Data e postimit: 2014-04-28 22:54:16
Lexime: 42900 |
Nje zog i quajtur Milo,ishte nje zog jo si gjitht te tjeret.Te gjithe mendonin se ishte i cmendur.Pasi i vdiq nena,Milo mbeti vetem.Nje dite mori nje vendim te rendesishem,do te shkonte ne nje vend ku te gjithe ta mbeshtetin dhe ta duan.Pa nje kopsht me l...
|
Dikush hyri ne nje bletore, kur nuk ishte i zoti dhe vodhi mjalte e dyll. PAsi u kthye bleterritesi dhe i pa kosheret bosh, ndenji ne nje ane dhe po vrojtonte me kujdes.
Bletet qe po ktheheshin nga kullota e pane dhe iu leshuan per ta thumbuar. Atehere...
|
Cparadoks e cdjall o pune,
Ne salle te parlamentit
Vendet te gjitha i zune
Mendjellinjte e qytetit.
Brenda saj trima te ndjere,
Te ndershem e me kulture
Burra fshati e te tjere
Kemba , nuk u shkemi kurre!
|
|
lepuri ne embeltore
ha akullore
me kapele
ha karamele
me kurore
ne dore mban nje ore
|
luani dhe dhelpra dolen se bashku per gjah . Sipas keshilles se dhelbres luani i coi fjale gomarit te vinte per te lidhur miqesi midis dy familjeve gomari erdhi shume i gezua pas pak luani e mbyti dhe i tha dhelpres ja ku e kemi dreken sot luani i tha rri...
|
ARIU E DHELPRA "
E pandehur, te kane paredrejt kotecit duke ngarenje kerriç e nje gomar.me nje fjale , dy deshmitare...Ç'ke te thuash me ne fund?"dhe ariu putren tund."S'e mohoj , eshte e verteteqe me pane ata dy vete.Mirepo une , ne me latë, do te...
|
Na ishin një herë e një kohë 1 cift pleqsh.Dhe burri që një ditë po vdiste urie i thotë të shoqes.
Grua,na e gatuaj një kulaç për drekë!
S'kemi me cfarë ta gatuajmë,i thotë e shoqja. Mblidh dy grushte miell,përzieji me kos edhe me ujë,...
|
Autori:
bilal xhaferri
·
Lloji:
Fabul
·
Tema:
flitet per kryengritjet e medha illire te viteve 6-9 me sakt flitet per kohen ilire
Iliada
Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget.
mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte
ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo
...
|
Ujku thone ne vend tene
nuke nginjet duke ngrene
nje ujk vetem e pa miq
hengri shume sa desh vdiq
nje dite i mbeti nje ashte
ne gryk e smund ta nxirr jashte
therrit bertit ne nje brek
ullerinte tundte vendte
e degjoi nje lejlek
per ujkun i erdh...
|
nje dite nje majmun pa se ne venin ku shiteshin syzet nuk ishte shitesi.ai vendosi ti vidhte ato dhe te largoheshe.u ul ne nje peme dhe cau xhamat e syzeve ai i vendosi ato si zbukurim tek bishti i tij.
|
~Njeriu~
Beso boten e ke ne dore,
Beso zemren tende,
Beso zemergjersine tende,
...
|
nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen asnje pike te vetme uji.kerko e kerko dhe nuk gjen asgje.kur papritmas ai sheh nje qyp me uje. ulet per te shuar etjen dhe kur shikon qypi eshte ne gjysme...
|
NE PRANVERE DIELLI SHKELQEN
LULET SHUMNGJYRESHE KU NUK I GJEN
RENDIM ME VRAP
TU MARRIM AROME
ME PERKEDHELI
MOS NA KEPUTNI
NA THONE
|