Data e postimit: 2014-11-26 22:45:21
Lexime: 23447
Nentori
Autori: Ensar Iljazi
Lloji: Hartim
Tema: Nentori Muaj Festash
Shkolla: Gj.K.Skenderbeu
Klasa: IX-3
Qyteti: Haraçinë
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nese do duhej te zgjedhim se cili eshte muaji me I rendesishem ne historine e Shqipetareve , pa dyshim se ai do te ishte muaji Nentor.
Muaji Nentore eshte me nje rendesi te veqant per kombin Shqipetar.
Ne kete muaj bejne pjese 22 Nentori qe eshte dita e Alfabetit dhe sigurisht nje nder datat me te rendeshishme eshte ajo e 28 Nentorit dhe shpallja e pavarsis te shtetit te pare Shqiptare.Me 22 Nentor 1908 me iniciative te shoqerise “Bashkimi” u mblodh kongresi I Manastirit ku ishin te pranishem 160 delegate.
Kryetar I kongresit u zgjodh Mit’hat Frasheri , I biri I Abdyl Frasherit.Mit’hat Frasheri ishte ne ate kohe redactor I dy revistave qe botoheshin ne Selanik: Liria dhe Dituria.
Sekretare e komisionit u zgjodh Parashqevi Qiriazi , mesuese e shkolles se vashave ne Korce. Nen kryetar u zgjodh Grikor Cilka , nga Korca si dhe 11 anetare te tjere. Ne ate kongres marrnin pjese shqiptare te fese Muslimane , katolike , ortodokse dhe protestante , njerez te ditur dhe te gjithe erdhen se bashku per arritjen e nje qellimi te madh kombetare.
Kerkesa e kombetareve Shqiptar ishte qe gjuha Shqipe te mos shkruhej as me shkronja Arabe , as me shkronja Greke por me alfabetin Latin , gje qe do nenkuptonte mosnenshtrim , qofte ndaj atomaneve , qofte ndaj Grekeve. Kongresi vendosi me vote unanime te ler me nje one alfabetin e Stambollit dhe ta shkruanin Gj.Shqipe ne alfabetin Latin me 36 shkronja…!!!

28 Nentori
Gjithashtu date shume e rendesishme eshte edhe 28 Nentori data kur Ismail Qemali shpalli pavarsine ne Vlore. Shpallja e pavarsise ose deklarata e Pavarsise eshte shpallja e pavarsise se Vilajetit Shqiptar nga Perandoria Osmane. Shqiperia u veteshpall e pavarur ne Vlore me 28 Nentor 1912 nga Ismail Qemali. Ne shpalljen e pavarsise moren pjese 83 delegat nga te gjitha trevat Shqiptare. Me 28 Nentor 1912 ne oren e 14 , u hap ne Vlore kuvendi Kombetar. Ne mbledhjen e pare te kuvendit moren pjese 37 delegate , te cilet u shtuan gjate diteve qe pasuan duke arritur ne 63 veta , qe perfaqesonin te gjitha viset Shqiptare. Pjesa me e madhe e tyre ishin udheheqes e veprimtare te levizjes kombetare Shqiptare. Perveq Ismail Qemalit merrin pjese: Luigj Gurakuqi , Isa Boletini , Sali Gjuka , Bedri Pejani ,
Rexhep Bej Mitrovica , Vehbi Agolli , Nikolle Kacovri , Jani Minga , Pandeli Cale , Dude Karbunara , Lef Nosi , Mit’hat Frasheri , Mehmet Pashe Deralla , Ajdin Braga , Dhimiter Berati , Kristo Meksi , Rexhep Ademi , Sherif Efendi Dibra etj.
Kuvendi zgjodhi kryetare Ismail Qemalin e cili foli per te kaluaren e Shqiperise nen sundimin Osman dhe per lufterat e Shqiptareve per te fituar te drejtat e tyre.
Ai vuri ne dukje se ne rrethanat e krijuara nga “Lufta Ballkanike” e vetmja udhe shpetimi ishte ndarja e Shqiperise nga Turqia. Propozimi kryetarit u miratua nga delegatet te cilet nenshkruan dokumetin historic per pavarsine e Shqiperise ku thuhej “…Shqiperia me sot te behet me vehte e lire e mos varme “. Pastaj u ngrit flamuri kombetar Shqiptare perpara mijera njerezve qe ishin mbledhur…!!!

Vepra te ngjashme
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: Sidorela Kolaj · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla eshte vendi te cilin e vizitoje çdo dite dhe vendi i cili me meson mua.Eshte vendi i mundesive qe na ofrohen.Ne shkolle argetohemi dhe kalojme nje pjese te dites,por çfare eshte me e rendesishmja ne edukohemi dhe mesojme.Shkolla eshte institucio...
Autori: albulena gegaj · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht populli ilir.Te cilet ishin paraardhesit ton.gjuha eshte simbol i nje kombi ashtu edhe gjuha shqipe eshte simbol i popullit shqipetar.Populli shqipetar kisht...
Autori: Brikena Kavaja · Lloji: Hartim · Tema: e Lire
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha na ka bere keshtu. Te gjesh dike qe te mbeshtetesh eshte si te gjesh nje fije drite mbi terr. Nuk mund te gjesh nje shpatull ku te nxjerresh dhimbjen ,sep...
Autori: Drilon Merko · Lloji: Hartim · Tema: Libri-burimi i dituris
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i mbushur me magji dhe kur do ta lexojme do te beje cudira ne mendjen tone. -Edhe pse ka shume gjera te tjera qe na ndihmojne ne zhvillimin tone,libri eshte...
Autori: Aja ema · Lloji: Hartim · Tema: Lemza
Nje dite kur isha ne shtepi dhe po shikoja televizor me zuri lemza.Ndihesha shume e stresuar sepse nuk dija si ta ndaloja.Ajo zgjati perreth dy ore.Provova cdo menyre qe dija per ndalimin e saj por asgje nuk funksionoi,kur papritmas tek dera e shtepise si...
Autori: Ina Nezaj · Lloji: Hartim · Tema: Une e dua atdheun tim dhe jam shume krenare qe jam shqipetare!
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, kre...
Autori: Emel Asani · Lloji: Hartim · Tema: Jeta
Fillova te shtjelloj pak fjalen qe çdokush e kupton ndryshe.Secili nga ne jetën e vlerson ne menyren e tij,une sot vendosa ta krahasoj jeten si një tren udhtimi. Ti mbyllim syt dhe ta imagjinojm kështu,para nesh let paraqitet nje tren,të mendojm se ...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: 28 nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Armando Gega · Lloji: Hartim · Tema: shija e shiut
Po binte shi! Ne nje mjergull ndjenjash te ndieva ty por nuk te pashe. Papritur mendova- ska asgje pas atij tymi. U ndieva i humbur ne mes te gjithckase... Isha i lagur i bere qull por gje nuk shihja. Shijova shijen e lekures time te lagur. Nj...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera ne vendin tim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen ng...
Autori: Silvia Duka · Lloji: Hartim · Tema: Roli i gruas në shoqeri
E pranuar tanimë jeta është tragjedi, deri në njëfarë mënyrë. Në këtë jetë tragjedi ekziston një grua;gruaja e sakrificave. Ekziston një grua që i'a del mbanë e vetme e që punon me mish e me shpirt. Një grua që gjykohet pavarësisht të...
Autori: fikrijeibishi · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne qytetin tim
dita e pranveres eshte dite ku lulezon natyra,zogjet shtegtar kthehen ne vendet tona.ne ato dit pranvere koha fillon te ngrohet po ashtu edhe cicerimat e zogjve na e zbukurojne te tere qytetin ,pastaj fillojne qe te qelin lulet ajo bukuri e ajo ere na e z...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...




Komentet e fundit!

Emri: urmom
Email: urmother@gmail.com
Komenti: mid

Emri: Arisaaa
Email: arisashaqiri20@gmail.com
Komenti: MoS perDornI fjAloR baNaL!kOmNeTeT me fjAloR banAl do tE fshIheN!

Emri: FluturA
Email: Fluturagashi@hotmail.com
Komenti: Shum bukur

Emri: alba. hoti
Email: alba lola@ hotmail . com
Komenti: me pelqe shum se ke perfshir te gjitha festat

Emri: fitore hoti
Email: tolja-lola@hotmail.com
Komenti: me pelqen shume sepse ke perfshir te gjitha festat e nentorit



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com