Data e postimit: 2014-03-24 15:06:43
Lexime: 8713 |
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
|
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin.
Situata politike ne te ...
|
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dhe jetoj ne qytetin e Elbasanit. Jetoj nje jete modeste por qe gjithnje me ka pelqyer!
Une jam motra e madhe e dy vellezerve te mi dhe pjestares me te voge...
|
Autori:
Anonim ·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Kush jam une?
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe njëkohësisht vëllai më i vogël. Jam shumë i lidhur me të gjithë anëtarët e familjes.
Jam një adoleshent i zakonshëm njëlloj si të gjithe t...
|
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
|
21 shtator te vit 2001 ne NEW YORK ndhodhi nje fatkesi qyteti ishte krejt qet.Pas 2 minutash nje avion godet kullen e pare.Gjorge bush kishte shkuar vetem te nje kopesht femijesh dhe e kishin lajmeruar se avioni kishte goditur kullen e par.Gjorge bush ...
|
Nëse shpesh ankohemi duke thënë se jemi të pafat gabohemi. Fati nuk është një rastësi që duhet të na ndodhë. Psikologët e kanë përcaktuar si skenarin që mund ta programojmë vetë, përmes veprimeve dhe përgjegjësive që duhen marrë në ...
|
Jetojme duke ëndëruar,dhe vdesim pa e perfunduaf endren.
Tentojme te lidhemi me nje realitet por ne fund ngelim te lidhur me nje imagjinate.
Pra, kjo eshte qenia njeri jam un dhe te dhe te gjithe njerezit qe kam njohur qe kur kam hapur syte ne kete je...
|
Autori:
Daris
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Çfare e dallon xhelozine normale nga ajo patologjike?
Shume filozofe mendojne se xhelozia nuk ka asgje te perbashket me dashurine dhe ai qe eshte xheloz ndaj partnerit te tij nuk e dashuron vertete kete te fundit. Per keta filozofe, xhelozia eshte thjesht nje shprehje e ndjenjes se pronesise. Njeriu e...
|
Integrimi I Shqiperisë ne strukturat e Bashkimit Evropian eshte nje nga sfidat me te medha per ne keto 2 dekadat e fundit, por per tu bere pjese e kesaj organizate me te drejta te plota, duhet te permbushen disa kushte themelore.
...
|
"Bashkeudhetaret e rruges sone!"
Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vit...
|
Përse e dua atdhenë?E dua atë sepse aty kam bërë hapat e parë,më kanë hyrë në mendje mendimet dhe idetë e para,ku kam zënë miqtë e parë.Nuk dua të largohem kurrë nga Shqipëria ime e dashur,aty ku kam lindur dhe do të jetoj.Në vende të...
|
Nuk pres asgje nga askush! Te presesh
te ben gjithmone keq.
Problemet nuk jane te perjetshme dhe
kane gjithmone nje zgjidhje.
E vetmja qe nuk ka zgjidhje eshte
vdekja.
Mos lejo askend te te ofendoje ose
poshteroje!
Asnjehere mos humb vleresimin ...
|
akili dhe hektori kulti i heroizmit.akili eshte krye heroi i poemes,madje edhe atehere kur nuk merr pjese ne luftim.tek ai gjejme idealin e epokes homerike.trim e gjakatare ne lufte, por shpirtedhembshur ne situata tragjike.heroi kundershtare i akilit esh...
|