Data e postimit: 2014-12-09 16:13:23
Lexime: 5813
Vajza me zemer te mire .!
Autori: Bleonna Jashari
Lloji: Tregim
Tema: Miresia .. <3
Shkolla: "Enver Maloku" - Podujeve
Klasa: 7/2
Qyteti: Podujeve
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere"

Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mire,ajo kishte nje shoqe qe nuk ndahej kurre prej saj.Shoqja e saj quhej Alisia.Ajo kishte nje shpirt te erret dhe gjithmone i bente keq Xhejnit por Xhejni nuk e verente kurre sepse ishte shume naive.Ajo gjithmone e ndihmonte Alisien edhe ne qofte se pervete hynte ne probleme.Nena e saj kishte po ashtu nje zemer shume te mire keshtu qe edhe ajo ishte shume naive dhe nuk i shihte te bemat e Alises.Me kalimin e viteve ato te dyja u rriten dhe Alisia ne shpirt po behej gjithmone e me e shemtuar kurse Xhejni po behej gjithmone me e bukur dhe me nje zemer me te paster.Nje dite ato dolen ne shopping dhe aty takuan nje djale shume te pashem ky djale quhej Harry.Te dyjave u pelqeu ky djale por djalit i pelqeu Xhejni dhe u dashurua ne te.Kur Harry erdhi ne shtepine e Xhejnit dhe i propozoi per martese Alisia u zemerua shume dhe vendosi qe te bente gjithqka per ti ndare ata te dy.Nje nate trokita ne deren e dhomes se Emilise dhe e pyeta nese mund te hyja brenda ajo me tha po sigurisht dhe une hyra e i thashe:"Nuk di si t'ia filloje por e kam verejtur se Alisia ben veprime te keqija me qellim qe ta demtoje Xhejnin.".Ajo ma ktheu:"E kam vrejtur edhe une por qfare t'i bejme qe Xhejni eshte shume naive dhe nuk deshiron te degjoje." une i propozova qe te fliste me te.Menjehere pasi i thashe ajo shkoi ne dhomen e Xhejnit dhe filloi te fliste me te por rezultatet nuk ishin ashtu siq kisha menduar une sepse une kisha menduar se Xhejni nuk do ta besonte por ajo i kishte besuar sepse edhe ajo kishte filluar te verente kete gje por thjesht nuk donte ta besonte.Pas bisedes me nenen e saj ajo therriti Alisen ne telefon dhe i tha se nuk jemi me shoqe.Pasi kaluan ca muaj Harry dhe Xhejn u martuan por ne dasmen e tyre erdhi edhe Alisia .Kur Xhejn e pyeti qka kerkon ti ketu ajo iu pergjigj:"Me fal per te gjitha gjerat qe t'i kam bere por une thjesht isha xheloze dhe tani pasi ti me le e kam kuptuar vleren e vertete te shoqerise.A mund te me falesh te lutem?Dua te jem perseri shoqe me ty."
Keshtu ato te dyja u pajtuan dhe ishin shoqe gjer ne fund..

THE END !

Vepra te ngjashme
Autori: Medina · Lloji: Tregim · Tema: plaku dhe deti
Ne këtë roman bëhet fjal per një plak që do të zë një peshkë të madhë që do ta mbroj nga peshkaqenët.Një dit ishte ne shtepi dhe shikonte detin dhe ai do që të niset menjëherë dhe u nis ai qendroi dit e net ne bark ne mes te detit per ta...
Autori: Ameli · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz e re
Ndërsa ndodhej në një autobus shkolle, një vajz e re e quajtur Vanesa, vuri re një nxënëse, Anën, e cila gjithmonë ulej vetëm. Ana dukej e trishtuar, kështu që Vanesa e ftoi të ulej pranë saj. S’ishte për t’u çuditur që Ana ishte e tr...
Autori: Kanita · Lloji: Tregim · Tema: Nena gjeja me e shtrenjte per mua
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes. NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen me prejn me coptoj se NENEN...
Autori: valentina · Lloji: Tregim · Tema: agimi i vogel
na isht e nje her nje djalush dhe ai u quajt agim. nje dit agimi u nis per ne shkoll rrugus i dolen disa djem qe ishin rrugaqa e more agimin e rahen dhe agimi niste te qaj ja si qante agimi ëëë
Autori: Kanita · Lloji: Tregim · Tema: Nena gjeja me e shtrenjte per mua
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes. NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen me prejn me coptoj se NENEN...
Autori: ERTA MYRTAJ · Lloji: Tregim · Tema: liberi
libri eshet fjal shum e vogel por ka kuptim te gjere. Libri eshet shoki ma i ngush i tegjithve qe mesojne.Nga libri marrim shum dituri edukat etj. Rrëmbej një libër që më godet nga titulli dhe nis të ecë nëpër rreshtat e tij. Nis të ecë njëll...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: shoku
ne mengjes u zgjova dhe u vesha per te shkuar ne shkolle kur shkova mberrita ne shkolle me autobus hyra ne klase dhe u u la ne nje banke dhe ne e kishim nje shok shume te mire ai me tregoi se neser do te shkoje ne australi dhe une u merzita shume dhe ai m...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: Rea Rika · Lloji: Tregim · Tema: ne kerkim te detyrave te mia
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA IS...
Autori: kejsi · Lloji: Tregim · Tema: gomari dhe kali
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak prej barres time ,te lutem ,qe te mbetem gjalle.Kali nuk e digjoi.Keshtu gomari , nga lodhja e tepert , u rrezua dhe ngordhi.I zoti mandej ja ngarkoi tere...
Autori: enkeleana.ramaja · Lloji: Tregim · Tema: enderra
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran ai ishte i dobet ai deshironte qe endra e tij ti behej realitet. Princi nje dit duke shetitur neper pyll pa lulen e arte e mori dhe e mendoi deshirn dhe pa...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Varferia
Një vajzë e kishte emrin Mira.Ajo ishte paksa e varfër dhe shtëpinë e kishte të vjetër.Ajo dëshironte që të paktën dhomën ta kishte dhomën e gjumit të re si shoqet e saj. Prindërit e Mirës kursenin para për t'ia plotësuar dëshirën e ...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...




Komentet e fundit!

Emri: elisa
Email: elisa.muhametaj@yahoo.com
Komenti: shm bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com