Data e postimit: 2015-01-26 16:32:56
Lexime: 7502
gjakmarrja
Autori: xhesjana gjini
Lloji: Ese informuese
Tema: gjakmarrja
Shkolla: janaq kilica
Klasa: klasa e 10
Qyteti: fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nder plaget me te vjtra te Shqiperise dhe shqiptareve eshte gjakmarrja.GJakmarrja eshte nje hakmarrje gjak per gjak ku sjell vrasjen e personave dhe ngujimin e shume te tjereve.GJakmarrja ka shume faktore dominues ne shoqerine shqiptare, ka qene dhe eshte me evidentene fiset malore veriore te shqiperise. Kjo lidhet me shkaqet e prapambetjes kulturore edukative te ketyre njerezve.Pak vite me perpara gjakmarrja shikohej si nje plage e vjeter poe edhe e pasherueshme.Por a ka plage qe nuk sherohe;Vitet kane ecur dhe SHqiperia na servir probleme te shumta,por gjithmone duke mbartur nje problem te madh me vete;GJakmarrja.Aka gje me poshteruese per nje komb sesa te vriten njerezit e te njejtit gjak e se njejtes far dhe per cfare; per nje cope toke,dhe per nje fjale goje.Ne duhet ti buzeqeshim se keqes dhe duhet te sensibizojme te miren.Duhet ti themi me plot goje stop gjakmarrjes.

Vepra te ngjashme
Autori: Mikela Hamolli · Lloji: Ese informuese · Tema: letersia
Ne traditen e shkrimit letrar ekziston nje debat i pambarim mbi rolin qe ka letersia ne nje shoqeri.Letersia eshte nje bote qe gjallerohet permes shume boteve, eshte jeta ne teresine e saj.Jeta e personazheve te shpalosur ne vepra eshte celesi per ti dhen...
Autori: Emilian · Lloji: Ese informuese · Tema: Adoleshenca
Moshataret e mi jane ne fazen e adoleshences, qe do te thote faza me e rendesishme e jetes.Ne kete faze ne mesojme shume gjera çka e ben kete fazen me te rendesishme. Ne marrim drejtimin e e jetes nga çka mesojme ne te tashmen.Ne gjithashtu jemi te ndry...
Autori: Dani Dan · Lloji: Ese informuese · Tema: Ema Bovari
A ekziston ende dikush si Ema Bovari ne ditet e sotme? Ema Bovari ishte nje grua e cila donte me te miren per veten e saj. Ajo zgjodhi Sharlin per burre si kandidatin me te mire, ajo e zbukuronte shtepine e kopshtin me trendafila. Donte te vishej sa...
Autori: xhoana hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shek XXI dhe teknologjia ka bere shume shpikje si psh.celulare,tv ,kompjutera ,tablete e shuem te tjera te cilat u perkasin dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi edhe une jam futur brenda ketij zhvillimi ,ku per ...
Autori: Marinela Nikolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Jeta
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpejt u lodhe nga rruga e jetes?cfare mendove ti se jeta eshte nje rruge e drejte pa pengesa dhe veshtiresi?jo miku im po mendon gabim e ke harruar qe ajo esht...
Autori: Eralda Manarkolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Nene Tereza
Nene Tereza Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mijera femijeve.Po kush ishte Nene Tereza? Cila ishte merita e saj? Emri i vertete i Nene Terezes ishte Gonxhe Bojagjiu.Qe e vogel deshironte e ishte murg...
Autori: ADRIAN MARDODAJ · Lloji: Ese informuese · Tema: reformat arsimore
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dhe nivelet e arsimimit? SI DO TE ORGANIZOHEJ BOTA DHE SI DO TE DREJTOHEJ AJO? A DO TE ISHIN GJERAT ME TE THJESHTA APO ME TE VESHTIRA? A DO...
Autori: Edmond Reci · Lloji: Ese informuese · Tema: Si te ndalojme klonizimin e shoqerise
Shoqeria eshte nje grup njerezish te cilet kane karakteristika te perbashketa.Ato manifestojne se bashku keto karakteristika per nje unifikim te vetem.Fenomeni i klonizimit ndodh kur shoqeri te ndryshme perpiqen te shkojne drejt nje te perbashkete te vetm...
Autori: elmamema · Lloji: Ese informuese · Tema: mbroni se te sheroni
me duaj te dua me flit te flas me jep te jap
Autori: SARA XHELESHI · Lloji: Ese informuese · Tema: HISTORIKU I TIJ
ABDYL FRASHERI lindi ne vitin 1839 ne fshatin Frasher,Shqiperi dhe vidiq me 3 nentor te vitit 1892 ne Stamboll,Turqi ishte patriot demokrat i shquar,nje nga ideologet perparimtare te RILINDJES KOMBETARE dhe ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese informuese · Tema: Fjalet e urta dhe aforizmat
Fjalet e urta por edhe aforizmat perdoren shume ne jeten e perditshme . Ato jane gati te ngjashme , por cilat jane ato pak ndryshime qe i dallojne ato nga njera-tjetra ??? Fjalët e urta janë thënie të thukëta, të cilat bartin një mendim, konstatim...
Autori: Ledia Fili · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese informuese per kalane e Krujes
Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brend...
Autori: A.S.P · Lloji: Ese informuese · Tema: Te perballojme veshtiresite ne jete me ndihmen e shkolles,familjes dhe shoqerise.
Edhe realiteti ka veshtiresite i tija.Keto veshtiresi gjenden perreth nesh cdo dite dhe cdo nate.Nuk eshte dicka e lehte per ta perballuar prandaj na duhet ndihme qe te kalojme ate oqean edhe pse nuk dime not,prandaj ekzistojne prinderit te na japin mbesh...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...




Komentet e fundit!

Emri: GjuhaShqipe
Email: Aicuni1@gmail.com
Komenti: e ka kopju ket e kam qa shyqyr qe kishte hedh njoni nji tshkurter

Emri: maria
Email: maria@gmail.com
Komenti:

Emri: seda
Email: leo_didi@live.it
Komenti: tani po bej nje ese per gjakmarrjen,dhe ti xhesjana gjini mos u lavdero kaq shume se ske bere gje. prit sa ta mbaroj dhe te bej une timen e te te le prapa me milje...

Emri: Unw
Email: Unwune@yahoo.com
Komenti: Rrofsh per detyrat e shtepiese shum e bukur serio

Emri: xhesika
Email: xhesikatruka@gmail.com
Komenti: Bravoooo.... Sh e bkr👍👍👍

Emri: ENA AHMETAJ
Email: ENA.AHMETAJ@OUTLOOK.COM
Komenti: BRAVO KE FOL SHUM MIR



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com