir te erret,jam duke shendritur ne nje shendritse te ndritur,jam duke menduar mendimet qe me kan Ofruar afer mendjes...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mesuesi
mesuesi im i dashur ty do te kujtoj gjithmon ........ti do te qendrosh gjithmon ne zemrat tona sot ishte 7 marsi i fundit me ty ne te gjith nxenesit ate dit kishim qen edhe te gezuar por edhe te pikelluar qe ishte nje dit e fundit qe do ta festojm me ...
Autori: Fotini Subashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te falesh eshte hyjnore
Njerëzit janë krijesa të lindura me atributet dhe dobësitë e tyre.Te gjithe ne bejme pjese ne shoqerine njerezore.Por, shoqeria ku jetojme sot eshte shume e padrejte. Ashtu siç nuk janë të pakta momentet kur engjëjt i kane zili, po ashtu nuk jan...
Autori: Sabina D ona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Si ndikojne familja,shoqeria e shkolla tek ne
Jeta eshte si nje lloj tregu i pafund ku ne te mund te gjesh lloj lloj produkti apo njerzish.Aty ku pa dashur perplasesh me njerz te panjohur ku ne te ardhmen behen te rendesishem per jeten tende.Po njerzit me te rendesishem per ne jane prinderit.Dhe nese...
Autori: eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme ...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja ?
E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja???? Te gjithe e jetojne jeten, mirepo jo te gjithe ne te njeten menyre. Ne dallojme nga menyra e jetes. Disa njerez e jetojne jeten e tyre per te kaluaren dhe nuk brengosen fare per ate qe eshte apo qe...
Autori: Dea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e tyre
Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë apo në punë. Duke respektuar rregullat, ne tregojmë se jemi qytetarë bashkëpunues dhe të gatshëm të ndjekin udhëzimet për të mirën e komunitetit...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, dija, dija eshte pushtet
Kryerja e gjërave të duhura, në kohën e duhur dhe mënyrën e duhur, prodhon rezultatet e duhura që ne aspirojmë. Me fjalë të tjera, të dish çfarë të bësh, në çfarë kohe, në cilin drejtim dhe cilët janë parametrat që rezultojnë në li...
Autori: romina elezi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Formimi i dashurise ne bazen e arsyes
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e ben njeriun te jetoje ne qiellin e 8-te duke perjetuar lumturine e te pasurit per krah personin ideal per ty duke e dashur ate pa intriga ,pa mashtrime por ...




Komentet e fundit!

Emri: laciii
Email: lacci@gmail.com
Komenti: syqyr foli ky i zghuti haaahahahahahaha

Emri: Albert
Email: bertiballmi@hotmail.com
Komenti: Bravo Renato ..nje ese shum reale dhe me shum ndjenja per futbollin ..

Emri: overman
Email: overman@yahoo.com
Komenti: ja ke fut komplet kot plako

Emri: shoku
Email: fistek@yahoo.com
Komenti: ja ke fuuuut kooooooooooooooooooottttttttttttt baaaaaaaaaaaaaashhhhhhhhhhhhhhh kooooooooooooooooooooooooooooooooootttttttttt pooooooooooooo taaaaaaamaaaaan koooooooooot:

Emri: ajo
Email: ajo@yahoo.com
Komenti: eseja nuk eshte histori



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com