Data e postimit: 2014-07-23 14:14:41
Lexime: 5943
Pushimet vereore
Autori: Ana Xhihani
Lloji: Pershkrim
Tema: pushime....
Shkolla: "3 Deshmoret"
Klasa: VI B
Qyteti: Kavaje
E-mail: Email eshte i fshehur!


Pushimet verore
Si fillim uroj qe te gjithe ju njerez te jeni duke ia kaluar bukur gjate pushimeve tuaja verore...sepse un nuk po ja kaloj dhe aq bukur.....me kuptoni?,,.....UF Shpresoj qe te me kuptoni
Ne fillim mendova se vera ime do te ishte e MREKULLUESHME por nuk doli keshtu.Si fillim grupi im u shkaterrua pastaj u zura me shoqen time te ngushte dhe sapo u pajtuam nje shoqe qe nuk i flisja prej kohesh me punoi nje rreng te shemtuar qe nuk ishte fare per te qeshur...(edhe pse per ate po).
Me vone babait tim i vodhen makinen,me pas per mua hapen disa fjale te shemtuara,djali qe kam per zemer sme flet dhe i vetmi lajm i mire eshte qe kam nje banket dhe jam perzgjedhur qe ti oj lulet nuses...oh prit pak u kujtova dhe per dicka ...neshkolle dola me flete lavderimi dhe kaq.Epo cmund te ndodhi me teper?Jam......Sonte eshte nata me e mire e te gjith viti keshtu qe un do te lutem e do e lutem aq shume sa endrrat te me realizohen...Ju keshilloj te njejten gje dhe juve edhe zoti jua pranofte agjerimin




EVRYTHING BY


ANNA

Vepra te ngjashme
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Nostalgjia
Sot, në mëngjesin e freskët me shi seç më kaploi një dëshirë e rrufeshme për të lexuar një libër që kishte ca ditë që më vështronte nga cepi i raftit, sikur kopertina e tij ngjyrë kafeje po më thoshte: Më merr budallaqe, sepse nuk e d...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Pershkrim · Tema: shtepia imagjinare
Te gjithe kane skicuar pak a shume ne mendjen e tyre shtepine e endrrave, te tjere kane arritur ta ngrene ne realitetin qe jetojne, te tjere nuk kane mundur ta kapercejne ylberin e imagjinates duke iu pershtatur mundesive qe kane patur.Shtëpia ime ëndrr...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e arte
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Pershkrim · Tema: Poezi per mjerimin
Mjerimi I MJERE AI QE LIND NE VARFERI S'KA ME NGRENE E S'KA ME PI, S'ka nje shtepi permbi koke SE KEMBET E TIJ PREKIN NE TOKE, Me ato sy te medhenj e bark te uritur Qe t'i japi dikush dicka ata rrine duke pritur, O jete e Mallkuar, shume njerez ng...
Autori: sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Une shkoj ne nje bote imagjinare
Sa here qe shtrihem ne shtratin tim te ngrohte mbyll syte dhe me ze gjumi.Pas pak minutash une shikoj disa ngjyra qe me verbojne syte aq shume sa gjithe rruges syte i kam mbyllur.Kur ndonjehere me kam frika se mund te pengohem e te rrezohem nje force qe e...
Autori: Greis · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e pranveres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit e cila kur bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri,kthehet në ngjyrë të kaltër e gri,që ndonjëhereë na e bën dhe humorin tonë gri.Por k...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej shume te lexoj dhe e gjej nje nder menyrat me relaksuese dhe qetesuese per mua. Ne lidhje me perzgjedhjen e titujve, autoreve jam bere selektive. Krahas l...
Autori: Blajjdjbdjsk · Lloji: Pershkrim · Tema: Hdjnxnx
Rrezet e arta te diellit perqafuan token tone te dashur, natyra buzeqesh duke na ofruar nje pamje piktoreske. Pemet kane celur sythet e para cka lajmeron ardhjen e stines me te bukur Pranveres , nje stine qe sjell nje jete te re ne mesin tone dhe shpert...
Autori: Erisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke pare se cfare ndodh ne ditet e sotme ne mendojme se te jetosh do te thote ti plotesosh te gjitha deshirat qe ne kemi. Jeta ka shum veshtiresi por me ndihmen e...
Autori: gjergj fishta · Lloji: Pershkrim · Tema: vlersimi i poemes lahuta e malsise
lahuta e malsise eshte nje poeme me teme historike e cila mbart ne vete gjithe historine e popullit shqiptar.ajo eshte vlersuar si vepra me madhore e kombit shqiptar,ajo per me teper eshte quajtur nje epos ballkanik vepra me e unitizuar e origjinalitetit ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
Pershkrimi objektiv: Kerol eshte nje vajze rreth te 15-tave. Eshte 173 cm e gjate dhe teper elegante. Ka floke ngjyre geshtenje e me onde dhe sy jeshil, nje hunde te rregullt e te drejte, dhembe te bardhe e lekure te paster, eshte teper e mbyllur ne vetv...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Sikur zogu që e do folenë Edhe njeriu e do atdhenë ...
Autori: xxxxxxxx · Lloji: Pershkrim · Tema: femijeria
si nje endrerr e paperfunduar ne te shkuaren,femijeria aq e pafajshme ,aq e brishte te jep nostalgji per te shkuaren.kujtimet, e vetmja gje e mbetur prej saj.hidherimet, ato qe te kane dhene force te jetosh e cdo dite e me shume te urresh mizorine.femije...
Autori: Nekie Qejvani · Lloji: Pershkrim · Tema: Kuptimi i ri, i vertete.
Ai Sy... Noshta dicka e re apo thjeshte nje ndryshim i vogel i rutines tone , na ben qe te nisim nje kapitull te ri. Heren e pare ,qe shkela ne ate porte te re ,por qe per mua ishte gjigande,isha thjeshte nje nxenese ,qe dukesha si nje loder ne pa...




Komentet e fundit!

Emri: ikmj
Email: ikmj21@yahoo.com
Komenti: me pelqen

Emri: medina shijaku
Email: medina.titi@hotmail.com
Komenti: Me pelqen shume. Brovooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com