Data e postimit: 2014-10-31 22:59:55
Lexime: 15463
Mesuesja
Autori: Donart Kastrati
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Per mesuesen
Shkolla: Lagjja 2
Klasa: Vl 2
Qyteti: Gjilan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Mesuesja ime e dashur....
Te dua shume ti me edukove.., dhe me mesove.
Ti ishe arsyeja e nje note te mire spse ti ishe dhe do jesh mesuesja me e mire q kam pare ndonjehere ne jeten time....
Ndonjehere ulem mendoj Une kam shum fat them me vete sepse me meson mesuaesja me e mire ne bote mesuesja Sehadt . .
Nje emer qe tingellon dhe do tingellon cdo cast dhe cdo here ....
Thjesht falemnderit per gjithcka edhe per mundin tend per te me mesuar.....

Vepra te ngjashme
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ju lutem lexojeni dhe perpiquni te komentoni
eshte gjaegjeze zinxhir. kini vemendje 1. eshte nje helikopter qe ka brenda 5 tulla. bie 1. sa ngelen? 2. eshte 1 frigorifer qe nxe brenda kafshe. futet lopa. me sa hapa futet dhe cilat jane ato? po te ndihmoj. hyn me tre hapa. ti me thuaj tani se cilat...
Autori: Mario Shyti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...
Autori: lule · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e pranveres
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Kur zgjohem ne mengjes i shikoj zogjte dhe i ndigjoj cicerimat e tyre.Dallemdyshet thuajn"ERDH PRANVERA".Bariu laron arat dhe mb...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga askush.Kombi yne ka pasur nje histori teper te gjate te qendisur bashke me flamurin e tij te shtrenjte.Shume pushtues te pameshirshem u perpoqen ta copetoni...
Autori: T · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria e 14 vjecareve te sotem
Ne moshen e adoleshences ose ta them me sakte ne moshen 14-vjecare vajzat dhe djemte perjetojne nje ndjenje qe sipas tyre quhet "dashuri".Epo cuditesh kur degjon nje 14-vjecar te te tregoje per dashurine.Mendoj se emri i kesaj ndjenje do te ishte m sakte ...
Autori: Ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Soqeria
Kjo esht bota me e Cuditshme me nje milion befasira me qindra kilometra deshira ku kafshaten e bukes e ndaj me ty e kam kerkuar kahmos celsin ta cel kte bot.Jam shendrruar ne trendafil e rritur ne ate kopsht magjik, jam shendrruar ne zog e fluturuar ne a...
Autori: rrumzi leshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SKENDERBEU
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi peripecite e ndryshme te heroit para kthimit ne shqiperi,ardhja si sundimtar i territoreve shqiptare,lufterat dhe betejat e fituara dhe te humbura,jane te ...
Autori: MARIA MARKU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: XHAXHI IM I SHTRENJTE
Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim.Kur babai im ishte ne gjendj te rende per jeten ai nuk hezitoi dhe beri gjithcka per jeten e babait tim.Ne momentin kur mami me tha:"BABI KA SHPETUAR dhe ...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen. Tani ne ne mendjen tone mendojme se sa do jete nota mesatare e jona , kurse ne anen tjeter mendojme se si do i kalojme pushimet verore dhe a do te jete me te vertete nje ...
Autori: homeri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: iliada
akili dhe hektori kulti i heroizmit.akili eshte krye heroi i poemes,madje edhe atehere kur nuk merr pjese ne luftim.tek ai gjejme idealin e epokes homerike.trim e gjakatare ne lufte, por shpirtedhembshur ne situata tragjike.heroi kundershtare i akilit esh...
Autori: Amarildo Muci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A ka, dhe ku ka, racizëm ?
Shkrimtarja dhe aktivistja palestineze, Susan Abulhawa, këto ditë përmes një shkrimi, reagoi kundër njërit prej përfaqësuesve kryesorë të të ashtuquajturve Nouveaux Philosophes (Filozofëve të rinj) francezë, Bernard-Henri Lévy. Shkas për r...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Unë
Cili jam unë?Jam thjesht vetvetja.Nuk mund të them se jam më e mirë se dikush tjetër,sepse jemi të gjithë njëlloj.Kam preferencat e mia,dëshirat e mia,mendimet dhe idetë e mia,etj.Kjo jam un
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet Pavaresi
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I mencur I. Qemali, ne emer te tij dhe te patrioteve te tjere deklaroi: “Prej sotit e shpallim Shqiperine te lire e te mosvarun!” 100 vite kur I mendon si...




Komentet e fundit!

Emri: elesa
Email: elea-lena@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: Muaz
Email: muaz_barca@hotmail.com
Komenti: jo keq

Emri: sweeetie
Email: zikalter100@hotmail.com
Komenti: nice not good but nice

Emri: ana
Email: ana@home.al
Komenti: hahhahaha sa kot s'me pelqen fare mo lal ca te bejme ????



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com