Data e postimit: 2014-09-20 15:58:19
Lexime: 4833 |
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
|
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
|
Fabula e esese eshte qe logjikimi ne kete legjende jo vetem qe eshte i gabuar, sipas autorit, por edhe afer absurditetit. Fuga thote qe: 'duhet te krijohen instistucione te verteta vendimmarrjeje, se duhet te mbushin zbrazetine pushtetore me institucione ...
|
Ese: Jam krenare qe jam shqipetare Ne , jemi bijte e nje legjende mijera vjecare Ndajme te njejten buke, zemrat ngrohim ne te njejtin diell, me nje buzeqeshje shperndajme rete, me rrenje ne histori , me shprese, shohim nga e ardhmja. Per mua te qenurit sh...
|
Mos mendoni se humbi shqiperia
edhe pse u mbyt nga varferia
Mos thoni se vdiq trimeria
se dikur luftonin si burri si fmia
Mos mendoni se s'ka bashkim kombetar
edhe pse s'ka me luftetare
Mos duro , mos u bej qyq
se shqiptari s'rrin durkryq
Sh...
|
Vazhdim pjesa II
Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja shumë gjëra me rëndësi. Ndoshta mënyra se si i kuptova nuk ishte e duhura fundja edhe unë kisha ëndrra fëmijërore që më mundësonin të jetoja e t...
|
te dashurosh do te thote te duash dike me shume se veten,,,
|
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me pjekurine tone.Gjeja me kyc e adoleshences eshte arsimi i mesem i cili esht nj hap i rendesishem drejt te ardhmes.
Shkolla 9 vjecare nga gjimnazi ka nje n...
|
Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij, e ndihmoi ate te realizonte vepra me nje mjeshtri te pashoqe.
Ne krijmtarine e tij letrare figura femerore mori nje universalitet,me nje peshe te madh...
|
Nena ime e dashur, Oh sa shume te dua, Ti je e rendesishme, ...
|
arsyeja pse po jetoj eshte nena ime.ajo me shtyu ne jet e me dha shpresa.me edukoi ne menyren me te mir si te respektoj te tjeret pa dallim moshe,me mesoi se qeshte jeta dhe si ta jetoj ate.sakrifica e nenes ndaj femijeve te saj smund te shprehet as me q...
|
Vitet kalojne por nenen se harrojme,
zemer e embel me dashuri,
qe mbjell veq paqe e dashuri,
je ti oj nena ime je ti.
Zeri yt i embel,
thell ne mua buron,
dashurine tende,
cdo femije e deshirone.
|
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe
eshte mamaja ime me e mire ne bote. mami im eshte nje grua shume e ndjeshme
dhe zemrmire ,sa hereqe ajo na qerton kur ne kemi bere ndonje gabim ne
merzitemi pak ,por ajo mbetet...
|
vellain tim te vetem shum e dua une
me floket e arta si ngjyre floriri
duani vellane o ju qe e keni
mos mohoni vellane se eshte jeta per ju
duaje ate tani qe e ke
|