Data e postimit: 2015-01-23 19:56:42
Lexime: 5552
fyelli
Autori: ona liona
Lloji: Pershkrim
Tema: instrumenti muzikor fyelli
Shkolla: at shtjefen gjecovi lac
Klasa: 11
Qyteti: lac
E-mail: Email eshte i fshehur!


fyelli eshte nje instrument muzikor i cili perdoret nga barijte mund ta gjejme ne madhesi te ndryshme duke filluar nga 18 ne 90 cm she ndertohet prej druri te bushit ,te arres ,por ka dhe nga gypa metalik sidomos prej bronci .Fuelli eshte instrument frymor dhe perdoret nga burrat dhe barijte .

Vepra te ngjashme
Autori: Q.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Nëna
-A ka gjë më të bukur si zeri yt , -A ka gjë më me vlerë se perqafimi yt, -A ka gjë më të ëmbel se fjala jote, -A ka diell se të ngrohe si zemra jote, -A ka nënë më të bukur si ty, -Në fakt je nëna më e mire qe veç une e di...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e Dimrit
Rruget jane mbuluar nga debora tymi i oxhakeve bllokon hunden e skuqur nga i ftohti .. Femijet e vegjel jane ulur prane oxhakut de rufisin kakaon e ngrohte nderkohe qe veshrtojne nga dritarja e cila eshte mbuluar nga kristalet e debores.. Disa prej tyre j...
Autori: Eleni · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
Lart kaltersia e qiellit reflekton pasterti.Ndersa poshte ne fusha rriten peme e bime nga me te ndryshmet qe me ngjyrat e tyre i japin jete te gjelbres se barit dhe leshojne nje arome dehese freskie. Nje puhize pranverore i lekund lulet,barin,gjethet...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qene castet me te gezueshme per mua. Kam qene femije energjik, gjithnje i hedhur dhe ne kerkim te lojrave te reja. Ishte dite me shi dhe si gjithmone isha ne...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Shpesh kur eci ne rruge shoh vajza te vogla qe grinden me njera-tjetren per nje mosmarreveshje femijesh. Ajo me sjell edhe nje here kujtimin e Kristes, shoqja ime e ngushte ne femijeri. Me kujtohet si grindeshim per gjithcka, se sa te llastuara ishim ateh...
Autori: Ensarah Zoga · Lloji: Pershkrim · Tema: Kjo poezi eshte marre nga tema "Luajme dhe shkruajme poezi"
Kemba e vogel e zogut Eshte mbuluar me therrime Mbuluar me bore ne parvazin e dritares sime Bora bie pa pushuar A do te mbaroje ky dimer i mallkuar?
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Pershkrim · Tema: Shetitje
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma vezulluese ishin aty prane sikur kishin dale te na prisnin ne. Babi me tha te hipnim ne nje varke te vogel dhe te benim nje shetitje te shkurter ne liqeni...
Autori: Klara Noku · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim i nje mjedisi ne nje drame timen
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te conin drejt nje vorbulle tanime te pashmangshme.Nje ere e lehte peshperiste ne dritaret e qytetit ,te cilat hapeshin e mbylleshin athua se bisedonin me te.Nje...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: ...................
Kusherinjte e mi Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5 Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Titi ERGI Ergi eshte moshatar me mua pra 11 vjec.Ai eshte nje djale i bkr dhe i zgjuar.Eshte elegant dhe i gjate,ka floke te zinj dhe kacurrela.Ka sy te me...
Autori: Greis · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e pranveres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit e cila kur bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri,kthehet në ngjyrë të kaltër e gri,që ndonjëhereë na e bën dhe humorin tonë gri.Por k...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujdes derrasa eshte e kalbur
E ulur ne copezen e nje toke shkruaj: “E lodhur, e heshtur, me pesimizmin me te madh; Te gjitha keto te krijuara nga koherat qe ne po jetojme. Ne ate flete qe une shkruaj megjithese larg botes, ne ate copez te vogel atje tej shihen gjurmet e trishta te ...
Autori: Sayda Büyüküstün · Lloji: Pershkrim · Tema: vera
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me DASHURI DHE hare.sa bukur qe tingellojne cicerimat e zogjve qe duken sikur hedhin pluhur buzeqeshjeje perreth.rri rri dhe mendohem sa i bukur qe eshte ky ...
Autori: ana xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: isa tdsh
isa tdsh e ka kuptimin isa te dua shume ndersa isa tkm ka te njejtin kuptim por vetem se eshte ne spanjisht ndersa isa tk+ ka kuptimin me te famshemmm isa pas suksesit qe arriti me grupin e saj shkoi te studjoje ne nje shkolle prestigjose arti madje edhe...
Autori: gjergj fishta · Lloji: Pershkrim · Tema: vlersimi i poemes lahuta e malsise
lahuta e malsise eshte nje poeme me teme historike e cila mbart ne vete gjithe historine e popullit shqiptar.ajo eshte vlersuar si vepra me madhore e kombit shqiptar,ajo per me teper eshte quajtur nje epos ballkanik vepra me e unitizuar e origjinalitetit ...




Komentet e fundit!

Emri: ona liona
Email: jennifer.emi@hotmail.com
Komenti: mendoj qe ky pershkrim eshte i sakt dhe na nevoitet ne letersi te pershkrimi i objekteve



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com