Data e postimit: 2013-04-15 18:56:47
Lexime: 14328
Shkoder
Lloji: Te tjera
Tema: Nen flladin e Shkodres
Autori: Xhulia Tafaruci
Shkolla: E Kuqe
Klasa: 8
Qyteti: Tirane
E-mail: xhuliatafaruci@ymail.com


Nen flladin e Shkodres

E ndersa ecja neper rruget qe gjarperojne ne Shkoder kuptoja se sa kishte ndryshuar nga viti ne vit.
Ne uren e Bunes ku takoheshin lumenjte Buna dhe Drini shihja lagje te porsalindura ku njerezia dhe zhurma vlonin. Gra me bicikleta qe ka mbetur nje tradite per qytetaret shkodran pershendeteshin nga njera ane e rruges ne tjetren.
Me pas arrita ne lagjen ‘Parruca’ ku eshte ndertuar xhamia e Parruces. Ishte ashtu sic e kisha pare ne foto. Nje ndertese gjigande,e tera ne te bardhe dhe me dritare te medha ku dielli leshonte rrezet e tij ne cdo pjese te xhamise.Ajo ishte e rrethuar me kangjella dredha-dredha te lyer ne ngjyre te gjelber qe benin kombinim te bukur me oborrin te mbuluar me qilimin e gjelber te barit dhe me trendafila te kuq.
Brenda xhamise ne cdo hap qe hidhje shihje muret e stolisur me shkrimet e Kuranit dhe shihje salla gjigande ku faleshin gra e burra te ndare nga njeri tjetri.Drita e llampadereve te kristalte ishte teper e dobet ne krahasim me topin gjigand,por bukurine e tyre nuk e gjeje kund. Llampadaret e kristalte e te medhenj qe shendrisnin neper pllakat ngjyre te bardhe e bojqielli te xhamise benin nje pasqyrim te bukur te tyre. Ne cdo salle qe shkoje qilimat ishte te shtruar neper dhomat e faljes.
Ndersa ngjitesha ne shkallet qe vinin duke u rrumbullakosur ndodhesha ne minare,ne piken me te larte te xhamise e ku kumbon zeri i hoxhes kur kendon.Nga aty mund te shihje pamjen piktoreske qe na ofronte qyteti i bukur i Shkodres.
Andej tej ndodhej pedonalja e Gjuhadolit,kjo e fundit ka qene nje nga lagjet me te vjetra te Shkodres.Pedonalja fillonte nga piaca e Shkodres ku mund te levizje i lire.Ajo ishte e shtruar e tera me kalldrem dhe ne mes te saj vinin njeri pas tjetrit stolat ku gjyshet e kishin si vendpushim dhe une i pershendetja me kenaqesi .Anash saj ndodheshin ndertesa te mocme ku dyert e tyre jane te ndertuar nga lenda e drrases,ndersa muret jane ngjyre hiri qe duken qe jane ndertuar vite me perpara.
Pas ketij udhetimi te larget,u nisa per ne Tirane. Ne vesh akoma me kumbonte zhurma e qytetit.

Vepra te ngjashme
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pershkrim subjektiv.
Edhe pse nuk kam qene kurre ne Stamboll prape e dua me shume se cdo vend tjeter ne bote.Ndertesat moderne te nderthurura me ato te vjetrat e bejne Stambollin te duket si nje parajse me vete.Guret e medhenj afer Detit te Zi,ne zonen e Trabzonit,jane vend...
Autori: lola hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht . Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te pas...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Qyteti i Kukesit
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem.Dielli rrezaton jo per te ngrohur,por per te shoqeruar rete dhe qiellin.Malet jane te ndryshme nga njera-tjetra.Nje male me debore,nje mal me shkembinj te ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale. Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e arte
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e vjeshtes
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mengjesi
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja si gjithnje zerin e mamit qe me delikatese do te me zgjonte nga gjumi. mirepo kete dite dielli nuk shndrinte si gjithnje por akoma me i forte dhe me i buk...
Autori: Mirgen Skordha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperia ne syrin tim
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dh...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kudo qe shkoje shihje njerez qe ishin veshur me xhupa te trashe. Duke qene se temperaturat ishin shume te uleta u vendos qe shkollat te mbylleshin per 3 dite....
Autori: ronaldo rama · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: jeta e perditshme
Imagjino nje vend ku ka nje qetesi absolute nje vend vend te rrethuar nga natyra e gjelber,bar,peme,ajri I paster.Nje vend enderrash ku cdokush do te jetonte I lumtur.Do ishte nje vend ku fjala zhurme nuk do te egzistonte,ku cdokush do te kishte kohe per ...
Autori: A.B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e pranveres
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare rrezet e diellit kishin filluar te ndriqonin..Gezimin qe po e ndjeja ishte i papershkrueshem...Dita e dites diqka po e ndriqonte natyren ate po e bente me t...
Autori: Dorina N. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim Imagjinar ne Kohe 2
Mbasdite vone dimri. Qielli gati ne te erresuar. Zhurma e eres degjohet ne dritaren e dhomes. Jam duke pire nje filxhan çaji te ngrohte dhe ne te njejten kohe po lexoj nje liber me aventura dhe fantazi te J.R.R. Tolkien. Me pelqen embelsia e Cajit te ngr...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezi Dashurie
Ishte kaq bukur kishte kishte shprese per nje jete te re thurem endrra per jeten tone shpresuam se do te shkoje gjithcka mire i besuam njeri-tjetrit nuk lejuam askend te na ndaj ishte kaq bukur sa qe nuk e kuptoj se si ndodhi ishte nje ...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ishulli
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dhe nuk i kuptoje. Kur erdha ne kete qytet mendoja qe ishte qyteti me i mire dhe me i pasur ne gjuhen e vet por kudo neper mure shikoja germa fytyre poshte o...




Komentet e fundit!

Emri: arber
Email: asiesefolli@hotmail.com
Komenti: kjo ese eshte e mrekullueshme per te gjithe njerezit si une

Emri: mowgli
Email: mowgli0000@gmail.com
Komenti: Sepse mund te kete qene myslimane.

Emri: dejvi
Email: bzhetajd@yahoo.co.uk
Komenti: po te kisha e madhe qe quhet katedrale pse ske shkua



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com