Data e postimit: 2014-12-02 16:30:19
Lexime: 10784
Nje vend kaq i afert nga nje famijeri e larget
Autori: rita bashuri
Lloji: Ese argumentuese
Tema: ese
Shkolla: 9-vjecare divjake
Klasa: 9b
Qyteti: divjake
E-mail: Email eshte i fshehur!


Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,ne ate sirtarin te mbyllur me kyc ne zemren tone.Sepse jane te bukura e na ngjallin emocion.Ashtu sic eshte edhe periudha e femijeris.Nje bote krejt ndryshe,e mbushur plot me embelsi,dashuri,pafajesi e ciltersi.Prandaj mbetet nje nga periudhat me te bukura.Kur kjo periudh mbyll kapitullin e saj le tek ne nje mal me kujtime te cilat na kthejne pas ne te kaluaren.Vendi i femijerise sone do te jete gjithmone dhe mund te shkelim atje perseri,por ajo qe s'mund te provojme perseri eshte femijeria sepse ajo tashme eshte kthyer ne nje kujtim.NJe kujtim femijerie.

Vepra te ngjashme
Autori: Amenda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: Fabiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te lejohet ekspeimentimi ne kafshe?
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ndryshme.Shumica e ketyre ekspeimeneve behet nga universitetet,kompanite farmaceutike dhe shkollat mjekesore. Keto eksperimente behen per te studiuar sjel...
Autori: Albert Ballmi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijeria
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cilen e perjetojme boten reale qe na rrethon dhe ate qe enderrojm, enderrat dhe realiteti shkrihen e behen nje teresi, teresi qe nderthur pelhuren ne te cilen ...
Autori: Madalena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria e jetes
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me komplikuese jeten ton.Problemi eshte se shumica prej nesh nuk jemi aq te aft sa te veprojm me krenari perpara veshtiresive te vazhdojm ti buzeqeshim jetes pa...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I vote for myself ...
ESE Reflection : I vote for himself ... We live in a country which is under development and the biggest challenge for our country is developing rapidly becoming a developed country . Must affirm that to achieve this status must overcome many " obstacles ...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une pas karantine.
ESE TEMA:UNE PAS KATANTINE Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .Arsyeja kryesore është se ne si individ nuk jemi mësuar të rrimë të mbyllur në shtëpi për një kohe kaq të gjatë. Nuk jemi ambejtuar akoma me k...
Autori: xxxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: une dhe mikja ime
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh jemi shoqe te ngushta qe ne moshen 6 vjecare.kemi qene ne shkolle te ndryshme por ishim ne te njejten lagje dhe biem si kushurira por pak te largeta.Ne ishi...
Autori: stelina qoku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena ime e dashur
ne jete gjitjmon mbeshtetesh diku , per te ecur perpara ,per te frymezuar ,per te dhene kuraje te pozitivizuara tutje ;kjo vecse nena ime mund te jet ,askush tjeter .nena ime gjithmon me gjendet prane ,ne te mire e ne te keq ,ne veshtiresi dhe ne ndihme ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dëmet që sjell teknologjia
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo ka ndryshuar cilësinë e jetës dhe e ka revolucionarizuar në një shkallē të paimagjinueshme më parë.Por duke i vënë në një "peshore",të mirat...
Autori: Florjan Imeri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mirese erdhe dallendyshe
Dallendyshe e shkrete je lodhur nga udhetimi i gjate ti gjithmon ndjek rugen e djellit dhe se haron kure vendlindjen ose folene
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telefoni
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta. Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur es...
Autori: valerjana tafoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla-vend i shenjte
shkollimi eshte nder qellimet me te rendesishme ne jeten e qdo njeriu. Per mua eshte pjesa me e mire e jetes sime.Shkolla eshte vendi ku per here te pare bashke me gjithe te tjeret zemra dhe truri mbushen me dije.Ne ato banka mesova shkronjat e para.Jeta...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e flamurit
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe k...




Komentet e fundit!

Emri: maria
Email: hoxhas22@yahoo.com
Komenti: /

Emri: 5uu5u
Email: trdrtydydfti@hotmail.com
Komenti: :*

Emri: 12345678910
Email: 12345678910@live.com
Komenti: ese shume te bukura

Emri: ffffffg
Email: deri@live.com
Komenti: shme kot

Emri: rita
Email: ritathaqi@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com