Data e postimit: 2021-08-25 15:08:43
Lexime: 2663
22 korriku 2021
Lloji: Analize letrare
Tema: Per Saiden
Autori: SAIDE PNISHI
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: 8
Qyteti: ROGOVA
E-mail: fatlumpnishi@gmail.com


22 korriku befasi
Po na vin bineqet ne shtepi
U gzu shpia u gzu vendi
U gzu shpia mrekulli
Po na vin 2 djem ne shtepi

Nanagjysh shum u gzu
Mesa ime si ka pshtu
Operacioni shum i leht
2 djem florjana e ejte
i ka sjell ne jet

Nanagjyshe shum u gzu
Per mesen time si ka pshtu
Mesa ime qofsh me jet
2 bineq na sjelle ne jetë
Ishalla me jet te gjat e lumturi
Mrekulli e neket shtepi

Urime

D.ash sahide pnishi

Vepra te ngjashme
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Bineqt e meses
22 korriku befasi Po na vin binjaket ne shtepi Ugzu vendi u gzu shpia U gzu shpia mrekulli Po na vin dy djem ne shpi Nana gjysh shum u gzu Mesa jeme si ka pshtu Operaciani shum i leht 2 djem florjana e ejte Na ka sjell ne jet Nana gjyshe ...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per ditelinjen
Urime ditelindja fatlum 12.12.2018 lindi Fatlum Pnishi Kjo dit shum e bukur Kjo dit shum e mir Po na gzohet zemra Po na gzohet shpirti Po na vjen princi Po na i vjen ma i miri Dita e merkur data12 A e dini kush po vjen Ne shtepin e vet Po n...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Per nipin
U gëzu vendi u gëzua shpia Po na vjen nipi te shpia Shumë u gëzu gjyshja vet Ja ka ngjit emrin e gjyshit vet Me shendet e jet te gjat Ti u rritsh me bab e nan Ty te don gjyshja shum Ma grofsh emrin e u bafsh katun Urime ditelindja per sh...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per nipin
Po na gzohet kulmi Po na gzohet pragu i shtepis Po na vjen nipi yn i ri Gzohi ju oj mesa Gzohi ju oj bija Po na vjen Fatlumi Po na gzohet shpia Gzim i madh sot ne jete shtepi Shum po gesohet gjyshja Shum po gzohet vendi Me gezim te madh so...
Autori: Emi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet e mia verore
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te rinj,lexove lektyra te reja dhe bera shum aktivitete te tjera. Vera esht e gjat dhe padyshim se ndonjeher kam ndjer mungese e shokeve dhe arsimtareve p...
Autori: Emi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet e mia verore
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te rinj,lexove lektyra te reja dhe bera shum aktivitete te tjera. Vera esht e gjat dhe padyshim se ndonjeher kam ndjer mungese e shokeve dhe arsimtareve p...
Autori: megi harizi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: shtepi dhe familja
shtepi eshte ajo ku ka dashuri shtepi eshte ajo ku ka lumturi shtepi eshte ajo ku ka nje buzeqeshje shtepi eshte ajo ku ka shume perkujdesje shtepi eshte ajo qe kalon mengjeset e fresketa e te ndritcme shtepi eshte ajo qe kalon netet e ftohta p...
Autori: megi harizi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: familja ,shtepia
shtepi eshte ajo ku ka dashuri shte pi eshte ajo ku ka lumturi shtepi eshte ajo qe ka nje buzeqeshje shtepi eshte ajo qe ka shume perkujdesje shtepi eshte ajo qe kalon mengjeset e fresketa plot drite shtepi edshte ajo qe kalon netet e ftohta prane z...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per shkollen
Shkolla Eshte ajo shtepi, qe gjithmon tjep dituri Eshte nje emer natyror eshte emri SHKOLLE. Ne at vend ne mesohemi, me shum gjera pasurohemi Un shkolles i jap dashuri per mua eshte e dyta shtepi.
Autori: Griselda Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetimi ne qytetin e Vlores
Javen e kaluar shkuam ne Vlore. Nje dite para isha teper e emocionuar per te shkuar atje. U nisa me klasen time ne mengjes per te shkuar drejt e ne Vlore. Kaluam aq bukur sa nuk ka. Une me shoqen time te ngushte Linden u obsesionuam nga pamja. U zbavitem ...
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Poezi personale · Tema: MREKULLITE
MREKULLI DO TE ISHTE EH SA MIRE DO ISHTE SIKUR NE VEND TE FJALEVE VEQ" BUZEQESHJE TE KISHTE MREKULLI DO TE ISHTE VERTET; MREKULLI; SIKUR TE GJITHE TE FALNIM ...
Autori: Sajgena Demaliaj · Lloji: Te tjera · Tema: varferia
Pse po thoni se jeta osht e mire, kur shumica e njerezve jetojne ne erresire. Kur disa se kan kafshaten e gojes . kurse ju folni me e gjet "fitusin e lojes" Shum fmi jetim enden neper rruge , shum shpia n'skamje ku tan han me 1 lug. Ju qe shani n'p...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Ajo
N'fakt ... Femna pasqyron madheshtine e krijimit ajo asht parajsa e toks Asht drit , shpirt , dashni , Asht jet , se jet jep Po ajo per t'cilen flas un Asht nji thesar, t'gjesh si at sot Asht sikur t'kerkosh gjilpanen n'kasht kot te lodhesh...
Autori: ALGERTA KENGA · Lloji: Poezi personale · Tema: TI
Nena ime e shtrenjt Ti qe mua me dhe jet Ti qe me prite ne krahet e tua Ti qe cdo dit u kujdese per mua Sa her qe un semuresha ti dhe gjum nuk flije Por te koka e krevatit gjithmon me rrije Sa her per mua te jan mbushur syt me lot Kur mendoje se...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com