Data e postimit: 2020-11-04 20:31:54
Lexime: 5734
Libri apo interneti
Lloji: Ese krahasuese
Tema: libri apo interneti
Autori: lulzim
Shkolla: Ali pashe tepelena
Klasa: 8
Qyteti: korce
E-mail: luzezimarrej@gmail.com


Shume njerez jane shume te varur nga interneti ,shume po shume te varur .
Libri mirse te bene te varur por ne menyren me te mire na jep shume dije.Jeta nuk eshte gjithom internet,internet dhe internet edhe une qe e kam shkruar kete ese jo se rri ne internet ne shumicen e kohese une rri ne internet dhe shkruaj ndonje ese si tani .Ora eshte 8:25 ,data 4,11,2020 ,dite e merkure .I jap keto te dhena sepse sapo kam lexuar nje liber "Harry Poter dhe Dhurata e Vdekje".Nje liber fantastik i cili me con ne boten e imagjinates ktheva koken nga laptopi dhe imagjinata iku e gjitha nje shkretetir ku as kaktusi nuk mbijeton dot.Prandaj ju them hiqeni mendjen nga interneti dhe lexoni sa me shume libra lerini tiktokun , instagramin ,twiterin, feecbookun etj.

Vepra te ngjashme
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkarkimi i këngëve në internet apo blerja e tyre?
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Por a do të na leverdiste më shumë ti blenim ato neper dyqane ku shesin disqe me një ose edhe një album të tërë brënda? Shkarkimi i këngëve nga in...
Autori: Iris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per Alden
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te bere detyrat dhe nuk e ka hapur fare internetit??? Edhe une e kam bere kete gje. Nuk kam pse e mohoj. Ne momentin qe ulem per te bere detyrat hap kompjuetrin ...
Autori: Rei Myrteza · Lloji: Poezi lirike · Tema: Kompjuteri (interneti)
Teknologjia kohet e fundit shume ka perparuar. Ne nje menyre apo ne nje tjeter ajo te terheq. Mjaft njerez ka pervetesuar, sepse ne shume menyra veten mes saj e gjen. Interneti ne nje kohe shume te shkurter te ben per vete. Mbase rrjesh nga avantaz...
Autori: Blerina · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem inter...
Autori: parid teuta naska · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DUHET te pershkruajme shokun e ngushte
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shendoshe.Andri eshte djale shume inteligjent,lexon shume libra.Atij i pelqen te degjoje muzike, dhe te luaj ne internet.Andri me ndihmon shpesh te zgjidh ushtr...
Autori: Gindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: duhet te pershkruajm shokun e ngushte
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shendoshe.Andri eshte djale shume inteligjent,lexon shume libra.Atij i pelqen te degjoje muzike, dhe te luaj ne internet.Andri me ndihmon shpesh te zgjidh ushtr...
Autori: Gisel Gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: motra
Lili eshte motra ime e madhe.Ajo esht shume e bukur.Teper e bukur po disa here e egzagjeron duke u pispillos meqe tani esht adoleshente 13 vjce nuk e duron dot.Gjith diten ne shtepi kercen e degjon muzike.Po pastaj,gerr verr me shoqet duke fol me mesazhe....
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Hartim · Tema: Miqesia
FRIENDSHIP E KEMI DEGJUAR SHPESHE HERE NE TV INTERNET INSTAGRAM DHE SHUME RRJETE TE TJERA SOCOALE, POR CFARE DO TE THOTE KUPTIMI I KESAJ FJALE NE TE VERTETE . UNE E ADHUROJ TE FLASE DHE SIDOMOS TE SHKRUAJ PER PRBOBLEMET E SHOQERISE DHE MENYREN E ZGJITHJ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: libri
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujve dhe e kombeve te ndryshëm te botës. Kush ka nje libër, ka nje thesar. Me shpikjen e librit përparoi me hapa gjigandë zhvillimi I arsimit, I kulturë...
Autori: Mario Cake · Lloji: Analize letrare · Tema: Interneti
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale d...
Autori: Besiana Shehu · Lloji: Hartim · Tema: E dua librin
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen na e ndriqon jeten.Libri per mua do te mbetet shoku me i mire.Me kete kuptohet nje krenari qe gjithehere do ta kemi.Nje shtepi pa libra eshte si nje lume ...
Autori: klesjana topalli · Lloji: Poezi lirike · Tema: libri
disa libra aty ne biblioteke rrine pa prekur, duken pa jete por ne brendesi te tyre sgjendet vec nje bot' aty ka tregjedira dhe bukurira plot libri ka te dhena por edhe sekrete kur lexoj nje liber krijoj nje bote me vete lexo nje liber kur je i ve...




Komentet e fundit!

Emri: elisjan
Email: breishaelisjen@gmail.com
Komenti: tallesh ti po nga interneti po e lexon apo jo .ti je shume naive

Emri: jennie e blackpink
Email: xhenisaku4@gmail.com
Komenti: une lexoj wattpad nga interneti kshuqe teknikisht libra po lexoj



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com