Data e postimit: 2014-03-17 14:21:59
Lexime: 15163
Zhgenjimi
Autori: Samina Beqiraj
Lloji: Ese filozofike
Tema: Zhgenjimi
Shkolla: Perparimi
Klasa: 12
Qyteti: Shkoder
E-mail: Email eshte i fshehur!


- ZHgenjimi , bashkeudhetarja e dashurise , Urrejtjes, dhimbjes dhe lumturise eshte pjese e jona , e cila na pelqen apo nuk na pelqen ne nje menyre apo tjeter na shoqeron gjate gjithe rruges duke na bere pessimist per jeten.Te besh te miren dhe te shperblehesh me te keqen eshte nje zhgenjim I verttete I dhimbshem .Cdo zhgenjim peshon rende pavaresisht se cfare lloji eshte .Shpesh ne zhgenjehemi nga te afermit , nga vetevetja jone apo nga shoqeria qe na rrethon !
Jeta nuk na premton neve nese do jemi te lumtur apo te zhgenjyer . Gjithcka ne jete eshte reciproke , sot une neser ti , qe do te thote nese zhgenjen do te zhgenjehesh prandaj jetoje ate si duhet qe te marresh pagen qe meriton perndryshe fatura do te jete e shtrenjte!Shpesh nga veprimet tona behemi viktimat e nje brenge te madhe e cila veshtire largohet madje ndodh edhe qe te mos largohet fare .Nese un jam ai personi qe vendosi te bie pre e fantazimeve dhe endrrave te mia , duke i falur dashuri dhe besim me shume se cduhet nje personi te gabuar nga i cili nuk shperblehem me te njenjten monedhe atehere un jam vete autori i vertetvrasjes time ( zhgenjimit) .Njerzit , ato qenie te ndjeshme te cilet dashur dhe pa dashur zhgenjejne dhe zhgenjehen , veshtire ta harrojne me ate , ndonese edhe pse me kalimin e kohes ajo mund te zhduket nga pak perseri mbet nje plag e cila po te ngacmohet shkakton shume dhimbje dhe optimizem per jeten .Ai na godet dhe infekton aq keq saqe per disa behet vdekjeprures ku i vetmi ilac eshte optimizmi .Secili nga ne perjeton nje zhgenjim sepse ai eshte pjese e pandashme e jetes tone madje nganjehere ai na sherben per fituar eksperienca te reja dhe per te korigjuar gabimet tona , por e rendesishme eshte qe pas cdo zhenjimi te gjendet forca dhe kurajo per te vazhduar udhen e shtrenjte te jetes e cila nuk te jep mundesine per ta perjetuar edhe njehere ate .Nga kjo kuptojme se sa i rende eshte zhgenjimi ai i cili le nje enderr pergjysem , humb nje besim, por pavaresisht kesaj duke kuptuar vleren e shtrenjte te jetes e cila nuk te jep mundesine per perjetuar dy her zhgenjimi mbetet pas ne ditet e harruara !

Vepra te ngjashme
Autori: ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese per syte
Dhuna kundër grave në Shqipëri duhet të analizohet në kontekstin e kulturës dhe traditave shqiptare. Studimi i dhunës në familje është i komplikuar, sepse ajo është një fenomen që ndodh prapa dyerve. Njerëzit nuk preferojnë të flasin mbi ...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese
E di.Ne si njerz duam urrejm, gabojm, dashurojm, veprojm por ne shumicen e rasteve pendohemi.Jo per ate qe e kemi bërë por per kohen qe kemi shfrytezuar per veprimet tona.E di se ne si qenie te jshtzoknshme te pasura dhe te zgjuara ne mendojm ndonjehe...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: ÇFAR JAN KTO GJERA QE NA NDODHIN ?
E di qe ne kete bot kemi shum sfida e aventura te ndryshme.E di qe ne kete bot jemi nxenes dhe kemi provime. E di qe kjo bot nuk na jep gjithmon ate qe e deshirojm her na deshpron e her na gezon.E di se problemet nuk kan te ndalur kurr dalin nje pas nje p...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dashuria
Çdo njeri i dashuruar jo gjithmonë krijon "ëndërra jete" vetëm mr një person. Ka nga ata njerëz që nuk janë të sinqertë në dashurinë e tyre,ndjenjat e tyre,por janë gënjeshtarë,aktorë që e luajnë më së miri rolin e tyre prej të pafaj...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Një udhëtim imagjinar në aparatin tretës
Më kujtohet eksperimenti që bëmë me miqtë e mi shkencëtarë. Provuam të shihnim se çfarë ndodhte me masën ushqimore ose ndryshe ushqimin në aparatin tretës së njeriut. Si fillim morëm një vullnetar. Ky vullnetar ishte një shkencëtar i cil...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndjena dhe endrra e papershkruar
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe e ndriqonte hena vezulluese e cila me tregonte rrugen per ne fshat, lart ne qiell po degjoja nje melodi e cila ishte e papershkrueshme per shpirtnin tim.Po degjoja hapt e mi te ciliet i beja...
Autori: Arrita Sadrijaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te jetojm se bashku
Të gjithë njerzit lindin te lirë dhe të barabartë me dinjitet e më të drejta .Ata kanë arsye dhe ndërgjegjje dhe duhet të sillemi në frymë vllazërimi.Një fillim i mbarë është të pranojmë që çdonjëri nga ne mund të krijoj paragjykime...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: Pakora · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te gabosh eshte njerezore, te falesh eshte hyjnore.
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gabojme eshte njerezore? Pse te falim eshte hyjnore? Cfare ka falja qe e barazon me dicka kaq te larte sa hyjnorja? Falja ekziston sepse ekziston gabimi. Ne n...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, poeti lirik, gjendja shpirterore e poetit lirik
Poeti, hero lirik i vargjeve. Ngjyrimet emocionale të poezive i formësojnë krijimet duke i pasuruar me vlera të reja. I fiksuar te hapësira shpirtërore, romantike në botën e brendshme dhe të jashtme. - Trazimi i ndjenjave përshkruhet nga gjuha ...
Autori: Kevi Gjata · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dallget e jetes.
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mundesi jete ishte te kapesha per nje dege te holle peme dhe ashtu bera per te qendruar aty per disa kohe qe per fatin tim te mire ajo dege ishte mjafueshem e ...
Autori: Edison TAHIRAJ · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta e dinosaureve.
Dinosauret kane jetuar para rreth 100 milon viteve.ka pasur dinosaure te ndryshem mishngrenes dhe bimngrenes.p.sh.ti-rex,dinosuri me gjate ka qene deri ne 60 kate te nje banese,ndersa dinosauri me i vogli ka qene sa madhesia e nje pule. Por nga goditja e ...
Autori: Gerald · Lloji: Ese filozofike · Tema: Filozofi
Po c’eshte kjo gje e mallkuar .. kjo formule komplekse qe e quajme kohe? A ekziston vertete ajo? Kush eshte kontrolluesi i saj? Mos ndoshta eshte nje shpikje klishe e shitesve te orave? Kjo meduze e tmerrshme qe te gllaberon njeherazi ne momentet e ge...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zgjedhja personale ne varesi te situates momentale
Nje prej dilemave me te njohura me fame boterore eshte pikerisht dilema :te rrosh apo te mos rrosh?Te gjithe e dime qe jeta me kalimin e kohes fillon te paraqitet teper e veshtire.Ne baze te personalitetit individet ndryshojne,pra ka persona qe zgjedhin t...




Komentet e fundit!

Emri: Samina
Email: saminabeqiraj@live.com
Komenti: Shume faleminderit per vlersimet tuaja ! Nese keni deshire t'iu ndihmoj me ndonje Ese me kontaktoni ne Emailin tim saminabeqiraj@live.com

Emri: Samina
Email: saminabeqiraj@live.com
Komenti: Shume faleminderit per vlersimet tuaja ! Nese keni deshire t'iu ndihmoj me ndonje Ese me kontaktoni ne Emailin tim saminabeqiraj@live.com

Emri: medina
Email: medina@hotmail.com
Komenti: sh sh sh e bukur..bravo..kto qe ke thene jan te gjitha te verteta :)

Emri: Albina
Email: biiina-a@hotmail.com
Komenti: te uroj suksese ne te ardhmen sepse me te vertet ke nje talen shum te madh e kete e deshmojne keto fjal te argjendta por thjesht te uroj shendet ne te ardhmen dhe lumturi

Emri: Ana Xhihani
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Sh sh e bukur......eshte nje veper teper frymezuese,sapo e lexova me beri te ndihem me mir...mendoj se ti ke sh te drejte disa here ne jete jam zhgenjyer por gjithsesi.....TELUMTE..

Emri: medina shijaku
Email: medina.titi@hotmail.com
Komenti: Mos i degjo fjalet qe te thojn te tjeret..., mua me pelqen....eshte shsh e bkr..... TE LUMTE

Emri: PATRICIA PALUSHI
Email: JOHNSMITH37803@GMAIL.COM
Komenti: Gjithcka ne jete eshte reciproke , sot une neser ti , qe do te thote nese zhgenjen do te zhgenjehesh prandaj jetoje ate si duhet qe te marresh pagen qe meriton perndryshe fatura do te jete e shtrenjte!- PSE U DASHKA QE NJERIU TE MARR PAGEN QE MERITON KUR I JEP BESIMIN PADITUR QE PO E MASHTRON ... PSE MOS TA MARRI ATI PAGEN QE MERITON ...

Emri: ina
Email: cupacups11@yahoo.com
Komenti: bkr

Emri: nk ta thm
Email: rftszcgf@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com