Data e postimit: 2014-09-03 11:17:48
Lexime: 7656 |
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit
.ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
|
Te duash....dashuria eshte dicka e mrekullueshme,dicka,e cila kaplon papritur e pakuptuar cdokend.Te duash dikend mund ta kuptosh vetem ne qofte se te duan,sepse eshte dicka qe shume njerez se kuptojne dot.♥Dikush mund te jete lenduar nga dashuria...di...
|
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale d...
|
arsyeja pse po jetoj eshte nena ime.ajo me shtyu ne jet e me dha shpresa.me edukoi ne menyren me te mir si te respektoj te tjeret pa dallim moshe,me mesoi se qeshte jeta dhe si ta jetoj ate.sakrifica e nenes ndaj femijeve te saj smund te shprehet as me q...
|
Nana ime është gjeja me e shtrejt per mua, ajo esht engjulli qe me mbron ne xhdo hap te jetes time, esht njeriu qe me ushqeu me edukat dhe me miresi ne jet. Ne gjdo hap qe helli nuk jam une por esht vlera e saj, ajo është frymarrja ime.
|
Babai im i zemëruar nuk e di se çfarë ka??? Vjen rrotull i frikësuar zemra per pak sa s'po i ndal. Ne pune nuk shkon, me gojë nuk ka flet
Nuk e di se çfarë ka por shumë po na shqetëson vërtet ✍️✍️
|
28 netori
28netori nje,
dit e shnuar.
fes e madhe ne
vlor te gjith me flamui ne duar.
e gjith bota ,
te na ket zili.
per te bukurn,
shqipri.
nuk horrohe ,
deshmort qe u.
fliuan per
shipri
motr marigona
e qndisi
flamuri qe ...
|
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te perbashket per te gjithe shqiptaret,kudo qe ndodhemi.Gjuha eshte ajo qe ne na bashkon,na ben te ndihemi nje popull shqiptar.Pavaresisht se jetojme te ndare ne...
|
E kush tha se ekzistojne shtate mrekulli ?? Mos hrrova mrekullin e vertet ..... Ku mes dhimbjesh , gezimesh me solli ne jete . ku ka qene e para qe me ka ndjer rrahjet e zemres .E para qe me ka fshire lotin e par ,ku mes lotesh i kam dhuruar buzeqeshjen ....
|
Dhimbja me ka vrar e malli shum
M'ka marr jetes nuk i dihet çdo gjë
T'vjen si bomb hidrogjeni ne ato
Momente kur sje i pergatitur taman
Spo di se çka me than a me fol
Per dikan qe sdin me respektu apo
Per ato që rrin ter diten mbas Krahvet du...
|
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
|
Albania won ww1
Albania war ww1
Let me explain
You see the albanians and bulgarians where promised much more land when russia wante dto partion ottoman empires europe
But germany decieed it made russia too op so they made stuff worse and gae the...
|
Jetoje jeten e lire
Mos mendo se te pert dicka e veshtire
Jeto duke luajtur, me fatin duke lodruar
Jeto duke jetuar...
Jeto pa dhimbje adoleshencen
Me ze te lart shprehe preferencen
Mos kerko te jetosh e nguruar
Perpiqu te...jetosh duke jetuar
...
|
Kisha dale shetitje ne pyll.Duke rendur pas luleve nje lule
me terhoqi me shume nga ngjyrat e saj.
Ju afrova qe ta kepus.Sa e keputa ne doren time u shfaq nje
dragua i vogel .O zot ,sa tremba! Por per habin time dragoi
me tha te mos trembesha sepse ...
|