Data e postimit: 2014-10-19 22:32:08
Lexime: 4335
Shetitja
Lloji: Hartim
Tema: Shetitje
Autori: Ardit Kadriu
Shkolla: "Ibrahim Kelmendi"
Klasa: 7
Qyteti: Preshevë
E-mail: ardit-dodo@live.com


Erdhi mengjesi i se henes . ne kete dite vjeshte te gjitha natyrat binin erë freskie jeta kudo shkelqente . Muzika buqiste ne cdo zemer dhe une u nisa dhe shkova ne shkoll ne oren e mesimit erdhi sherbetori dhe na ia dha lajmerimin dhe e gjithe klasa u gezua pa mas ne menxi qe prisnim te prisim qe shkonim te blenim tek VM Center gjera ushqimore,lengje etj. dhe te nesermen kur zbardhi dita une u gezova pa mas.
Dhe kur mberrita ne oborrin e shkolles dhe na erdhi autobusi .
dhe kur mberrtitem tek "Livadhi Shenjt" dhe kur filloi muzika te gjith fillonin te kercenin tek sheshi qendror .
Kjo shetitje ishte mbushur me blerim mahnites dhe te dukej aq i mrekullueshem dhe aq madheshtor aq sa bente pershtypjen e nje vendi plot paqe dhe qetesi..♪♪♪♪♪

Vepra te ngjashme
Autori: Gresa Zymeri · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shëtija
Erdhi mëngjesi i së shtunës . Në këtë ditë vere gjithë natyra binte erë freskie, jeta kudo shkëlqente.Muzika buqiste në çdo zemër , dhe në të rejat kënga rridhte vetvetiu . Gëzimi i madh...
Autori: Agnesa Zeqiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje pjese e vendlindjes sime
Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur naten,shkelqente si dritat e Veriut.U leshuam ne pushimet prej dy javesh,filloi te binte bore dhe i gjithe vendi u mbulua me nje petk te bardhe e te gjate.Nde...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Hartim · Tema: mendimi
ISHTE NATE ,NUK ISHTE DITE.FILLOVA TE MENDOJA PER MENDIMIN TIM.NATA NUK ME LEJONTE.SYTE ME ISHIN ERRESUAR DHE PYESJA VETEN,KUSH JAM UNE?A JAM UNE PERSONI QE PO FLAS PERCART?ERDHI DITA IKU NATA,SYTE E MI MBETEN TE EREESUAR.SHQETESIMI IM SA VINTE E SHTOHEJ....
Autori: Rie · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkolla
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta....
Autori: Erblina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
E pergjumur dola ne dritare.Shikoja natyren me vete thash "sa bukur" .Gjithqka ishte ndryshe kishin ndryshuar pemet ,livadhe ,madje edhe qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret .Me vrap shkova tek dollapi i rrobave dhe morra bluz dhe xhinse tamam ...
Autori: leona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak sa su rrezova rruges duke vrapuar,kisha fat qe mberrita pothuajse 1 minute para se te fillonte mesimi.Me vone me veshtiresi pergatita mesimin per lenden tj...
Autori: arbnora arta · Lloji: Analize letrare · Tema: vajza e vogel
ishte nje her e nje koh nje vajz e vogel ajo kishte vetem gjyshen e saj prinerit i kishte gjithmon te zen me pun ajo nje dit duke luajtur ne oborrin e shkolles e theu kemben dhe drejtori i shkolles i lajmroi te afermit e saj kur erdhi gjyshja e saj kur e ...
Autori: Egla Hasula · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: *Pranvera*
Pranvera Erdhi pranvera plot me lule shqerra e lule të tjera plot me gëzim e lumturi Oh sa bukur, bukuri. Dallëndyshja erdhi fluturim, rritet bari, vishet pylli me blerim Dhe në lëndina plot fëmijë mbledhin lule me dashuri, lule plot ...
Autori: mishel · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: stina e pranveres
erdhi pranvera ngjyra ngjyra i gjithe vendi me gezim kendojne femijet urra-urra plot dashuri dhe gezim dallendyshet fluturojne neper qiell gjithe gezim te gjithe i shohim me vemendje dhe brohorasim erdhi pranvera ne vendin tim gezim das...
Autori: urata matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tema eshte per nxenesit qe mesonin shume
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me dukej se ajo ishte dita me e mire dhe e gezueshme ne gjithe jeten time. isha shume e emocionuar ne diten e pare te shkolles. mesuesja ishte shume e dashur d...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: eneida nurishi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e shkolles ne shkollen nazim gafurri
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle kenge poezi etj. un per dite e shkolles pata poezi festa e shkolles. mua me lavderuan dhe te gjithe thoshin qfar zeri te mrekullueshem e gjera te tjera. u...
Autori: ajshe aliqkaj · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: ese per boren ose dimrin
nje dit duke u zgjuar per tu nisur ne shkoll pash ne dritare se ishte bere gjithqka bardh mu duk se ka shum mjegull por jo kishte rene bore un u gezova shum shkova me nxitim ne shkolli sho se te gjith luanin erdha dhe un ne u kenaqem duke luajtur pastaj h...
Autori: Mahmute Kola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E mrekullueshme
Para dia kohesh shkova ne lushnje.Vazhdoja gjimnazin po nderkohe dhe pnoja si menaxhere e numrave te telefonit.Njehere ne zyre kaloi nje i ri qe kisha te klasa.Ishte nga Elbasani.Ishte i heshtur dhe me injoronte.Me shikonte cuditshem cdo dite derisa nje d...




Komentet e fundit!

Emri: Qendrim
Email: Qendrimluzha@hotmail.com
Komenti: Shum bukur kA shkru

Emri: Qendrim
Email: Qendrimluzha@hotmail.com
Komenti: Shum bukur kA shkru

Emri: leon
Email: leo.leo@live.com
Komenti: hiq gje qe shkruhet me sy mbyllur

Emri: adela
Email: adaadela@libero.it
Komenti: Plot 11 here e ke perdorur lidhsen (dhe).Kot fare.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com