Data e postimit: 2014-03-05 20:04:04
Lexime: 21561
mbi natyren e sendeve
Autori: kloi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Materia
Shkolla: -
Klasa: 9
Qyteti: ----
E-mail: Email eshte i fshehur!


Asgje qe sheh,nuk eshte ashtu sic duket.Cdo gje perbehet nga dicka.Ajo dicka perbehet nga disa njesi,deri ay ku syri i njeriut eshte i kufizuar e verbohet, deri tek atomi.Cdo gje vjeterohet,zvogelohet e hollohet,derisa vjen nje moment...qe asgje s`mund te shikohet.Po si valle,u formuan keto gjera misterioze qe cdo dite po jetojme me to?Nga natyra,sigurisht.Natyra eshte enigmatike,eshte hileqare dhe i ben njerezit te sillen rreth e rrotull per gjera qe duan ti dine e ti kuptojne.Natyra eshte e cuditshme,sa dhe e bukur.Nnatyra eshte bote me vete,ku ne te ka enigma dhe gjera per te zbuluar pafund.

Vepra te ngjashme
Autori: laze · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fund ne pasdite
A ka ndaluar dikush për një moment për të parë pasdite? Që prej disa muajsh kam filluar të kushtoj dhe të parashikoj gjithçka që do të më ndihmojë të gjej rrugën time. Në veçanti, deklaroj veten të tërhequr nga pasdite dimërore. Du...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia,kthim ne vetvete
Je larg njerezve!Me ose pa deshire je "i braktisur".Ndoshta nga vetja qe u lodh duke u vrapuar kujtimeve ,duke iu shmangur emocionit qe ato shkaktojne,ose nga te tjeret qe ndoshta u lodhen duke te degjuar ty tek rrefen kujtimet e tua. Rendesia e arsyes z...
Autori: Sabina D ona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Si ndikojne familja,shoqeria e shkolla tek ne
Jeta eshte si nje lloj tregu i pafund ku ne te mund te gjesh lloj lloj produkti apo njerzish.Aty ku pa dashur perplasesh me njerz te panjohur ku ne te ardhmen behen te rendesishem per jeten tende.Po njerzit me te rendesishem per ne jane prinderit.Dhe nese...
Autori: Donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te mesojme
Mesimi ? Valle qka dime ne sot posaqerisht nxensit per mesimin? Asgje.Kjo eshte pergjigja qe nuk dime asgje.Mesimi eshte lere anash qe kur hyri kompjuteri ne shtepite tona ,ne qytetet tona por me se shumti per shume femije anekend u be simpatizues qe p...
Autori: Gezim Ismaili · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nga e kane burimin dalimet gjinore nga natyra apo nga shoqeria
Burimi i kesaj qe thash eshte shoqeria eshte per te gjith per ta pare ate duhet te jesh i madh dhe bujar koka j i shqur edhe i mir i paster nga shoqeria qe te dukesh i mir parq ture ose te mburresh para shoqerise se mir ose keqe qe ke kjo teme me pelqen ...
Autori: klevi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximit permes diellit.gjithcka me e bukur nga kjo bote fshihet ne libra. Kam mesuar se sa here qe mes njerezve ndihem keq,nje liber me ben te ndihem mire sepse...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sa shum me lendove
Nuk po kalon jeta jo nje dit me duket sa nje shekull pa ty ti nuk e di se kur ishe ti me mua shpirti im ishte me i lumturi ne bot .............e tash nuk po guzoj as te mendoj se si kam perfundur.A nuk tu dhimsa pak ë e di un kam faj per kete unnnnnnn t...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: e verteta e jetes
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja, I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpirt por ajo ndjenje mund te zbehet nga cast ne cast.A mendoni vertet qe ai nuk do i shkoj mbas nje vajze tjeter ? Nese po athere ju gaboheni rende.Atij mund ...
Autori: Gestjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kritika
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj. Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe a...
Autori: Rushit Ramabaja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Cuperlina
Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe qenushi im bardhoshqe s'ishte me i madh se macja gjumashe
Autori: Mirela isufi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqja ime
Ne jeten ton perballemi me sfida,probleme te ndryshme.Mua si shoqe e ngusht me ka prekur shum nje tragjedi qe i ka ndodhur shoqes sime se klases.Shqetesim me te madh nuk kam ndier asnjeher me par,sepse tanime at shoqe nuk mund ta takoj me.Ishte pushim dhe...
Autori: Jurgen Juri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Temat e veprave te Migjenit
Migjeni eshte quajtur poeti i mjerimit. Nepermjet veprave te tij ai shpreh revolten e tij per skamjen e tejskajshme te shoqerise shqiptare. Tema mbizoteruese ne veprat e tij eshte lufta e njeriut te thjeshte per mbijetese. Gjithashtiu ne qender te vepres ...
Autori: Aleandro · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperi
Kalimi i kenaqesise ne Zemer "Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi shpirterore dhe ushqim trupor.Mirepo shume njerez gabojne kur kenaqesine kalojne tek materialja sepse dihet qe njeriu nuk kenaqet me buze duke ngrene dicka...




Komentet e fundit!

Emri: kakakaka
Email: jajajajaja@gmail.com
Komenti: nice ))

Emri: mondi
Email: monditarrasisasponi@gmail.com
Komenti: me duhet ne proze poetike

Emri: une
Email: anjezavezi@hotmail.com
Komenti:

Emri: ana
Email: ana@gmail.com
Komenti: po te isha une do te kisha bere disa ndryshime te vogla...gjithsesi pune e bukur...s'kam se c'te them tjeter:

Emri: ksksk
Email: jsjsj@hotmail.com
Komenti: Ja ke fut kot moj vajze.TI ske dit ca me bo dhe he hedh ket idjotesire pfffff:hahahaha

Emri: boona
Email: bonalai@hotmail.com
Komenti: shume bukur bravo.......te lumte :* :D

Emri: rfgawrgsg
Email: dervinhallaqi@hotmail.com
Komenti: K'jo eshte per bebe ta dish me

Emri: xoxoxoxoxo
Email: xoxoxoxox@hotmail.com
Komenti: Me plq shum kjo ese per shkak se me ndihmoi per te ber dt e mia te letersise.Nuk mund ta quaj ese sepse nuk ka elementet e duhura por mund te quhet nje proze poetike.Gjithsesi shum e bukur.

Emri: iii
Email: ii-jj@hotmail.com
Komenti:

Emri: ghdnt
Email: example@web2.0calc.com
Komenti: ghhhhhhhhhu


Emri: elisa
Email: oraauroramirdita@yahoo.com
Komenti: mos i ve rendesi ato qe kane shkrujt te tjeret . shif terezine tate ok

Emri: elisa
Email: oraauroramirdita@yahoo.com
Komenti: po te ishte ndonje gje tjeter pervec eses esh sh bkr

Emri: kloe
Email: kloe_kleopatra@hotmail.com
Komenti: @ une.ti!! Un nuk di si paske marre guximin per te komentuar ne punen time.Ti me fjalorin e komentet qe perdor.Po ta kuptoje me te ver8 esene time nuk do komentoje si injorant-e me qindra here ppo do kishe bere vete nje ese.POr uppppsss gjithmone si ligj i natyres qe esht te paaftet flasin dhe fatkeqesisht ndonjehere duhesh tu pergjigjesh por po e le me kaq.Mos me komento me se ma prishe krijmmin.Ose thjesht mund te shkruaje sme pelqen dhe kaq.

Emri: une.it
Email: mirtezan.mema@hotmail.co.uk
Komenti: KooooooooooooooooTTTTTTTTTTTT

Emri: une.ti
Email: mirtezan.mema@hotmail.co.uk
Komenti: sssaaa kkkkkoooooottttttt e dashur ti nk e kpt qe kjo nuk eshte ese hahahhahahahhahahhah sa idiote

Emri: kloi
Email: kloe_kleopatra@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com