Data e postimit: 2014-10-15 19:44:29
Lexime: 38551
Gjakmarrja plage e shoqerise shqiptare
Autori: Amenda
Lloji: Ese argumentuese
Tema: gjakmarrja
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9a
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma nuk jane ofruar shume alternative per t’I dhene zgjidhje kesaj plage shumevjecare te shoqerise.Gjakmarrja eshte nje fenomen tipik,I shoqerive ku ligji nuk ka force,ose shteti nuk e quan pergjegjesi te veten per te shuar konflikte te tilla.Jo vetem pasiviteti I organizmave shteterore ka kontribuar ne jetegjatesine e saj,por edhe mosndergjegjesimi I shoqerise,sidomos zonat e veriut,qe ligjet e vjetra kanunore jane vetem mbetje te pavlefshme ten je mentaliteti shekullor.,Kanuni eshte ai qe I jep jete gjakmarrjes.Ai eshte mjaft I perfolur,iu rrepte,I eger.Akoma nuk eshte gjetur nje rrugedalje per te kapercyer kete tmerr,drame qe po mban peng mijera njerez,e mijera femije te cilet jo vetem nuk kane mundesi per tu shkolluar por edhe do te mbesin me pasoja te renda psikologjike.Ajo po perhapet si gjaku neper vena,dhe po shkakton deme dita dites.Ndonjehere mendojme se sa e bukur do te ishte ujeta me paqe,hare,lumturi.Por kjo s’do te ishte e mundur pasi buzeqeshja e botes po shuhet e po sundon ky fenomen I rende.Por pse s’mund ta largojme kete nga shoqeria jone????apo..ndoshta shoqeria jone po I lejon keto gjera te ndodhin pa u perpjekur te ndryshoje asgje..

Vepra te ngjashme
Autori: besarta gjoka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pranvera ne katundin tim
"pranvera eshte nje stin e bukur ku natyra fillon te gjelberohet moti fillon te ngrohet jete e re fillon te afrohet . gjdo mengjes kur zgjohem kenaqem po ashtu kur degjoj cicirimen e zogjve. kjo stin e gezon gjdo kend me gjallerin dhe bukurin e saj. zo...
Autori: Lorena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Shqipe
Gjuha Shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston,Gjuha jonê eshte thesar i dituris tone, rilindasit tan u munduan shum qe ta bejne nje gjuh te perbashket per te gjith Shqiptaret kudo qe ndodhemi,sepe Gjuha eshte ajo qe na bashkon Gjuha na ben te n...
Autori: no.name · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
Autori: eln · Lloji: Ese argumentuese · Tema: guximi
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e karekterizojne ate e dallojne nga nje person tjeter. Edhe guximi eshte nje cilesi e njerezve e cila nuk eshte se perdoret nga te gjithe ose me sakte nuk vle...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga askush.Kombi yne ka pasur nje histori teper te gjate te qendisur bashke me flamurin e tij te shtrenjte.Shume pushtues te pameshirshem u perpoqen ta copetoni...
Autori: dorina pjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: themelin e dashurise dhe atdhetarise e perben gjuha shqipe
gjuha shqipe permban atdhetarine dhe dashurine sepse shume poete kane shkruar per to dhe e kane mbrojtur ate nga lufta. ia vlejti ky mundim sepse ne fund te fundit gjuha shqipe rezistoi dhe perdoret mbare boten
Autori: eridjola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fati ne duart e mia
sja kam fare idene se ku mund te jete. ai mund te jete ne duart e mia po dhe nuk mund te jete.ai mund te jte si nje loder qe mund te besh cfare te duash ,ta thyesh e t shkatrrosh ose ta ruash ate pergjithmone po ashtu edhe fati.ajo qe kemi ne dore eshte t...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse?
Pse? Pse kjo bot ta kthen shpinen?Pse njerzit qe i do me shum largohen?Pse njeriu qe i beson met vertet ësht duke te genjyer Pse pse pse Kjo pytje mund ta bej njeriun qe ti hyr besimeve te kota mete vertet zoti ti jep ato qe don ai kur don te jep diqka ...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i pergjigjemi gjate ketij shkrimi, duke e pare vetmine nga disa kendveshtrime te njohura e te panjohura. Shume njerez jane te vetmuar dhe ata e perkufiz...
Autori: Leonita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 Nentori
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashkimit dhe formimit te nje shteti Shqiptar edhe pse te coptuar por prap se prap nje shtet i krijuar ku do te mund te jetojne shqiptaret te lire por jo te bash...
Autori: love taylor · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Endrrat e mia
Endrrat.E cjane endrrat per ty.Sa endrra ke ne sirtar.Cdo kush ka endrrat e tij,madje disa mund ti kemi thelle ne sirtar dhe nuk kemi guximin qe eshte celsi per ti nxjerre ato ne drite.Disa madje mendojne se ate celes mund ta kene humbur pergjithnje.Por ...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
Autori: Elsa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: avancimi teknologjik
bota eshte gjithnje ne levizje ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme .Njereezimi ka ndryshuar shumu shpejt ne kohe ,ndryshimi eshte tipar i intiligjences se tij .Njeriu eshte ai qe ,qysh nga epoka e gurit rendi ne korsine e zhvillimit per t'u ...




Komentet e fundit!

Emri: Tedi
Email: granadmaster@gmail.com
Komenti: Tash ki fol mir moj burnesh, po pse e ke kopju nga interneti ;-)

Emri: >_<
Email: D@gmail.com
Komenti: amon ca o kjo mer ksh pa kuptim ... ene pse ti e ke bo kte jo mer lol se e ke mor ka interneti

Emri: ...........
Email: ???@hotmail.com
Komenti: me e bukur se e imja joooooooo

Emri: !!!
Email: !!!@yahoo.com
Komenti: E bukur dhe ta ndryshojm realitetin e hidhur

Emri: !!!
Email: !!!@yahoo.com
Komenti: E bukur dhe ta ndryshojm realitetin e hidhur

Emri: jona
Email: jona@gmail.com
Komenti: super

Emri: mig
Email: mig.m@gmail.com
Komenti:

Emri: mirela qakaj
Email: nrwanwi@yahoo.com
Komenti: bukur bukurr

Emri: ema
Email: ema@yahoo.com
Komenti: beautiful

Emri: dionys
Email: dionys.moulita@yahoo.gr
Komenti: tlmt. shum bkr


Emri: skfjid
Email: skfjid@hotlami.com
Komenti: / ik reee

Emri: anwi
Email: nrrwanwi&@yahoo.com
Komenti: sa njerz pa lidhje jeni o zot dikush vuan atje jasht e ju talleni

Emri: keta
Email: keta@gmail.com
Komenti: yll yll yll

Emri: qanie hasbie qemale
Email: qani.qanie@smirushja.com
Komenti: oooo SHYQYR na shpetove...fiks me ket tem i km det e shtepise!!!!!!hahahaha cik si palidhje po skgj...do e mar 5-sen!!!!

Emri: ?
Email: ?@gmail.com
Komenti: ik moj ca eshte kjo, as ese nuk mund te quhet,pffff kur nuk di te besh ese mos e posto ne net oki zemra?????? njeri pa lidhje

Emri: ?????????
Email: ??????@hotmail.com
Komenti: I mungon argumenti 6

Emri: ?????
Email: ?????@gmail.com
Komenti: I like

Emri: elda
Email: eldaa@yahoo.com
Komenti: ca e ke bere copy-paste nga interneti kjo nuk eshte ese

Emri: klea
Email: klejdjabeqiraj@yahoo.com
Komenti: ca eshte kjo ese koti???....kur sdi te besh ese mos e posto ne internet

Emri: ?.//
Email: ???@gmIL.COM
Komenti: ca esht kjo ese ? kjo esht thjesht nji tekst pa kuptim . shum kot


Emri: ??
Email: ???@hotmail.com
Komenti: 7

Emri: klevis
Email: klevis.tartari@yahoo.com
Komenti: pa lidhje ese koti sdi si mendoni qe eshte e bkr

Emri: joana
Email: elizabetaalia@yahoo.com
Komenti: ku ishe o goc... flm

Emri: abi
Email: abi@yahoo.com
Komenti: shum flm amendaaa , flm qe me ndimove per detyren ne gjuh :

Emri: anob
Email: anob@live.com
Komenti: e bukur po nk eshte shkr qarte

Emri: yesgirl
Email: yesgirl@yahoo.com
Komenti: nga lek dukagjini i more tan kto mend aa qe e bonee...

Emri: yesboy
Email: yesboy@yahoo.com
Komenti: It is soo cute honey...pom plq seriozisht zemra..bravo keni boo arritje

Emri: maria
Email: maria_marku@ymail.com
Komenti: i like it

Emri: adaa
Email: ada@hotmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: nikoleta ceka
Email: nikoleta@outlook.com
Komenti: flm qe na ndimove me nje detyre ne letersi .. te lumte !!! shum bukur !


Emri: legjenda golemi
Email: legjendagolemi@outlook.com
Komenti: bukur bukur amenda

Emri: legjenda golemi
Email: legjendagolemi@outlook.com
Komenti: bukur bukur amenda

Emri: armela
Email: armelashpendi14@hotmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: halil
Email: inaislami@outlook.com
Komenti: super ese te lumte me ndihmove dhe mua ne nje projekt

Emri: eralda eri
Email: eralda@hotmail.com
Komenti: shume shume e bukur bravo te lumte

Emri: alediana kolndreu
Email: alediana@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: mirela qokaj
Email: mirela@yahoo.com
Komenti: ese shume e bukur dhe plote



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com