Data e postimit: 2014-10-27 16:59:48
Lexime: 4536
c'eshte kurbeti?
Autori: xhoana
Lloji: Hartim
Tema: Kurbeti
Shkolla: at zef pllumi
Klasa: 9b
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


kush jeton ne kurbet
kalon jeten me siklet
sado pare me fitu
s'kalohet jeta pa njerezit e tu.

Vendi jot po vendi jot,
sadopak e do shume,
ke mundesi me jetu,
kurre mos qofte me e harru.

kam jetu vet ne kurbet
por isha e vogel,nuk kuptoja
por edhe zoti te mallkon
ne rast se memedhene
e perbuz dhe e harron.

mos tu rrit mendja ne kurbet,
se edhe koha shpejte ndryshon
edhe zoti te mallkon
ne rast se njerezit e tu i harron.

Vepra te ngjashme
Autori: xhulia akvo · Lloji: Hartim · Tema: cfare ju ofron adoleshenca?
adoleshenca eshte mosha me e bukur dhe aventureskee njeriut. adoleshenca shoqerohet me aventura dhe eksperiencat me te cuditshme.adoleshenca fal kenaqesi dhe te ben te ndihesh mire. liria eshte gjeja qe karakterizonkete moshe te cmuar.ne adoleshence arrin...
Autori: Ardita · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje dite e nje date e mahnitshme , magjepsese , dhe e bukur. Pranvera fillon me 21 Mars e me te fillojne te qelin lulet,lulet shumengjyreshe , te vijne zogjt , e gjithe natyra te buzeqesh e te jep nje kenaqesi te nxehte.Kur behet fjale per ...
Autori: fatlum musaj · Lloji: Hartim · Tema: kombi yne
na eshte dashur te bejm nje rrug te gjate per te ber te arrijme deri te kjo qe e gezojme sot tek e shtrejta liri peer te cilen luftam gjate me shekuj por ne fund e tere kjo ja vlejti breza te tere kan derdhur gjakun e tyre per kombin tone ti kujtojme ri...
Autori: Orgita Shala · Lloji: Hartim · Tema: E vetmja rruge per te pasur nje mik eshte te jesh mik
Miku eshte dhurate qe ti ja ben vtvetes,nje mik i mire vlen sa nje thesar por te kesh miq te mir duhet te jesh mik i mire te jesh e drejt,e besueshme dhe e dashur per te tjeret,duht te japesh dhe te marresh nga miqesia. Kur je mik i mire per te...
Autori: eljesa gashi · Lloji: Hartim · Tema: gjuha jone
gjuha shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston gjuha jon eshte thesar i dituris dhe atdhetaris tone rilindasit tan u munduan shum qe ta bejne nje gjuh te perrbashket per te gjith shqiptaret kudo qe ndodhemi sepe gjuha eshte ajo qe na bashkon...
Autori: anna xhihani · Lloji: Hartim · Tema: Dy motra
dy motra te jene vetem dy motra eshte bukur madje shuuume bukur por ndodhin edhe shume keqkuptime gjithsesi dua thjesht te flas sesi eshte jeta me dy motra nje jete magjike te pakten keshtu mendoj une e keni parasysh psh motra e madhe te bertet ti nuk e ...
Autori: Rma · Lloji: Hartim · Tema: mesueses sime
Mesusja ime eshte jeta ime,qysh ne moshen 6 vjeqare hyra ne shkoll me eprkthelte me donte si bijen e vet por tani me sjam me te sepse jam ne kl 6 edh epse seshte me me mua e une me te do jete mesuesja ime e dashur pergjithmone
Autori: eurona · Lloji: Hartim · Tema: stina e dimrit
hartim per stinen e dimrit
Autori: jonida elezi · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
ah sa e prisja kete dite.ditet me ere ,ditet me shi..tash pothuajse ngjyra e verdhe e vjeshtes e kaploi vendin tim.me bukurite e saj ajoerdhi te ne.sot u bene dy muaj qe jena ne stinen e vjeshtes .nata u zgjat e dita u shkurtua. e gjith gjelberia qe is...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Perëndimi i Diellit
Eh,perëndimi i diellit!Çfarë kënaqësie ta shohësh atë lëmsh të zjarrtë të tretet në qiellin e kaltër pa kufi.Dielli flakëron qiellin dhe rrezaton kudo magji,ëndrra dhe pasion.Me të tërë larmishmërinë e ngjyrave kompozohet një pikturë...
Autori: Ina Nezaj · Lloji: Hartim · Tema: Une e dua atdheun tim dhe jam shume krenare qe jam shqipetare!
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, kre...
Autori: ramize neziri · Lloji: Hartim · Tema: per pranveren
u zgjova nje dite ne mengjes.u afrova tek dritarja dhe pashe,nje dite te mrekullueshme.e kuptova se ajo dite ishte dita e pranveres.ku e gjith natyra lulezon.ku lulet e vyshkura do gjallerohen prap,ku bari i thate do gjelberoj prap.ku zogjet do cicerojn m...
Autori: Adela · Lloji: Hartim · Tema: lojrat
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane te ndryshme ne thelb kane disa karakteristika dhe rregulla te njejta . Gjate lojes ju shfaqni aftesite tuaja te vecanta dhe mesoni te respektoni te tjeret...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Shkollimi i metutjeshem na pret
-Secili profesion ka bukurite e saj të veta, pasiguri, dinamika, etj, por gjëja më e rëndësishme është që të jetë me dashuri ajo qe ne bëjmë. Unë nga vitet e mia të hershme e dija se kam kërkuar për të studiuar ekonomi, por sigurt do t...




Komentet e fundit!

Emri: oiuiou piou
Email: pioiop_@gmail.com
Komenti:

Emri: bella
Email: bella@gmail.com
Komenti: te lumtepor pak misterioze/bravo yay



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com