Data e postimit: 2019-11-25 17:45:00
Lexime: 6027
Mësuesja
Lloji: Ese krahasuese
Tema: Mësuesja
Autori: Ariolaa
Shkolla: Ali Kelmendi
Klasa: 6
Qyteti: Pej
E-mail: ariola.nikqi@hotmail.com


Ese Mësuesja

Une e dua mësuesen time sepse më mësoj të lexojë,të shkruaj,të flas dhe të luaj.Unë mësuesen time e dua dhe më don,për mua është vështir por edhe për të tjerët sepse nga klasa1 deri ne të 5 na mesoj,kurse sot jam ne klas te 6 dhe mendoj për mësuesen.
Edukatën time ti ma dhurove,shkronjën e parë ti Ma mësove.



TË DUA MËSUESE DO JESH NË ZEMRËN TIME.?💞

Vepra te ngjashme
Autori: Luljeta Rexha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj nenes dhe mesueses
Nëna dhe mësuesja ime Nënën time shumë e dua sepse kujdeset fort per mua më zgjon heret për cdo didtë per ne shkollë më përgatit. Kur mësuesja më jep detyra nëna ime më ndihmon dhe...
Autori: Ariolaa · Lloji: Analize letrare · Tema: Per mesuenen
Shkronjën e parë Nga ti e mësova Këngën e parë Nga ti e këndova. Edukatën time Ti Ma dhurove Ti dua shoqet Ti me mësove. Vargjet më të bukura Për ty do ti thur Nga ti do të bëhem Nesër një yll. Të dua mësuese Si ...
Autori: Luljeta Rexha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj nenes dhe mesueses
Nëna dhe mësuesja ime Nënën time shumë e dua sepse kujdeset fort per mua, më zgjon herët për çdo ditë për në shkollë më përgatit . Kur mësuesja më jep detyra nëna ime më ndihmon, dhe më jep këshilla qe në shkollë ...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Esse per mesuesen
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, ...
Autori: Muhamed Xhelili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mësuesja ime
Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fjalën mësuese më bën të ndjej respekt e dashuri për ty.Gjithë ato të mira na dhurove nuk kanë shpërblim.Mësuese aq shumë të ndreoj saqë edhe nÃ...
Autori: Floriesa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja ime
E Ardhmja Ime Filloj te mendoj,Qfar te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time!Jam ende e vogel keshtu me thone te gjithe por po mendoja me vete si eshte jeta te ben te mendosh per disa gjera qe ende nuk i ke menduar.Po cekja te ardhmen~ Ahh E ar...
Autori: AMANTIA.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ARDHMJA IME
E ARDHMJA IME E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na thone se je akoma e vogel dhe do ta ndryshosh opinionin dhe deshira mbase mund te te shuhet. Vendosa ta nis keshtu esen time sepse te gjithe ndikohemi si ...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Kush jam unë?
KUSH JAM UNË ? Kush jam unë ,a njoh mirë vetveten? A përpiqem të them gjithnjë të verteten ? Cfarë personaliteti kam? A jam e lumtur për atë çka jam? Si është karakteri im? A mbaj gjithnjë të njëjtin që...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MESUESJA
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e perndive qe te flas per ty. Eshte e veshtire ta bej , pasi te flas per ty...ehh sa e nderlikuar eshte!!! ti mesuese, me ke rilindur diellin e dijes, kur ne jeti...
Autori: Dolores Alla · Lloji: Rrefenja · Tema: Autizmi
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndoshta edhe të çuditshme. Gjithmonë jam ndjerë ndryshe, pavarësisht pamjes time fizike që është thuajse e njejtë me atë të moshatarëve të mi. Kam ...
Autori: Armando Gega · Lloji: Leter · Tema: Ajo
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën. Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
Autori: severgjan gashi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesija ime
Mesuesija ime e dashur, sa shum te dua , me shum dashuri , ti me mesove mu, me mesove te shkruaj,te lexoj ne gjith jeten time, kur sdo ta harroj. Ty mesuese te kisha nga klasa e par, me mesova numrat dhe te shkruaja fjal, me bere te qesh dhe ku...
Autori: Lori · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per ty zemra
Duke ecur atje ne rruget ku kemi ecur ne rruget ku shume dashuri te bukura kane vdekur mendoj per lotet qe pikuan ne faqen time gjithe kto vargje po i shkruaj per ty zemra ime
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Poezi personale · Tema: shkolla
Dygjera me te shtrenjta Qe une i adhuroj Jane vendlindja ime Dhe shkolla ku mesoj. E dua shkollen time Ku mesova a b-e c-en Ajo me ngjall kujtime Rrugen ma rrefen. Nese nje dite mua Me bajn inxhinier Vetem shkolles sime I takon ky nder.




Komentet e fundit!

Emri: Natalia
Email: nataliaduka61@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: lalala
Email: nataliaduka61@gmail.com
Komenti:

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Shume i shkurter eshte mos e bej kaq te shkurter o Ariola beje me te gjate. Po e bere me te gjate do me nderosh jo mua por te gjithe njerezit qe ti njeh.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com