Data e postimit: 2012-07-10 06:33:36
Lexime: 25592
Shkruaj nje kujtim, nje ngjarje qe nuk ju shlyhet nga kujtesa
Lloji: Pershkrim
Tema: Kujtime
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shpesh kur eci ne rruge shoh vajza te vogla qe grinden me njera-tjetren per nje mosmarreveshje femijesh. Ajo me sjell edhe nje here kujtimin e Kristes, shoqja ime e ngushte ne femijeri. Me kujtohet si grindeshim per gjithcka, se sa te llastuara ishim atehere, por pavaresisht grindjeve te shumta, bashke kalonim shume mire. Me kujtohet se si mendonim per serine e radhes se lojes me “Barbi”, se si grindeshim kush te mbante djalin e kush vajzen, sesi mundoheshim te ngarkonim vellain tim ne nje rol ne menyre qe te mos na bezdiste. Kur luanim “shtepirash” kenaqeshim me lojrat, me kujtohen kutite e qumeshtit, embelsirat, pulat, frigoriferi loder. Mbaj mend sesi ishim gjithmone prane njera-tjetres e nuk tradhetonim, lendonim, por vetem mbeshtesnim njera-tjetren. Edhe testet i benim bashke, une e ndihmoja ne matematike, kurse ajo ne greqisht. Por une fatkeqesisht nderrova shkollen dhe u ndava nga Krista, megjithese u perpoqem nuk kishim me kohe te qendronim gjithnje bashke e per pasoje mbeti vetem nje kujtim i bukur.

Vepra te ngjashme
Autori: Hafsa · Lloji: Poezi personale · Tema: Dy Shoqe
Edhd pse vitet kaluan Njera-tjetren kurre nuk e harruam Edhe pse ne u ndam Edhe pse ne fytyrat e njera-tjetres nuk i pame Edhe pse faqet me lot i lame Edhe pse se bashku njera-tjetres lamtumire i tham Edhe pse dhimbja ishte shume e madhe Edhe p...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqja e ngushte
O gje e ngrenshme ... Ckemi !! Mmm nuk eshte mire ta nis kshu apo jo !! Shiko teksa mora guximin te shkruaj per ty u bllokova !! Sepse nuk eshte e thjeshte te shkruash per 8 vite miqesi .. Nuk eshte e mundur qe te gjithe ndjenjat te mblidhen ne nje shkrim...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Hartim · Tema: Shoqja e ngushte
Mendoj se e dini se si eshte te kesh nje shoqe si moter. Te ndash lumturin e gezimet me te, te jesh me te edhe ne momentet me te veshtira gjat gjithe jetes. Te ndash edhe sekretin me te vogel. Shume njerez mendoj se po te ken fame kan arritur gjithqka, ...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kur të vdes një ditë!
Pas një kohe kur unë më s’do jem, do jetë ajo ditë kur gjithçka e mbetur nga unë do jenë vetëm kockat, e mishi do të jetë tretur e do jetë bërë një me dheun, ashtu si hi i njëtrajtshëm. Mbi kockat e mia do kalojnë qindra njerëz, e ku...
Autori: Gisel Gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: Medina Shijaku
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate dhe elegante.Ngjyra e lekures se saj eshte ezmere.Ka sy te vegjel ne ngjyre te erret dhe vetulla te bukura.Buzet e saj jane te holla dhe hunda e saj eshte...
Autori: ana xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqja e ngushte
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuuuuume e bukur ka floke te zinj sterr e te drejte nuk jane shume te gjate por jane te perkryer ajo i ka floket me balluke e i shkojne shume ka nje fytyre ...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqja ime
O shushke , shiko une e di qe do thuash cdo kjo shushka qe me dergon nje mesazh te gjate .. pika pare te luten mos fillo te mallengjehesh se s'ka lezet.. E dyta te dua shume... E din ? Shiko pak 8 vite .. pak apo jo?? psikologet thojne qe kur nje miqesi k...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qene castet me te gezueshme per mua. Kam qene femije energjik, gjithnje i hedhur dhe ne kerkim te lojrave te reja. Ishte dite me shi dhe si gjithmone isha ne...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Nuk mbaj mend gjithcka qe ka ndodhur ne jeten time kam qene pese vjec por ka edhe ngjarje qe ngelin deri vone ne memorjen tone. Kjo ndoshta sepse na kujtojne nje situate gazmore qe kemi perpetua, por edhe tipin tone dhe karakteristikat qe kemi pasur kur i...
Autori: xxxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: une dhe mikja ime
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh jemi shoqe te ngushta qe ne moshen 6 vjecare.kemi qene ne shkolle te ndryshme por ishim ne te njejten lagje dhe biem si kushurira por pak te largeta.Ne ishi...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe enderroj cdo dite te arrij. Po flas per arkitekturen. Dashuria ime per kete fushe ka nje lidhje te ngushte me vellain tim. Kur ai ishte i vogel formonte nd...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fëmijëria
Ditet po pasojne njera tjetren.Ashtu sic koha ndryshon dita-dites ashtu po ndryshoj dhe une.Po rritem. Po hyj dhe une tek bota djallezore e te rriturve.Po hyj ne ate boten qe dikur e dashuroja por sot...? Ehh ta dini se c'mendoj sot ! Do te doja te ekzist...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Tekst vleresues · Tema: shoqja
Qe ne momentin qe lind ti behesh pjese e nje bote,e nje familjeje qe te dhurojne dashuri te pakushtezuar.Rruget e jetes te dhurojne mundesine te jesh pjese e nje shoqerie ku jetegjatesia e saj ndodhet ne doren tende.Eshte e vertete qe si familja nuk gjen ...




Komentet e fundit!

Emri: ujku 25
Email: ujku25@tralala.com
Komenti: e ke knaq. gje me t bukur moooo sm kishin zen syt:\

Emri: Sara
Email: Sarasara@live.com
Komenti: Shum mir❤️😍😍😍😍

Emri: sgv
Email: hed@hotmail.com
Komenti: :

Emri: Gona Muca
Email: beni.doka.7@hotmail.com
Komenti:

Emri: Gona Muca
Email: beni.doka.7@hotmail.com
Komenti:

Emri: Gona Muca
Email: beni.doka.7@hotmail.com
Komenti:

Emri: rinesaaa
Email: rinesaakrasniqii@live.com
Komenti: shume e bukur qenka

Emri: tina
Email: tina.78ii@hotmail.com
Komenti: urime

Emri: O..
Email: asdsido.reni@yahoo.com
Komenti:

Emri: LENA MEROVCI
Email: lena.merovci@hotmail.com
Komenti: lool


Emri: tresa
Email: aferdia@hotmai.com
Komenti: ahah

Emri: Gjulia
Email: hakixhani@yahoo.com
Komenti: Kot

Emri: errf
Email: hoti.2001@hotmIl.com
Komenti: shum keq

Emri: errf
Email: hoti.2001@hotmIl.com
Komenti: shum keq

Emri: diellza
Email: dellza@hotmail.com
Komenti: 5+6baraz me 11

Emri: anita
Email: ava_ftyr@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com