Data e postimit: 2015-01-13 18:33:30
Lexime: 11494
nena ime
Autori: Mirjeta Caushi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: nena
Shkolla: Sejdi Dida
Klasa: 7C
Qyteti: Krume-Has
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nena per mua eshte qenie me e mrekulluushme qe mund te ekzistoje ne planet.Ajo te meson gjerat elementare te jetes.Eshte ajo e cila le gjumin e nates dhe kujdeset per ty.Ajo e cila te kap perdore sa here te rrezohesh.Nena eshte mbeshtetja me e madhe e imja.Me mire te them qe nena eshte engjulli im,eshte jeta ime.Nuk do e mendoja jeten time pa nenen.Ajo eshte trungu ku une mund te mbeshtetem gjithmone.Ajo eshte si nje strehe per mua,tek ajo mund te shprehem me se shumti,mund ti tregoj gjithcka.Nena eshte vete shpirti im.Prandaj une e dua nenen time me shume se veten dhe nese duhet une mund te jap jeten per te.

Vepra te ngjashme
Autori: Gabriela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 70 vjet clirim
Shqiperia eshte vendi i gjith shqiptarve.Une krenohem per shqiperin.Ne ne bote na perfajsojn sportistet shqiptar.Jam krenar qe jam SHQIPETAR SHQIPERIA E SHQIPTARVE............
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: zgalemi
Era fryn e terbuar dhe ngre vale si nje ma ... fluturo,zgalem -trmroshi, vrull i eres nuk te ndal! ulerin tufan i eger permbi det pa an ,efund... ...
Autori: Gestjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kritika
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj. Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe a...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: MIQT E GABUAR
NE JEMI TE RRETHUAR NGA MIQ POR KE PERSONA QE TI SE PRET QE SHTIREN NE KETE TEKST TREGOHET SI TE KUPTOSH NESE MIQT JANE FALLSO 1 NESE ATA NUK TE TREGOJNE SEKRETE OSE I SHPIKIN ATO 2 NESE AI NUK PININE NE NJE SHISHE ME TY OSE KA SHTIRE 3 NESE AI PE...
Autori: viola huruglica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta ne qytetin tim
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...
Autori: Renato Ramaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Futbolli
Qe i vogel endrra ime ka qene te behesha nje futbollist I zoti dhe u futa ne nje klub sportiv por... me vone e nderpreva per arsye te ndryshme . Gjithsesi futboolli do te mbetet endrra ime.Futbolli per mua eshte nje stil jete!...Toke dhe gure ja ku luan....
Autori: adela drushku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
70-vjetori i clirimit te shqiperise Dielli mengjesor depertonte me fasha te shndritshme dhe reflektonte drite mbi cdo qytet.Ne keto vite te lavdishme pavaresie qytetet u veshen me pelhuren e ngrohte dhe me lirine mbi supe,shqiponjen dykrenare.Vlora,qy...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I vote for myself ...
ESE Reflexion: Ich für sich selbst zu stimmen ... Wir leben in einem Land, das in der Entwicklung und die größte Herausforderung für unser Land entwickelt sich schnell zu einem entwickelten Land ist . Bescheinigt, dass zur Erreichung dieses Status mu...
Autori: Alesjo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Trashegimia kulturore,vlere e shpirtit te njeriut
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit ne shekuj dhe vite.Monumentet e kultures ne te gjithe vendin Kane nje bukuri te rralle dhe Kane marre vemendje te vecante shume turisteve.Trashegimia kultur...
Autori: symbyle qazimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 8 Marsi dita e gruas
Festa e gruas, është në stinën e pranverës, sepse të gjitha ju, jeni të bukura si kjo stine. Keni forcën e madhe brenda jush, të luftoni sfidat e jetës. Të luftoni për familjen, për fëmijët tuaj, të luftoni kundër fatkeqësive, kundër sÃ...
Autori: Amelda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: Xhulio · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bashkimi kosove-shqiperi
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin. Situata politike ne te ...
Autori: Gisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
PSE DUHET VIZITUAR SHQIPERIA? Sepse vendi yne gjithnje e me teper po behet terheqes per pushimet ne bregdet, apo per bukurite natyrore, pasurite arkeologjike etj. Edhe pse Shqiperia eshte vizituar shpesh nga te huajt, per te eshte shkruar shume rral...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena ime...
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gjumit per tu kujdesur per mua. Ti me ate dashurine tende te embel, me ke veshur,me ke zhveshur, me ke lare dhe nuk je lodhur aspak.Prej teje kam mesuar se c...




Komentet e fundit!

Emri: Era
Email: era-era55@live.com
Komenti: Shum mir po nuk mendoj qe eshte ese argumentuese po vec pershkruese 👎👎

Emri: Griselda
Email: grissigris@ymail.com
Komenti: Shum bukur e ke thene Te lumte

Emri: uarda
Email: vanessajeta@outlook.com
Komenti: mos u mundoni fare s`kam nevoje per komentet tuaja

Emri: uarda
Email: vanessajeta@outlook.com
Komenti: si mendoni ????????????//nuk ju duket bukur

Emri: uarda
Email: vanessajeta@outlook.com
Komenti: nuke kam bere mire?????????????????????????

Emri: uarda
Email: vanessajeta@outlook.com
Komenti: Flm.shume

Emri: merita
Email: merita-bunjaku@yahoo.com
Komenti: pershkrimi me i bukur qe kam degjuar ndonjehere.per nje vajze te vogel si ti vetem vazhdo keshtu bravo bravo bravo

Emri: uarda
Email: vanessajeta@outlook.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com