Data e postimit: 2014-02-25 19:57:23
Lexime: 6701
Mos thuaj nuk ja dal për sa kohë je gjallë!
Autori: Ergita Shkoza
Lloji: Te tjera
Tema: Mos thuaj nuk ja dal për sa kohë je gjallë!
Shkolla: Partizani
Klasa: x
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Koha po ikën…Vallë jam e pafuqishme për ta ndaluar?Duhet ta kap.Duhet ta bëj.Kam një rrugë të mbushur me trëndafila të sapo celur për të kaluar.
Piedestale frike më shoqërojnë si gardianë në një burg pa qeli, në një burg që të mbyt me hapësirën gjigande të tij. Buza ngec mbi një belbëzim:- Po ikën…Mundohem ta kap.Me rreshqet ndër duar,përpiqem ta kap sërisht.Me duhet ta kap.Tinguj pa muzikë thurin simfoninë e një homazhi pa sy. Përpara duarve formohet një shigjetë e drejtuar përpara.Jam duke lundruar 7 liqenet e kohës sime. Shumë të ngjashëm, jashtëzakonisht të ndryshëm. Koha po shet minutat e saj. Xhepat e mi janë bosh. Nuk kam lekë të blej disa minuta.Më duhet një qindarkë,ndoshta mund të marr disa minuta më shumë.Por jo nuk paska një mundësi të dytë.
Balta e rrjedhës së kohës më ndot këpucët. Shpejtësia e rrjedhës së saj më lustron prapë. Tani jam paralel me të, ja, ia kalova, jam në fillim. Më buzëqeshi me ironi, më talli, më tha:
-Atë që e quajmë fillim shpesh herë është edhe fund, dhe të përfundosh diçka do të thotë ta fillosh.
Me veten zvarrë shkova në fillim të startit,dhe bindshëm urdhërova veten.Nisu.
Jeta është një tren,fati i të cilit është binari nëpër të cilin kalon.Pa u ndalur,pa devijuar por duke shkuar drejt e derisa arrin fundin.Jeta është një udhëtim që ka për destinacion vdekjen por jemi ne që drejtojmë këtë tren dhe jemi ne që nuk duhet ta lejojmë të përmbyset
Nuk është e lehtë, që t'ja dalësh mbane.Jeta të jep shume një ditë, dhe prapë ti merr. Ajo që kalon, na bën më të fortë. Sikur veç një orë, po të zgjasë ajo. Ti pa fund, vazhdo jeto.
Asgjë s'mund të ndalojë.

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqërore
'' Blema një Iphone '' - E thërret Gëzimi vëllanë e vet në Kosovë,e i thotë : -Cka po donë me te pru kur te vi ? -Vëllau: Blema një Iphone masi paske me ardh -Gëzimi: A po don :Iphone 4,a 4s,a 5, 5s -Vëllau : Jo v...
Autori: shkruar nga nxënes · Lloji: Te tjera · Tema: Nëna
ti me je si dielli qe ndiqon je si hëna qe jep drit je si trendafili me erë si ujë i fresket qdo gje qe kam je vetem ti , ti e vetem ti qe vetem ti me dhe dashuri.
Autori: anna d · Lloji: Te tjera · Tema: zjarr ne pallat
nje pallat 9 katesh mer flake dhe vjen ambulanca me e fik, por problemi qendron ketu: ne cilin kat do te filloje te fike zjarrin? ne katin e pare e siper apo ne katin e fundit e poshte?
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Te tjera · Tema: ...................
Me dhemb qe ta pranoj, por dy djem dashuroj, tani po imagjinoj, sikur ti kisha perballe valle si do i < > =krahasoj.? ...........................................................
Autori: Anonim · Lloji: Te tjera · Tema: je i paprekshem
ndoshta jam gjam qe kur bie ne toke thehet, por ama, mos harro se dhe pse i thyer nuk te lejon ta shkelesh se po e shkele do te kuptosh cdo te thote fjala dhimbje
Autori: Ersi · Lloji: Te tjera · Tema: Mall
Dashuria ashtu sic lind ashtu edhe mund te humbase. Atehere mbetet i bukur kujtimi, nje mall per nje rikthim te pamundur. Ne kete poezi dashuria ka humbur pa u kuptuar.Pikat e shiut qe bien mbi qelq simbolizojne lotet mbi dashurine e ngrire mbi te cilen ...
Autori: fitore berisha · Lloji: Te tjera · Tema: klasa më e mir
Kjo veper i shkon kl më të mir që njohen arsimtaret, që pati shkolla gjat gjith historikut të saj të gjat e të lavdishëm,klases që gjithmon më bëri kernare I♥IX-3.Më kujtohet kur nisem bashk këtë rrug ,kaluam shum gjëra e shum momente ,t...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Kujtimet...
Deti I Kujteses... Si qenie njerezore qe jemi ne trurin tone te vockel 'depozitohen' kaq shume kujtime te bukura , te mrekullueshme , te paharrueshme qe qendrojne gjere e gjate ne ate hapesire te vockel por qe ndonjehere kujtimet e shumta nuk mund te fsh...
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Te tjera · Tema: Per Shoqrin
Shoqria Shoqria osht nje domethanje shum e madhee Se per gjithqka i ke pran Ku do qe te jesh edhe kon mett ndimu per gjithqkaa Po ashtu Shoqria e vertet osht Sikur familjaa Po ashtu duhet edhe mu kujdess shumm See ka shoqnii edhe shumm te keqe ...
Autori: Xhulia Tafaruci · Lloji: Te tjera · Tema: Nen flladin e Shkodres
Nen flladin e Shkodres E ndersa ecja neper rruget qe gjarperojne ne Shkoder kuptoja se sa kishte ndryshuar nga viti ne vit. Ne uren e Bunes ku takoheshin lumenjte Buna dhe Drini shihja lagje te porsalindura ku njerezia dhe zhurma vlonin. Gra me b...
Autori: Naddina · Lloji: Te tjera · Tema: Familja
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ,por prape ata me mbeshtesin me realizojne deshirat e mia.... Urrejtja ndaj tyre eshte nje gje e papranueshme.Si mund ta urrejme nenen dhe babain kur ata b...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Te tjera · Tema: shoqërore
'' Blema një Iphone '' - E thërret Gëzimi vëllanë e vet në Kosovë,e i thotë : -Cka po donë me te pru kur te vi ? -Vëllau: Blema një Iphone masi paske me ardh -Gëzimi: A po don :Iphone 4,a 4s,a 5, 5s -Vëllau : Jo v...
Autori: Sajgena Demaliaj · Lloji: Te tjera · Tema: varferia
Pse po thoni se jeta osht e mire, kur shumica e njerezve jetojne ne erresire. Kur disa se kan kafshaten e gojes . kurse ju folni me e gjet "fitusin e lojes" Shum fmi jetim enden neper rruge , shum shpia n'skamje ku tan han me 1 lug. Ju qe shani n'p...




Komentet e fundit!

Emri: fitore berisha
Email: mani_berisha@shqiptar.eu
Komenti: wow



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com