Data e postimit: 2014-03-04 10:59:55
Lexime: 18714
Adoleshenca
Autori: Greselda Baci
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Adoleshenca
Shkolla: Sinan Tafai
Klasa: x-5
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ese: Adoleshenca
I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ?
Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben
te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon veshi ta degjon dhe shpirti dhe syte bejne pjesen apo thjesht rolin e tyre dhe aty pikon nje lot ndjenje, lot I nje adoleshenti qe ne ate moment I rreh zemra sin je tik-take ore.Koha kur rrobat kane me shume rendesi se asgje tjeter sidomos per vajzat . Aty ku stili jot eshte kenaqesi apo urrejtje ne syte e nje moshatarit tend…Xhelozia mbizoteron! Aty ku nje pucerr e vogel ne fytyren tende te tmerron. Periudha ku ti vete fillon te besh plane PERFEKTE , nuk ka rendesi a shkon a s’shkon gjithcka mire … rendesi ka ideja.Telefoni, kompjuteri,shoket/ shoqet,garderopa jane BOTA per ty sepse jane te vetmet arsye qe mund te jesh I lumtur,e cfare te duhet tjeter per te nisur nje dite te bukur.Sjellja jote eshte kapricoze por dhe e dashur me shume persona te cilet ndjen dashuri te vertete shpirterore.Sepse eshte ajo kohe kur nje sms e vetme te zgjat jeten sepse te gjithe presin pak dashuri perndryshe do te cmendeshin duke u mbyllur ne vetvete. Do jepje gjithcka te dilje me shoqerine per nje dite fantastike me humor e dashuri por adoleshenca ka dhe anet e saj negative , ne kemi energji e cila nuk na mungon koha nuk na mungon gjithashtu, por kur vjen puna per te parate jo te gjithe mund te kene .Dhe kjo gje I trishton shume shumicen e adoleshenteve por paraja nuk eshte vertet cfare I duhet nje adoleshenti per te qene I lumtur. Muzika eshte e para qe ta ngre shpirtin peshe , nuk ka rendesi nese je I nevrikosur, I merzitur, I hutuar apo I lumtur …ajo eshte e adhurueshme ne cdo kohe. Kjo eshte adoleshenca me e bukura periudhe e jetes tone dhe ne duhet ta shijojme ate sepse ajo fillon e mbaron brenda nje kohe shume te shkurter .
By: Greselda Baci
Nentor 2012

Vepra te ngjashme
Autori: RINESA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetimi ne krye te gjithqkaje por kane qene kujdesi dhe frika nga nje armik i papritur per te gjithe njerezimin.Nga frika kujdesi qe kishim nga ky virus vdekjepr...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eseja
Eseja dhe llojet e saj Termi ese vjen nga Frengjishtja dhe do të thotë mundim,përpjekje për të shkruar. Eseja është një lloj shkrimi i shkurtër që ka në bazë faktin dhe jo trillimin. Çdo njeri mund të shkruaj ese,pra mund të shfaq opini...
Autori: ANXHELA MAHO · Lloji: Ese argumentuese · Tema: problemet e femijeve ne bote
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: frenki hoxha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta jone
Ese per jeten A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju r...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njeriut për mbijetesë
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv te luftēs për mbijetesë.I trashëguar nga paraardhësit tanë të lashtë.Të cilët gjuanin me çfarë të mundnin kafshë të mëdha për tu ushqyer....
Autori: KLEA Kd · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Qytetari evropian
Qytetari evropian eshte banor I Evropes dhe ka identitetin e tij kombetar. Qytetari evropian ka disa tipare dhe vlera qe jane karakteristike, si: toleranca, bujaria, barazia, respektimi I ligjit, paqja etj. Une jam nje qytetare evropiane, edhe pse akoma e...
Autori: Urta Guda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ishte data 21 mars .Zogjet kendonin me bukur se ditet e tjera ,lulet lulezonin dhe femijet luanin te gezuar . Me kete date ne e kuptojme ardhjen e praneveres , ndryshimin e dy stineve nga dimri ne pranvere . Ne pranvere zogjet kthehen nga shtegetimi i tyr...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena
Ese:Nena ime A ka me te bukur kur rrethohesh nga familja vecanerisht nga nena.Ajo me lindi me rriti me nje fjale me edukoi.Nuk thuhet kot se “Xheneti per femijen eshete nen kembet e nenes.”eshte bahaqe qe lulet e saj sjellin lumturi ne zemren e femij...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria eshte e shemtuar kur eshte vetem fizike.
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh shijuar me nje gllenjke substancen e saj te embel, bukuria kthehet si ato shurupet qe na jepnin kur ishim te vegjel, kthehet e hidhur dhe e neveritshme. "B...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...
Autori: Goialda Hysa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ne dhe interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale...
Autori: kristina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kultura , thesari me i cmuar
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nje njeri i kulturuar sepse kam nje diplome ne xhep. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i sinqerte.Une jam nje njeri i kulturuar sepse une di te komunik...




Komentet e fundit!

Emri: ikmj
Email: ikmj21@yahoo.com
Komenti: te lumte me ndihmoi shume per sot

Emri: grasiela
Email: ela_myrteza@live.com
Komenti:

Emri: admir
Email: tahiriadmir@gmail.com
Komenti:

Emri: Xhoana Gjana
Email: xhoanagjana@yahoo.com
Komenti: ke shkruar ashtu sikurse eshte nje adoloshente ne ditet e sotme,te pergezoj

Emri: blevant
Email: klea1@gmail.com
Komenti: very good

Emri: irma
Email: irma.etleva@outlook.it
Komenti: hahaha nje pucerr, lol e ke thene troc gjithsesi ke nje fjalor te bukur ti moj cupe te lumte

Emri: jkcfy
Email: hvbou@hotmails.com
Komenti:

Emri: Bieber
Email: ajsi.justin@gmail.it
Komenti: kjo ese po qe ben ;) rrofsh sapo me mbarove nje pal detyra ta kopjova pak

Emri: anastasia@yahoo.com
Email: ana.koci@yahoo.com
Komenti: krejt mir i ban kto ti bukur /

Emri: klea...........
Email: kleapg@hotmail.com
Komenti: Very very good


Emri: sara
Email: sara@info.al
Komenti: /

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: bravo! goxha ese argumentuese. te gjitha gjerat qe ka nje adoleshent i ke cilesuar shume bukur. you are very very good

Emri: ina
Email: inahoxha@hotmail.com
Komenti: nice

Emri: xhensila kurani-griselda cani
Email: euklid.klid@hotmail.com
Komenti: shum bukur eseja bravo

Emri: ana
Email: ana_ersa@live.com
Komenti: me pleqeu eseja e mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com