Data e postimit: 2014-05-28 20:34:37
Lexime: 13418
ne klase
Autori: ermal
Lloji: Tregime erotike
Tema: ne klase
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 11
Qyteti: vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


shpesh ne oren e pushimit qendroja ne klase per te mesuar ndonje gje. me mua rrinte dhe nje shoqe e klases qe shpesh me kerkonte ndihme. kjo gje vazhdoi per nje jave . nje dite pasi te gjithe nxenesit dolen nga klasa qendruam perseri te dy. fillova te flisja per seksin dhe pashe se i pelqente shume. krejt natyrshem e putha. kaq u mbyll kete ore pushimi ndersa diten tjeter fillova ta prekja ne vithe dhe fillova ta zhveshja ne fillim gjinjte e saj ne terhoqen shume e me pas duke bere llap derisa arriti ne orgazm . me pas ojo vazhdoi me seksin oral dhe me eksitonte shume. ne fillim beme seks anal sepse ajo nujk donte te humbte virgjerine por per te ishte e dhimbshme ne bythe, keshtu qe e futa penisin tim ne vaginen e saj , ne fiilim ishte pak e veshtire pasi e nxorra heren e pare pashe qe ishte bere me gjak, ajo bertiste dhume gje qe me eksitonte shume.ne momentin qe une po kaloja ne orgazem dhe do e derdhja ne gojen e saj pasi nje mesuese qe po kalonte ne koridor degjoi zhurmat teksa ajo bertiste. hapi deren dhe na gjeti ne casin me te lumtur , filloi te na fliste por nga ana tjeter une e kercenova se do ti hapja namin se ajo shkonte me drejtorin dhe keshu ky problem u mbyll.

Vepra te ngjashme
Autori: Geni · Lloji: Tregime erotike · Tema: Endrra ime
Jam nje djal 20 vjeç dhe e kam enderr te bej sex ne nusen e xhaxhait tim. Sa here qe e shikoj ne Ngrihet ka.i keq. Endrra ime eshte te bej sex une me te ose te jem dhe me 2 meshkuj te tjere dhe ta qim te 3. Njeri te shtrihet dhe ta qi ne pidh, njeri ti h...
Autori: Anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Ne zyre
AJO DITE NUK KISHTE ASGJE TE NDRYSHME SE DITET E TJERA,SI CDO DITE U NGRITA NE MENGJESET HERET,TE BEHESHA GATI PER NE PUNE.MADJE BURRIN E LASH NE SHTRAT,DHE U VESHA..SI CDO HERE ME SHUME KUJDES PER VESHJEN.E DI QE JAM NE QENDER TE VEMENDJES NE PUNEN TIM,D...
Autori: fabiola kushi · Lloji: Tregime erotike · Tema: gabriela dhe toni
GABRIELA DHE TONI Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te lumtur por te heq dhe ndonjehere shkelqimin e atyre dy sy.Djali me emrin Toni pas nje vajze ishte fiksuar kishte kohe qe pas e ndiqte dhe me te ishte dashu...
Autori: Edona · Lloji: Tregime erotike · Tema: Nuk u realizua
Qdo gjë qe rrezatonte ndoshta kishte zbritur nje ndriqim nga qielli i pakufishem!.. Frika mbizotronte ne atë natë ato rrengjethje me shumë i perngjanin vdekjes,por i tejekaluam ato gjera qdo gje shkoi per mrekulli. Shkembeve ca fjalë edhe pse ishin...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Tregime erotike · Tema: MESUESJA IME E PAR
MESUESJA SYLHANE KE VITE PAS VETES QE PO TE AFROHET PLEQERIA POR KURR NUK TU ZBEH PER NXENES TY DASHURIA E DASHURA MESUESE DIKUR ISHE E RE POR DUKE PERCJELL GJENERATA PRAP MBETE E RE TE DUA TY MESUESE TE NDEROJ SI PRINDERIT E MI SEPSE TI ME MESOVE NE JET ...
Autori: ANISA · Lloji: Tregime erotike · Tema: EROTIKE
PARDJE ISHA NGA JE SHOQE . AJO NUK ISHTE NE SHTEPI , PO KISHTE VETEM TE VELLAINM ANXHELON[18 VJET ].UNE isha vetem 12 vjet. Ai me tha se kishte dale me prinderit mund te vonoj diku te 30-35 min. U ula ne sallon.Ai po shikonte nje video porno . Eshikojme ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Humbja e virgjerisë
Kjo histori me ka ndodhur vjet ne klasë te 9.Isha nej vajzë e qetë e cila mesonte dhe e ngrinte doren ne cdo pyetje per te cilen profesoret me drejoheshin,gjithmon mbas shkolle shkoja vetem ne shtepi dhe nuk para shoqerohesha me vajza sepse ato te gjit...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: ANONIM · Lloji: Tregime erotike · Tema: VAJZAT E QETA ME KURVAT
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLASES.PASI U NGROHEM PAK TEK GAZI DISA DOLEN JASHTE TE LUANIM ME BORE POR ATA KUR U KTHYEN ISHIN DUKE QARE.NJE DJALE I KISHTE GJUAJTUR ME BORE.CFARE GANGSTERI...
Autori: tahkhghj · Lloji: Tregime erotike · Tema: Seksi
Isha 20 VJET. PUNOJA SI PR.STITUTE.Ishte shkurt,ora 8 . Binte shi. Marr nje telefonat nga nje mashkull . Me kerkon te takoheshim pas nje ore ne nje hotel.vesha bluze te bardhe me bark jashte , minifund te zi dhe cizme te kuqe. shkova vete deri atje . mora...
Autori: noel · Lloji: Tregime erotike · Tema: seksi
isha ne dhome vetem dhe po shihja porno nderkohe qe po i bija mr dore.Mu duk sikur po degjoja hapa ndaj e fika telefonin dhe vajta ne tualet per tu pastruar.Kur dola pash qe gjysem motra ime ishte lakuriq dhe po futej ne dush.Kur vajta ne banje ajo me pye...
Autori: ana ana · Lloji: Tregime erotike · Tema: e dua shume ......
ajo erdhi prane meje.... U afrua dhe une fillova te trembesha. u zhvesh. une ngela me goje hapur dhe mendova se deshironte te bente sex me mua. une nuk po permbahesha dot dhe u zhvesh.... me pas.me pas kalum se bashku caste romantike une ia futa shumhere ...
Autori: Blerta Shurdhani · Lloji: Tregime erotike · Tema: Deshmoret e liris
Kush i doli trim tokes se d heute Kush e ndoqi rrugen e Skenderbeut Kush e dha jeten e lir te jetojn Muhameti e Rexhepi deshmoret ton Ne Jezercin legendar Po lUftojn trimat Shqiptar Lufton kelota e sakizat Park u ndal I sulmojn privat Nisi...




Komentet e fundit!

Emri: hahahaha
Email: hihihi@gmail.com
Komenti: na shkrive se qeshuri ...ju kapi mesuesja

Emri: kskskks
Email: kskk@gmail.com
Komenti: ueeeee ca kurve........ehhh pale sa jeni knaq....hahahhaaaaaaaa mbehet qefi qe jeni qi nkls mpl sh kjo lloj qirje

Emri: anonim
Email: romario.mario@yahoo.com
Komenti: u ca kurve do qihem bashke ca klase je dhe ca shkolle

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: esht cmen njerzimi

Emri: ....
Email: in. hell@oh.no
Komenti: bobobobobo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com