Data e postimit: 2015-01-21 11:25:54
Lexime: 2938 |
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une me ate(vilmen)nuk flisnim pervec:"pershendetje".Ajo dasem me beri qe te kuptoja se cfare njerzish ka ne kete jete ka shoqe pafund por qe perfitojne nga des...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Analiza dhe komenti letrar i poezise Fjalet e qiririt
Titulli: Fjalet e qiririt
Autori: Naim Frashëri
Botimi: Viti 1886
Poezia "Fjalet e qiririt" është vepra e njërit prej poetëve më të njohur shqiptarë, Naim Frashëri. Kjo poezi është një nga krijimet e tij të njohura, e cila shpreh pë...
|
DHURATAT E DITELINDJES
Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokiten...
|
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote iu shtua nje YLL qe shendrit ne menyren me te mir te mundshem ne jeten ton.Shpresoj qe fati lumturia ,dhe sukseset te te percielli ty ne qdo hap te jetes ...
|
"Eneida"eshte veper epike latine,shkruar rreth viteve 29-10 p.k nga poeti romak,Virgjili dhe tregon historine legjendare te Eneas.Kjo veper i perket epokes se poemave homerike.
Enea,heroi legjendar i Trojes,e braktis qytetin mes flakeve duke mbajtur mbi ...
|
Jeta ime....
E dini???Nuk di nga tia filloj.Une kam lindur,jam rritur dhe kam mbijetuar deri me sot....po cfare do te ndodhe me tutje?....Kohet e fundit spo ja kaloj shume mire por nuk e kam humbur shpresen dhe besimin te Zoti per te larguar cdo veshtirs...
|
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Ndrëkëlime Familjare"
Titulli: Ndrëkëlime Familjare
Autori: Arthur Miller
Lloji i tekstit: Drama
Viti i publikimit: 1955
Analizë e tekstit:
"Ndrëkëlime Familjare" është një...
|
Është nje grua e cila me ka mesuar qe pes Vite është e menqur e dashur nuk na bertet.Ajo per mua është nen e dyt she nuk do ta harroj kurre fare we ajo me mesoi.Nje site I thashe mesueses qe I premtoj Te behem mjeke une fotet e saj do to mbaj ne alb...
|
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë".
Ajri është si një flutur me k...
|
nena eshte gjithcka per femijet ne bote
na jep keshilla e na qerton
por ajo te keqen ne nuk na e don
me ndihmen e saj ne ngrijme nje te ardhme
respekti per nenen eshte para te gjithve
disa njerez duan me shume parate e nenen nuk e respektojne
lakm...
|
BALADE QYTETSE
Mbramë
qiella dhe hyjt e vramë
një ngjarje të trishtueme panë:
Hije... jo! - por një grue
me ftyrë të zbetë edhe me sy
të zez si jeta e saj,
me buzën të vyshkuna në vaj,
me plagë në gjoks e stolisun
me veshje dhe me ...
|
Pse nuk jam dielli?
Ngrohtesi te ofroj,
Pse nuk jam flutur?
Ne qiell te fluturoj.
Pse nuk jam bilbil?
Pranveren ta zgjoj,
Pse nuk jam dallendyshe?
Gjithmone te shtegtoj.
Pse nuk jam laps?
Poezi te shk...
|
Mami\
Kur te shof ty , gjej force
realitetin e sfidoj
se ti o mami im
je qenia me e dashur njerezore .
Prandaj te dua kaq foort .
Je kaq e embel dhe embelsia jote me frymezon , me meson , e nuk me ben te ndihem e vetmuar !
punoi : ........
|
Jemi Nje Komb
Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal Plot 5 Shekuj Me rradh , Ahh Sikur Do mundeshim Ti Harronim Keto Vuajtje qe U ben Koh me par . Un si Nje Nxense Qe Jam jam Krenare qe kam Nje Gjuh te Embel...
|