Data e postimit: 2014-11-03 15:56:41
Lexime: 4258 |
Data 7 Mars per ne shqiptaret eshte nje dite e shenuar nga shkaku se kujtojm mundin e njerzve ne ate kohe te cilit jane munduar ta hapin driten e tyre ne arsim. Njerzit ne ate kohe mesonin fshehurazi ne shtepit e tyre , por ne 7 mars te viti 1887 u hap ...
|
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i vetmi përson që edhe jetën e jap për ty ndonjëher të qërton por ebën vetëm për të mirën tënde,ata janë më të pjekur se unë,janë ballafaquar...
|
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...
|
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qytetin antik, Butrintin. U beme gati per udhetim dhe u nisem me makine.
Rruga pergjate vijes bregdetare ishte mahnitese, por te linte disi pershtypje te ke...
|
Alfabeti yne ka filluar te krijohet me 14 nentor 1908 dhe ka mbaruar me 22 nentor 1908.Prej vitit e derri me sot jane 107 vjet qe ne e festojme diten e alfabetit.Te gjithe ato shkronja qe jane ne alfabet kane vleren e vet.Po te mos ishte krijuar alfabeti ...
|
dita e pranveres eshte dite ku lulezon natyra,zogjet shtegtar kthehen ne vendet tona.ne ato dit pranvere koha fillon te ngrohet po ashtu edhe cicerimat e zogjve na e zbukurojne te tere qytetin ,pastaj fillojne qe te qelin lulet ajo bukuri e ajo ere na e z...
|
Mengjes. Dielli ende nuk eshte dukur ne arenen qiellore. Hap deren ngadale pa dashur te zgjoj njeri. Kam nje deshire te madhe te eci, te shkoj larg. Me duart ne xhepa dhe syte ngulur diku ne horizont, hedh hapat jashte shtepise. Vetem kercitja e rruges ku...
|
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dhe bujqit dalin e punojn ne ara. Ne pushimet verore shume njerze dhe femije shkojn ne vende te shumta zbavitesa , argetuese. Ne vere ditet zgjasin dhe netet...
|
Mesusja ime eshte jeta ime,qysh ne moshen 6 vjeqare hyra ne shkoll me eprkthelte me donte si bijen e vet por tani me sjam me te sepse jam ne kl 6 edh epse seshte me me mua e une me te do jete mesuesja ime e dashur pergjithmone
|
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë.
Kj...
|
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë.
Kj...
|
-Te gjithe ne kemi ardhur ne kete Bote me nje qellim dhe mision
nga Zoti i Madherueshem.
Disa nga ne qeshin,e disa nga ne qajne disa vijne ne ket Bote per te paren
her e disa tani pershendeten.
Gjitha keto jane momente qe doemos duhet kaluar por ...
|
Nena eshte nje nga gjerat me te shtrenjta dhe me vler. Ajo eshte nje grua e cila punon nate e dite qe ne te kemi nje te ardhme me te mire e me shume njohuri.Nena eshte mrekullia me e bukur qe zoti ka krijuar ndonjehere.Zoti ka krijuar ate gruan e ndjeshme...
|
A e keni vene re, se shpesh e humbim sensin e kohes? Shpesh, harrojme se sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes. Harrojme se po harxhojme dite e dite te tera... qe njerezit luten te kthehen. Jeta eshte e bukur kur pret dicka, s...
|