Data e postimit: 2015-01-31 20:47:48
Lexime: 4357
talenti
Autori: leoar klaiqi
Lloji: Analize letrare
Tema: babadimri
Shkolla: abdulla krasnica presheva
Klasa: 3
Qyteti: kamenic
E-mail: Email eshte i fshehur!


babadimri


babadimri plak i urt
plak me mjekerr
per vitin e ri
dergoi nje leter
me porosi
cdo femij qe eshte i mir
ti jap dhurata kam deshir
por problema e pertaca
me vjen keq po ska dhurata
leoar klaiqi

Vepra te ngjashme
Autori: Naim Frashri · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
O malet' e Shqiperisë e just O lisat' e gjatë! Fushat e gjëra me lule, q'u kam ndër mënt dit'e natë! Ju bregore bukuroshe e ju lumenjt' e kulluar Çuka, kodra, brinja , gërxhe dhe pyje te gjelberuara! Do të kendonj bagëtine që meaning ju e ...
Autori: Dorentina dhe Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Hansel dhe Gretel
Hansel dhe Gretel Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rendesishem per drek .Gretel i tha gruas se tij duhet ti pjekesh dy pula per drek sepse kam nje mik te veqant ,pastaj Gretel u nis per ta marr tek shtepia e ti...
Autori: Zef Gjugjaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Dimri është stinë shum e bukur sepse bie bor fëmijët luajn me topa bore bëjnë një njeri prej bore, rrëshqasin me saj. Në Dimër duhet të vishemi më trash se në stinët tjera sepse është më ftohet. Stina e Dimrit ka dhe ...
Autori: ana atka · Lloji: Analize letrare · Tema: Natyra
Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,rete nuk do...
Autori: Sidrit · Lloji: Analize letrare · Tema: Krenar si nje shqiptar
Ese: Jam krenare qe jam shqipetare Ne , jemi bijte e nje legjende mijera vjecare Ndajme te njejten buke, zemrat ngrohim ne te njejtin diell, me nje buzeqeshje shperndajme rete, me rrenje ne histori , me shprese, shohim nga e ardhmja. Per mua te qenurit sh...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per ditelinjen
Urime skender ditelindja Gzimi i nanes jeta ime Zemra ime i gezofsh Edhe 100 te lumtura Me kenaqesi te madhe E shkruaj kete poezi Se kosova u ba shtet i ri me ty pavarsi Ditelindja jote më bën të shkruaj te lexoj Per qdo vit ne ban Ta uro...
Autori: anny · Lloji: Analize letrare · Tema: perkedhelja ma zbut shpirtin
perkedhelja eshte e gjithe dashuria e nje personi ndaj nje tjetri e misheruar ne nje prekje te ngrohte,te embel,qe te mbush me jete.Qe ne barkun e nenes mesohemi te na perkedhelin.Nena flet me ne ,na meson te rritemi duke na perkedhelur e duke na treguar ...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Prinderit e mi
Vij nga shkolla, Shkoj ne shtepi., Ne fillim takoj, Prinderit e mi. Lodhem, merzitem, Mami me qendron prane, Si ajo asnje tjeter nuk kam. Babi eshte ai qe rri me mua gjithmon, Ai qe me Don, Dhe kurre s'me qorton. E lumtur jam, Me prinde...
Autori: Antika Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
Eshte vendi ku llinda dhe dua te jetoj ku hodha hapat e pare dhe u nisa duke iu drejtuar rruges te jetes. Nje vend aq i bukur sa nuk dua ta leshoj,edhe po te behem mergerimtare vendin tim te mrekullueshen nuk e harroj. Nje vend shum i rendesishem pe...
Autori: lulzim · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria
dashuri cdo me thene ?nje pyetje e madhe me nje pergjigje shume te vogel. une them se eshte nje ndjesi po po nje ndjesi
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: Provimi i lirimit, gjuha shqipe test, provimi i klases 9, klasa 9, provim lirimi teza, shenime gjuha shqipe 9
Materiale/Shënime për provimin e gjuhës Shqipe për klasën e 9 Shënim: Ky material është një koleksion shënimesh që fillojnë nga klasa e 6 deri në të 9-tën dhe nuk janë në ndonjë rregull hierarkik gjithsesi. Shënimet shërbejnë thjesh...
Autori: mitrush kuteli · Lloji: Analize letrare · Tema: si kalova pushimet verore
PUshimi veror,eshte vertet nje pushim i gjat dhe relaksues.Gjat puhimit veror un kalova shum mir duke te ber ngjyra te ndryshme interesante,argetuese por edhe krakter eduktiv,arsimor.Pasuiqe ky ishte nje pushim i gjate,kam shum gjera qe un mund te tregoj,...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosova jonë Flakrojn pes pishtar Gjithve tu ju than Se ne kosoven ton Pes popuj jan Kta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Kkte serbia dje Me luft e ka nxe Prej luftes te rrept Kryengritjes son Shoki im ka lindun Adheu i jon Lexoj këta...




Komentet e fundit!

Emri: Labinot Klaiqi
Email: labionti-noti@hotmail.com
Komenti: Bravo shume mire

Emri: nita nita
Email: NITA-LEO@HOTMAIL.COM
Komenti: leoar ke shkruajtur shum mir ket poezi



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com