Data e postimit: 2014-04-06 12:57:43
Lexime: 6463
Djemte
Autori: Ana Xhihani
Lloji: Pershkrim
Tema: Djemte
Shkolla: ''3 Deshmoret''
Klasa: Vb
Qyteti: Kavaje
E-mail: Email eshte i fshehur!


DONT CRY(MOS QANI)
Nga djemte kam kaluar nje eksperience te paharrueshme,emocionuese e mbushur plot gezime,trishtime,te qeshura e te qara.Ju do te mendoni se kjo eshte e mrekullueshme? Jo eshte krejt e kunderta,nuk eshte aspak e mrekullueshme eshte e tmerrshme te pakten keshtu mendoja deri dje.Mendoja se ata ishin te jithe njesoj por duhet ta dini se te gjithe jane te ndryshem.Njeri do tju qendroje prane me patjeter por duhet te keni kujdes mos i besoni aq shume sepse pikerisht ai qe te qendroi aq shume prane mund te te tradhetoje ne moment.Disa nga ju mund te jene kunder meje por edhe une mendoja si ju ATA DO ME QENDRJNE DO ME MBROJNE DHE BLA BLA BLA...Une e provova vete dhe me dhemb ne shpirt tani por dhuhet te jem optimiste,duhet te besoj,mendojeni pak dje i tregova nje djali se cilin nga djemte e klases pelqej...
Prandaj ju BESONI ndoshta ju gjeni djalin e duhur.
Ups harrova gjene me te rendsishme ky shkrim eshte per vajzat por mund ta lexojne edhe djemte sidomos F_ _ _ _ _ I dhe G_ _ _ _ I

Vepra te ngjashme
Autori: Anabela · Lloji: Pershkrim · Tema: VJESHTA
Vjeshta...stina ku gjelberimi humb, e natyra mbulohet me ngjyre ari.Eshte stina ku pemet fillojne te thahen e gjethet e tyre bien. Stina ku pushimet mbarojne e shkolla fillon.Rruget e qytetit jane te mbuluara me gjethe te nuancave te ngjyres kafe.Kurse p...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Durimi është lis me rremba
Autori: VepraIme · Lloji: Pershkrim · Tema: shkrin autobiografik
Une jam nje 15 vjecare.Jam e lindur ne Greqi,por kjo nuk e mohon origjinen time shqipetare.Aktualisht jetoj ne Vlore.Rritem ne nje ambient te shedoshefamiljar ku gjithmon kultivohen vlerat e lartanormale. Shkollimi fillor nisi ne Vlore,shqipero dhe pas...
Autori: Sibora Huda · Lloji: Pershkrim · Tema: Qiriu
Sa gjatë qau qiriu, Pa arësye, Veç po digjej ndër ca fjalë, E zë s’nxirrte !!!  
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e vjeshtes
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: Anonime · Lloji: Pershkrim · Tema: Motivim për ata që kanë guxim të ëndërrojnë
Asnjëherë më parë nuk isha ndier kaq keq. Po të ju thoja se viti që shkoi ishte më i keqi për mia a thua vallë do besonit ? Studioja shkollën e mesme të mjekësisë dhe vazhdimisht mësonim adoleshenca , adoleshenca , adoleshenca ashtu e kës...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Më e lumtura,e lumturisë është buzëqeshja e fëmijës .
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
A je njeri me duar te pastra - E pyet gjykatësi një të pandehur :A je njeri me duar te pastra - I pandehuri : Po si jo gjykatës 10 herë në ditë i laj duart ....
Autori: gjergj fishta · Lloji: Pershkrim · Tema: vlersimi i poemes lahuta e malsise
lahuta e malsise eshte nje poeme me teme historike e cila mbart ne vete gjithe historine e popullit shqiptar.ajo eshte vlersuar si vepra me madhore e kombit shqiptar,ajo per me teper eshte quajtur nje epos ballkanik vepra me e unitizuar e origjinalitetit ...
Autori: dashuria · Lloji: Pershkrim · Tema: dashuria
.te dhashurosh nuk eshte te lundrosh si varke sepse varka mbytet.te dashurosh edhe te fluturosh kur kembet i ke te ngulitura ne toke. te marresh fryme kur rreth e rrotull ka vec tym.te dashurosh eshte te dish e te ndiesh qe rrahjet e zemres tende te rrrah...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, ...
Autori: ana xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqja e ngushte
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuuuuume e bukur ka floke te zinj sterr e te drejte nuk jane shume te gjate por jane te perkryer ajo i ka floket me balluke e i shkojne shume ka nje fytyre ...
Autori: anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: dashuria
sot jam ulur ne shkallet dhe po mendoj cfare te shkruaj.shoh perreth oborrit dhe ne syte e mi pasqyrohen imazhet e tua.si ne ujvare me shfaqen kujtimet,momentet qe kaluam bashke.ishin dite te bukura,magjepsese.kudo eshte qetesi.ne veshet e mi degjohet shu...
Autori: KRISTJANA · Lloji: Pershkrim · Tema: viti i ri
VITI I RI ESHTE FESTA TE CILEN NJEREZIT E PRESIN ME PADURIM.SOFRRA SHQIPTARE PER VITIN E RI ESHTE GJITHMONE E MBUSHUR. GJELI I DETIT NUK MUNGON KURRE . PA DYSHIM QE AS BAKLLAVAJA. KA EDHE SHUME USHQIME TE TJERA QE NA SHIJOJNE AQ SHUME SEPSE JANE TE PERGAT...




Komentet e fundit!

Emri: Liljana gorani
Email: goranililjana@gmail.com
Komenti: Thejsh......e vertete

Emri: Jeta Hajdari
Email: jetaopps@live.com
Komenti: shum palidhje.shum keq hahahahaha.ti a je nklas tpar a ne te vb me duket se ne te paren.hahahahah ani e ke shkru aty nfillim dont cry ti duhesh me kajt me veten tone qfar sendi palidhje ke shkru shum keq ahahahahha

Emri: ajo goca
Email: dhadf@live.com
Komenti: si sheet pz ca thu mi a je mire ti ese pa pik kuptimi

Emri: ajo goca
Email: dhadf@live.com
Komenti: si sheet pz ca thu mi a je mire ti ese pa pik kuptimi

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: pres komente...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com