Data e postimit: 2012-07-10 05:40:40
Lexime: 8630
Pershkruajme persona
Lloji: Pershkrim
Tema: Shoqja
Autori: Erimelda Karaj
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. Mosha e saj eshte 15 vjece. Eshte 165 cm e gjate me nje trup mesatar por shpirt te pasur me sinqeritet. Ne pamje te pare dallohet qarte serioziteti dhe puna e vazhdueshme per te arritur rezultate te larta, e megjithate pas kesaj pamje fshihet nje vajze e mrekullueshme me nje karakter te forte e gazmor.
Floket e saj kacurrela te zeza i nxjerrin ne pah syte qe dhe hena do t’ia kishte zili. Perpara te tjereve ajo nuk tregon kurre veten e saj te vertete, vetem ne rrethin shoqeror teper te ngushte. Ne canten e saj nuk mungon asnje dite fotografia e maces se saj. Kur largohet per ne shkolle shoqja ime nuk harron ti jape nje kosh te mbushur me dashuri. Vishet ne menyre praktike, me xhinse dhe bluze te thjeshte. Po te mos e njihja do mendoja se eshte nje vajze e urte, e varfer ne shpirt per te dashur te tjeret dhe shume e mbyllur ne vetvete si nje dritare e vjeter ku nuk bijne rrezet e diellit. Por jam e lumtur qe klasen e 9 do ta kujtoj gjithmone si klasen ku arrita te njoh shoqen time te cilen nuk do ta harroj edhe sikur jeta te na ndaje e te na hedhe ne nje kontinent tjeter.

Vepra te ngjashme
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Djemte
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur se vajzat.Ne qofte se jane ne grup ata sillen si te forte,ndersa kur jane vetem per vetem me nje vajze,ata hapen dhe ja tregojne te gjitha sekretet asaj vaj...
Autori: kush jam une · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Kush jam une?Eshte e veshtire ti japesh pergjigje pyetjes me te rendesishme filozofike.Si nje gjashtembedjete vjecare e njoh mjaftueshem veten ,per te shpjeguar se cfare krijese e cuditshme jam. Ne rang te pare jam princesha e babit dhe engjelli i mamit ...
Autori: kush jam une · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Kush jam une?Eshte e veshtire ti japesh pergjigje pyetjes me te rendesishme filozofike.Si nje gjashtembedjete vjecare e njoh mjaftueshem veten ,per te shpjeguar se cfare krijese e cuditshme jam. Ne rang te pare jam princesha e babit dhe engjelli i mamit ...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te ngushte
shoqja ime e dashur o sa fort te kam dashur gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases kurre ste harroj. ishe shoqja ime me e ngushte por te moorii zoti dhe zdo te shoh me kurre me. e di se ti me shen nga qielli por ma bej me dore eja tek ...
Autori: xhulia · Lloji: Pershkrim · Tema: si te pershkrush ne menyre subjektive
ne ketepershkrim une dote portretizoj kusheriren time me te afert qe e dua shume. ajo quhet I.ajo banon ne fier.eshte 16 vjece. pothuajse, ne jemi bashkemoshatare. nekete shkrim do te shpreh hapur gjithe pershtypjet e mia per te. eshte e bukur, nje brune...
Autori: florida bufati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: do te doja ta ktheja kohen pas
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ne klase te 6 une nuk e njihja dhe nuk i flisja.Ne klasen e shtate fati deshi qe ne te beheshim shoke.U beme shume shoke kur nje dite shoqja ime me rrefeu ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv. Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm, ka floke te verdhe e sy bojeqelli. Vishet shume thjeshte, me xhinse e bluza te gjera. Adhuron futbollin, basketbollin dhe lojrat e ndryshme elektronike. ...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendron e ulur ne krahun tim te majte duke kryer veprimtarine e saj si nxenese. Ne pamjen e saj te bie ne sy nje gjatesi e mjaftueshme, rreth 167 cm. Eshte 15 v...
Autori: Griselda Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetimi ne qytetin e Vlores
Javen e kaluar shkuam ne Vlore. Nje dite para isha teper e emocionuar per te shkuar atje. U nisa me klasen time ne mengjes per te shkuar drejt e ne Vlore. Kaluam aq bukur sa nuk ka. Une me shoqen time te ngushte Linden u obsesionuam nga pamja. U zbavitem ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, ...
Autori: Diana B · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHOQJA IME
Kjo dite nisi is nje nga ditet me te shemtuara te Jetes time.une jam zene me shoqen time te ngushte dhe doja ti thoja asaj se e dua shume.dua ti them se nuk kam dashur kurre qe te zihem me te.por prape se prape,une nuk do ti them asaj “me fal”sepse ...
Autori: Vajza e dashur · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Dashuria
E Thjesht...Por per moshen time, me rreqethet trupi kur e kujtoj...^_^ Ateher isha budallaqe Ta prekja ate me dukej e rendesishme... Keshtu qe,,,ishim ne shkolle Un po dilja ne pushimin e gjate... Kur un para se te dilnim,shoqes time te bankes ia...




Komentet e fundit!

Emri: Mamastars
Email: mamastars@yahoo.com
Komenti: Very Good !!! Suck a .1. u ()

Emri: esra
Email: esrra.nuredini@live.com
Komenti: shum me pelqeu

Emri: albi
Email: albi-1ii@hotmail.com
Komenti: me pelqen kjo faqe

Emri: albi
Email: albi-1ii@hotmail.com
Komenti: me pelqen te pershkruaj



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com