Data e postimit: 2014-12-09 21:50:35
Lexime: 4301 |
A ekziston ende dikush si Ema Bovari ne ditet e sotme?
Ema Bovari ishte nje grua e cila donte me te miren per veten e saj. Ajo zgjodhi Sharlin per burre si kandidatin me te mire, ajo e zbukuronte shtepine e kopshtin me trendafila. Donte te vishej sa...
|
Ne ditet e sotme shume njerez perdorin ankesat ose ftesat per te folur per ankesat ose porplemet qe kane ,ose per komunitein ku banojne.NJerzit ia dergojne keto ankesa ose ftes pushtetit vendor ose qenderore.Pjesa me e madhe e akesave jane ndertime t pa ...
|
Jetojme ne shek XXI dhe teknologjia ka bere shume shpikje si psh.celulare,tv ,kompjutera ,tablete e shuem te tjera te cilat u perkasin dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi edhe une jam futur brenda ketij zhvillimi ,ku per ...
|
Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i arsimuar,te ket nje familje dhe te jete qytetar i nje vendi.Disa femije bejne pjese ne kontinentin e Azise,Amerikes jugore,veriore,Australise,Afrikes,Anta...
|
Mjedisi eshte dicka shume e rendesishme per ne , ai eshte gjithckaa qe na rrethon.Mjedisi eshte vendi ku ne jetojm.Ai eshte dicka shume e bukur,njeriu ka nderhyr ne mjedis.Njeriu ne mjedis ka ndikuar per mir edhe per keq.Mjedisin duhet ta ruajme sepse p...
|
Iktiosaurusi ose peshku hardhuce ka marre kete emer per shkak te formes se tij.Disa fosile qe jane gjetur,kane patur brenda iktisaurusi te vogel, ndaj ekspertet besojne se ata lindin te vegjel,ne vend qe te b...
|
Autori:
Kujtime kuqi
·
Lloji:
Ese informuese
·
Tema:
Atdheun Tim une shume e dua aty u rrita mesova dhe u shkollova prandaj atdheu im
Une mendoj se si ç'do i rritur dhe fëmijë ka te drejt ti shpreh dëshirat e veta .Por kur behet fjalë per deshirat e Mia une dua ti plotësoj ATo.Ne te sotmen une dua te kem shendet te Mir dhe ç'do vit shkollor te me shkoj as me mbar ,ndersa ne te ar...
|
une jam ...
Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritetit , besnikerise dhe tradhetine e kam tabu . Jam ajo e cila cfara ka ta thot ne sy e mire apo e keqe qofte ajo gje . Jam me tolerantja ne bote ama kur tejk...
|
Pergjigjet e fletore pune fizik per Kl VII jann ne fund te librit
|
shumica prej njerzve e kuptojne jeten si nje enderr ku gjithcka dhe cdo gje sillet rreth tyre
Ne fakt jeta eshte nje sprove dhe sprovat e jetes s'duhet ti marrim me siklet por duhet ti qartesojme me qetesi shpirtrore dhe emocionale
Vete fjala jete do te...
|
Nje vajze 12 vjeç ishte e bulliziuar nga klasa e saj .Ate e ofedonin shume e shanin e tallinin.
Psh:: i thoshin qe ti ke hap instagram dhe i ke shkruajtur shokeve te klases qe ti i don .ajo u betonte qe nuk kishte hap ato thoshin po
Dhe nje dite kjo va...
|
Autori:
Fabiana Gjoci
·
Lloji:
Ese informuese
·
Tema:
• Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
|
Tetori njihet si muaji i trafikimit të qenieve njerëzore.Në kuadër të këtij muaji, ne duhet të ndërgjegjësohemi sadopak në lidhje me këtë "krim".
Por fillimisht, çfarë është trafikimi i qenieve njerëzore? Trafikimi i njerëzve është nj...
|
Autori:
Gabriel Laloshi
·
Lloji:
Ese informuese
·
Tema:
Ushqime te shendetshme dhe jo te shendetshme
Shëndeti është pasuri më e madhe që mund të kemi. Të mbash trupin tënd të shëndoshë është një përgjegjësi e madhe që duhet t'i kushtojmë vëmendje të veçantë. Në këtë ese, do të shqyrtojmë faktorët kryesorë që ndikojnë në nj...
|