Data e postimit: 2015-12-30 22:14:50
Lexime: 6107
Në pragun e së vërtetës, më rrëmbeu gënjeshtra!
Lloji: Ese filozofike
Tema: Vetvetja
Autori: Arteida
Shkolla: AAB-Komunikim Masiv-Gazetari
Klasa: viti I
Qyteti: Prishtine
E-mail: arteida.molliqaj@universitetiaab.com


Kur ndodhesha përgjat brigjeve të dëshirave lundruese të kohës, unë jetoja brenda iluzioneve të përditshmërisë.Kur merrja frymë ajrin e pastër të natyrës, unë dashurohesha në vehtën time.Jetova në kulmet e shtëpive të rrënuara nga dhimbja.Lumturia nuk më falte shpresë për dicka më të madhe se një insipirim.Lotët më derdheshin në vargun e vuajtjeve.
Jam unë.Jam një gjethe e këputur nga dega , një fantazmë e humbur rrugëve të qytetit të pazhurmshëm, një specie e mbushur me ndjenja.Jam unë që fshihem diku.Në sirtaret e fëmijërisë, në ëndrrat e gjumit, në shikimet mallëngjyese të kohës.Jam unë e fshehur aty ku më rrah zemra, ku syri më pikon lot, aty ku më dridhen duart.Aty ku nuk mund të ndaloj të tashmen, ku nuk përkas me të vërtetë.
Jetoj aty ku shohë dritën, ku ndjej erën, ku ndëgjoj zërat, ku ëndërroj të vërtetën, ku shprehi mallin nga jeta.Jetoj në kasollen e kujtimeve, duke hapur sirtarët e vegjëlisë dhe strukem në mërzi, ku largohem nga skëterrat e lumturisë.Dhe jetoj këtu ku jetoj sot.Në botën e të gjallëve.Në botën e ndjenjave kapluese unë marrë frymë.

Vepra te ngjashme
Autori: Rilind Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në pritje të së vërtetës
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vogel në mes errësirës, dhembë shumë... Shumë herë brenda ditës përballohemi me gënjeshtra, duke shpresuar se një ditë do të ndryshojnë gjërat....
Autori: adela mullalli · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta
Erësirë e jetës Kur nata bie e pushton, Heshtja, erësira mbretëron, Kur drita e diellit tradhëton, Jeta për një cast mbaron. Çdo gjë e humb fillin e harron, Se në të vërtetë po jeton. Tr...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dua!
Dua ta vras frikën se do të më thyejnë, se do të shprishem, se do të më copëtojnë. Dhe, në fakt, të shqyhem brenda, sikur të mos ekzistonte ndonjë mënyrë tjetër për të mbijetuar e ringjallur, sikur të bëhej fjalë për vetëm një rrug...
Autori: F.SH · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
N’kujtime… Qe nje muaj jeta eshte e thate Qe nje muaj dielli nuk rrezon Qe nje muaj mendimet e mbulojne k’te nate Qe nje muaj zemra pergjigje kerkon Koha kaloi e ti nuk pergjigjesh Koha kaloi I rrembeu edhe kujtimet Koha kaloi shpirti flake...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, poeti lirik, gjendja shpirterore e poetit lirik
Poeti, hero lirik i vargjeve. Ngjyrimet emocionale të poezive i formësojnë krijimet duke i pasuruar me vlera të reja. I fiksuar te hapësira shpirtërore, romantike në botën e brendshme dhe të jashtme. - Trazimi i ndjenjave përshkruhet nga gjuha ...
Autori: Mite Tabaku · Lloji: Poezi dramatike · Tema: poezi personale me nota dramatike
Ç'po ndodh mbi tokë të shpirtit të qënieve njerëzore? Pse rrit ajo veçse zemra të dehura n'vuajtje pa kufi? Ç'bëhet me vlerat e ndjenjave humane? Ku dreqin janë strukur ato tani? Çfarë stine është kjo që s'po ka të mbaruar? Shi...
Autori: Armando Gega · Lloji: Leter · Tema: Ajo
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën. Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese : Nêna
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe fle...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenja e dashurise ne letersi
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe poetët në të gjitha kohërat. Nëpërmjet letërsisë, ata kanë shprehur ndjenjat më të thella të dashurisë, duke iu dhënë një dimension të ri...
Autori: enxhi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: paqa ne bote
ESSE “PAQJA NË BOTË” Verë 2014, bregdet ! Jam zgjuar në orën 6 të mëngjesit dhe jam ulur në shezlonin përpara hotelit. Nuk ka asnjë lëvizje, asnjë zhurmë. Valët e detit ledhatojnë lehtë bregun dhe lëshojnë një melodi konstan...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja qe dua
E ardhmja është ajo që më pret, ajo për të cilën unë po përgatitem. Është e vërtetë se secili nga ne, e ka në dorë të vet të ardhmen e tij. Është si ndërtimi i një pallati gjigant. Me të vërtetë që nëse e sheh në vija të trasha...
Autori: Sara Beleshi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Tema: Poezi filozofike-Meditative
Lule Ata me dhane nje lule. Per cfare? A mund ,te kem nje moment Para se te shkoj. Ata me pane cuditshem. Perse? A mundem dot t'i shoh pa menduar kater-here. Ata me dhane ndjenje,dashuri,urrejtje... Uria eshte vuajtje apo dashuria eshte urrej...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Si ndihem kur jam vetëm ?
Më ka qëlluar të rri shpesh vetëm në heshtje.Vetmia më pëlqen.Ajo është për shpirtin si dieta për trupin.Por edhe dieta një kufi e ka.Nëse abuzon me të,bëhet e dëmshme.E megjithatë unë vazhdoj të rri vetëm.Rri e mendoj.Rri e kujtoj.Ndo...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com