Data e postimit: 2014-10-31 06:45:22
Lexime: 10572 |
vjen nje dite qe ze shume miq dhe ti vihesh ne dileme se kush te do dhe kush nuk te do.atehere ka ardhur koha qe ti te zgjedhesh armiqte.ata mburren te japin shpresa te kota ndersa miqte e vertet te ndihmojne ne hallet qe ke.prandaj hiq sa me shume miq n...
|
Biblioteka eshte parajsa e mendjes ,bukuria e mendjes ,kyci per te hapur dyert e dijes dhe eshte ushqimi per trurin tone .Te pakte jane ata persona qe kan nje biblioteke te "vertete", ti mund te kesh nje biblioteke , por a e ke hapur ndonjehere hyert e ...
|
Shkopi magjike eshte nje shkop i cilin nifet per magjit e tij te medha. Por ne fakte ai eshte vetem nje trillim nga njerzit per te mashtruar femijet e vegjel.ndersa shkopi i thjeshte eshe nje shkop i cili ndihmone per shume gjera gjeja kryesore eshte jo q...
|
GJAKMARRJA ESHTE SI NJE OQEAN I CILI GLLABERON PA MESHIRE COKEND SIDO-KURDO TE LEVIZ NEPER TO.ESHTE PIKERISHT KJO GJAKMARRJA E CILA PO FRENON NE NJE MENYRE A TJETER PROSPERITIN E SHQIPERISE DREJT RRUGES SE ZHVILLIMIT.MOS MENDONI SE ESHTE NJE FJAL GOJE.ABS...
|
Bashke me vitet kane ndryshuar edhe mendimet e mentaliteti I njerezve. Ne ditet e sotme, ata te cilet deshirojne te jetojne ne familje te madhe jane te pakte. Per te jetuar kete pervoje duhet te zhdukesh zakonet e jetes dhe te pershtatesh me disa te tje...
|
Shume njerez jane shume te varur nga interneti ,shume po shume te varur .
Libri mirse te bene te varur por ne menyren me te mire na jep shume dije.Jeta nuk eshte gjithom internet,internet dhe internet edhe une qe e kam shkruar kete ese jo se rri ne inter...
|
Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kanë mjaft veçanti.Dhe ngadonjëherë ata janë në kontradiktë.Në vepër,Agamemoni shfaqet si komandant i ushtrisë akeje.Gjithashtu ai paraqitet si një...
|
Meteor i rene nga qielli eshte dhe freskia e mrekullise.eshte vete nena natyre ,ajo qe na i hedh tutje mendimetdhe na ben te harrojm realitetin dhe te perfitojm nga momenti.nje arome magjepeese,ku era e tij sperkatet dhe pushton qenien tone.eshte me te ve...
|
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane te nje medaljeje.
Kemi kriterin qe i pervecon keto te dyja, por edhe nderlidhjen m e njera-tjetren.
E verteta eshte dicka shume e bukur atehere kur ne ...
|
Karakteristika kryesore e fazes se adoleshences eshte kalimi nga femije ne nje te rritur. Papritmas gjithcka filon te ndryshoje pak nga pak dhe keto ndryshime shoqerohen me luhatje humori qe ndihmon shume ne marredhenien me te tjeret. kur permendet fjala ...
|
Heronjte e Homerit jane Akili dhe Hektori. Keto dy jane heronje te luftes se Trojes dhe heronj te epokes homerike.KreshnikU shqiptar eshte Muji. Te tre keta vihen perballe dilemes per te zgjedhur dhe e bejne zgjedhjen e tyre ne varesi te asaj cka perfaqes...
|
vepra ime eshte rreth fshatit e qytetit.ne fshat jeta eshte me e veshtire por me e bukur.aty ka pa fund amjente te gjelbera dhe pemet jane si kuti oksigjeni.kurse jeta ne qytet me e zhvilluar me me shume mundesi per edukim.nga a na tjeter eshte me e zhurm...
|
Ne shkollen time shum nxenese vishen ekstravagante duke u perpjekur per te rene ne sy .shoh q ka vajza te klasave te pesta qe vin me minifunde ne shkolle dhe perpiqen qe te bien ne sy disa vajza te tjera te klasave te teta vishen me strece duke u perpjeku...
|
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj,
Ne gjoksin tende si zog dritheroj..."
Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...
|