Data e postimit: 2016-03-23 19:33:31
Lexime: 2873
Deshira
Lloji: Analize letrare
Tema: Deshira
Autori: Paola Coku
Shkolla: Jeronim de Rada
Klasa: 6c
Qyteti: Ferizaj
E-mail: PaolaCoku@hotmail.com


Sikur cdo femije,
Qe ka shume deshira,
Edhe une deshiroj,
Te jem me e mira.

Deshiroj te jem princeshe,
Ne pallatin e endrave,
Deshiroj te jem flutur,
Ta gjezdis kopshtin,
Deshiroj te behem e ditur,
Jeten ta begatoj...


E punoi:Paola Coku&
Me respekt dhe shume dashuri. &

Vepra te ngjashme
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Deshira
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem princeshe, Ne pallatin e endrave, Deshiroj te jem flutur, Ta gjezdis kopshtin, Deshiroj te behem e ditur, Jeten ta begatoj... ...
Autori: Enkelejda · Lloji: Poezi personale · Tema: Te behem poete
Tani nisa te krijoj Kjo eshte ajo qe une deshiroj Cdo fjale e shkruaj me dashuri si gjithmone e ne perjetsi.. Te behem poete? nje enderr mund te jete. ndoshta ne te ardhen behem me te vertet. ne talentin tim besoj nje dite do jua tregoj S...
Autori: Lela lela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ëndërrat
Që kur kemi qenë të vegjël kemi ëndërruar,ndoshta jo në të njëjtën mënyrë si sot por poooo kemi ëndërruar,ndoshta për një kukull, ndoshta për një fustan,ndoshta për nje loder te cilen e dinim që nuk do ta kishim kurrë.Jemi rritur ,di...
Autori: Ermela Xhemollari · Lloji: Poezi personale · Tema: 8 Marsi
Per nenen time Sot me pelqen te shkruaj Vjersha dhe kenge per ti dedikuar. Zemren tja mbush plot me gezim Dhe buqeta me lule Tia dhuroj pa pertim Sa shume deshiroj Urime sot ti dergoj Ti mbledh si buqete Per heroinen e vertete.
Autori: Family Forever love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Me qendro prane,mos u largo Sepse zemra ime vec ty te do Qendro me mua per aq kohe sa te dua Zemra ime eshte e hapur per ty Dhe une deshiroj te jemi te dy Ti je nje nga personat me te shtrenjte qe une kam Prandaj vellai im jam e lumtur qe me ty jam...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Analize letrare · Tema: Princesha dhe ylli qe ra nga qielli
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
Autori: dajana oruci · Lloji: Poezi personale · Tema: urime per ditelindje
dhe pse lar jam, une po te uroj, ditet e tua me te rendesishme, une s`i harroj. edhe 100, vite te gezuara, edhe 100, vite te lumturuara. me gjithe zemer, une ty te uroj, dhe 100 vite te lumtura, per ty deshiroj.
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Poezi personale · Tema: NENE E DASHUR NENE
NENA IME NUK KA GJE ME TE SHTRENJET SE NENA IME PER MUA JE YLLI IM JE HENA IME JE DITA IME JE NATA IME MBI TE GJITHA JE JETA IME TE DUA TE DUA DHE GJITHMON DESHIROJ TE TE KEM PRAN VETEM NJE MINUT MOS TE TE JESH PRAN MEJE TI UNE NDIHEM MENJEHER E VETMUAR ...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: FAMILJA IME E DASHUR
FAMILJA IME JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENI GJYSMA JETES TIME JENI QDO GJE PER MUA DHE ASNJEHER UN NUK DESHIROJ QE TE LARGOHEM NGA JU DHE SHPRESOJ QE TE JEM ME JU NE QDO MOMENT JU DUA SHUM JU JENI MBROJTESIT E MI NGA QDO GJE.
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: nje urim
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote iu shtua nje YLL qe shendrit ne menyren me te mir te mundshem ne jeten ton.Shpresoj qe fati lumturia ,dhe sukseset te te percielli ty ne qdo hap te jetes ...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: poezija eshte per luleboren
Lulebora Koken e nxori nga bora, Femijeve para ju del, Ne pranver lulebora Me e para del. ngjet se thote : ''Shum deshiroj kryet jasht ta nxjerr. A eshte koha t' lulezoj, Pranvera a erdh?'' Erdhi pranvera e bardh, Po zgjatet cdo dit. Mir...
Autori: medina shijaku · Lloji: Analize letrare · Tema: princesha dhe shkopi i deshirave
Na ishe nje here j princeshe e bukur dhe e embel me emrin Emiliqe jetonte me mbreti dhe mbretereshen ne keshtjellen e endrave. Lar po shume larg jetonte ne shpellen e zeze shtrigae perbindeshave.Nje nate ne koder po ndriconte nje ylle i vogel. Princesha s...
Autori: Kasandra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Nje dite pranverore
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj.Rruges pergjate parkut ajo pa nje zoge te lenduar te kemba.Zogu kishte rene nga foleja e tij dhe kishte vrare kemben.Mira e pa menjehere dhe e mori menjeh...
Autori: Arsim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Çështë jeta?!! A e keni pyetur veten ndonjëherë!!? Kjo pyetje e parashtruar vetes më shtyri të mendoj se çka është realiteti çka është në realitet jeta ,e realiteti më duket se ështe i hidhur shumë. Ndersa ne jemi te prirur te ndegjojme ...




Komentet e fundit!

Emri: mirnisa
Email: mirnisa.b@hotmail.com
Komenti: Shum bukur zmr vazhdo keshtu gjithmon ke perkrahjen time



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com