Data e postimit: 2015-02-02 13:44:17
Lexime: 5478 |
17 SHKURTI
ME 17 SHKURT
VITI 2008
GJITH POPULLI SHQIPTAR
U GEZUA ME TE VERTET
RRUGA E PARVARESIS
...
|
Gjuha e medias
media eshte instirucioni i 4-te me i pavaruar nga institucionet e tjera pse e themi kete gje pasi media nuk zgjidhet me vote si tek institucionet si psh ai ekzekutiv legjislativ apo gjyqsor pavarsisht sa i pavaruar "duhet" te jete nje m...
|
Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij, e ndihmoi ate te realizonte vepra me nje mjeshtri te pashoqe.
Ne krijmtarine e tij letrare figura femerore mori nje universalitet,me nje peshe te madh...
|
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
|
Nje engjull
Nje pafundsi yjesh gjenden ne qiell,
te hysh e te shikosh eshte si nje det i thelle,
te biesh ne mendime,ti je e para qe mendoj.
Te degjosh rrahjet e zemres time ,vetem
per motren time rrahin qe shume e adhuroj.
Sa bukur kur buqes...
|
Toka eshte e rrumbullaket.Per kete tregon zhdukja nga pamja ose paraqitja graduale e anijeve ne detin e hapur,forma e vertet e Tokes nuk eshte plotesisht e rrumbullaket.Per shkak te rrotullimit te Tokes ajo eshte e shtypur ne pole dhe e zgjeruar ne ekuato...
|
Veshtiresite e njerzve.
Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk i kupton njeri. Ata kalojne veshtiresi te medha por perseri ata duken te keqinj. Te gjithe njerzit jemi njesoj dhe te barabarte. Disa jane te vetmuar, te m...
|
Albania won ww1
Albania war ww1
Let me explain
You see the albanians and bulgarians where promised much more land when russia wante dto partion ottoman empires europe
But germany decieed it made russia too op so they made stuff worse and gae the...
|
Trimat kane luftuar per athen evet ata dhane gjakun e tyre jete e vet per atdheun,gjaku i tyre eshte derdhur vetem per sakrifica qe kane ndodhur.ata na lane shume gjera e shume fjal qe ne i perdorim sot.trimat me te njohur kane qene;Naim Frasheri,Ismail K...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Analiza dhe komenti letrar i poezise Fjalet e qiririt
Titulli: Fjalet e qiririt
Autori: Naim Frashëri
Botimi: Viti 1886
Poezia "Fjalet e qiririt" është vepra e njërit prej poetëve më të njohur shqiptarë, Naim Frashëri. Kjo poezi është një nga krijimet e tij të njohura, e cila shpreh pë...
|
Çdo ditë e shfletoj
Dhe diçka të re mësoj
Sa herë kam lexuar
Kam qenë i gëzuar
Librin e dua shumë
Aty dija rrjedh si lumë.
|
Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore.
Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,arme,gjak dhe kasapane e madhe.
Te gjithe e dime qe per te filluar nje lufte nuk duhet shume mundim,por per t’iu shmangur ketij konflikt...
|
Autori:
Ernesti Proko
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Shume shqiptare jane larguar per jetë me te mire por e kane kuptuar se ska si atdheulase
Porsi zogu qe merr dhene
S'e harron kurre folene
Dhe shqiptari qe mergon
Atedhene se harron
Dhe shqiponja me syrin prishe
S'e shikon dot atedhene te trishte
Aty ku degjon ninullat e para
Vlersimet e shumta dhe mesimet e mara
Degjon zerin e n...
|
Te duash....dashuria eshte dicka e mrekullueshme,dicka,e cila kaplon papritur e pakuptuar cdokend.Te duash dikend mund ta kuptosh vetem ne qofte se te duan,sepse eshte dicka qe shume njerez se kuptojne dot.♥Dikush mund te jete lenduar nga dashuria...di...
|