Data e postimit: 2013-10-06 16:02:58
Lexime: 5754
PA TY
Lloji: Te tjera
Tema:
Autori: Anna
Shkolla:
Klasa: 10h
Qyteti: nje planet i bukure
E-mail: Ann@mp.hotmail.com


PA TY

Ora nuk kalon por pse?
me duket qe kjo dit nuk do te kaloj
se pse un ty te DASHUROJ

Ri dhe mendohem se te te haroj
me mendimet un luftoi
tya te kerkoj por ti sje ketu

se me braktise edhe zemren ma gremise

Vepra te ngjashme
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Loti pikon n shpirtin tim
......"Loti-Pikon-Në-Shpirtin-Tim"..... A e din se ke marr rrug Pa kthim?A e din se Do t jesh von per pendim? A e din q nga un u ke Largu? E sko mo kthim!.. Loti pikon në shpirtin tim!.. Më le!. N vetmi e n trishtim A e din q lotet per ty ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Unazen e dikujt tjeter ne gisht po e mbaj sa here qe e shoh me mall per ty qaj:'( ti me mungon per ate qe je une te kerkoj por askund s'te gjej. Tjetrin kam ne krah, por ty te mbaj thelle ne zemer, jam mbushur me mekate qe s'iu ve dot emer por meka...
Autori: MEXHAIT OSMANI · Lloji: Leter · Tema: MESUESI I IM I DASHUR
MESUES IM I DAASHUR UNE TY SHUME TE DUA TI MUA ME MESOVE UNE TE DUA SHUME TY TY ME MESOVE SHKRIM DHE LEXIM UNE TANI EDHE PSE JAM I RRITURR DI SHUME GJERA POR TI ASNJEHR NUK DO TE HARROJ TY UNE TY SHUME TE DU MESEUES MENDOHEM ME VETEN PSE TI MUA ME BRAKTI...
Autori: anto · Lloji: Poezi dashurie · Tema: love
ne eresiren e nates vec ty te kujtoj nuk mundem te te haroj kur te pash per her te par u mrekullova engjell tjeter si ti nuk dashurova nuk mund ta them nuk mund ta pranoj ty kaq lehte s te haroj
Autori: Dorina. D · Lloji: Poezi personale · Tema: Vdekja
Si ka mundesi? Si ka mundesi qe u largua? U largua si fryma dhe u fik si arsyeja. E kerkoj ketu, E kerkoj atje. Por asgje, asgje ska mbetur mbi dhe. Rrobat ne kramastar vazhdojne te mbijetojne Dhe aroma e tyre nostalgjine leshojne. Degjoj...
Autori: gisel gorani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Ti je arsyeja qe une jetoj, ti je endrra qe cdo nate enderroj, ti je personi qe gjithnje kerkoj, TI JE I VETMI QE UNE DASHUROJ. KETE JA DEDIKOJ ******
Autori: Edita Tahiri · Lloji: Leter · Tema: mesuesja ime me e dashur
mesuesja ime nuk gjej dot fjale per te te falemenderuar .ti qe memesove se si te shkruaj . me mesove te lexoj ,recitoj e me mesove cdo gje je mesuesja me e mire qe te kam takuar nuk do te haroj asnjeher .ti per mua je munduar e nuk me ke lenduar te d...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Hartim · Tema: PUSHIMET VERORE
MENDIMI IM SE SI DO TI KALOJ PUSHIMET VERORE ESHTE QE TE SHKOJ TE DAJA TE HALLA TE TEZJA PO ASHTU EDHE NE PISHIN EDHE TEK SHOQET E MIA EDONA DHE BESJANA UNE MENDOJ SE KETE PUSHIM DO TA KALOJ MREKULLUESHEM UNE ME FAMILJEN TIME KEMI MENDUAR QE TA BEJM NJE ...
Autori: anto · Lloji: Poezi dashurie · Tema: LOVE
Ike dhe me nuk u kheve jetove dhe me genjeve kujtoja se do te ktheheshe prap kujtoja se nuk do te ikje me larg enderoja kthimin tend enderoja si te ishta pa mend enderoja te pa imagjinueshmen enderoja te pa krahasueshmen jeta nuk zgjat pergji...
Autori: bobi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashni
Kam frik ~____Kam frik te fle. . .se do te te kujtoj ~____Kam frik te zgjohem. . .se do te te kerkoj ~____Kam frik te vdes. . .se do te harroj ~____Kam frik te jetoj. . .se shume te dashuroj. . . . . . .
Autori: Albana putaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Me mungon
Me mungojne puthjet e tua Me mungon fjala te dua Me mungon shikimi i jot Se un pa ty jam njeri kot Me mungon zeri yt i embel Do te shoh sot ne enderr Buzeqeshjen tende e adhuroj Me mungon te dashuroj Me mungon ti pergjithsi Shkruaj emrin t...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Hala jom i njejti
.........."Hala jom i U bo koh q me le ti Per ty po , mendoj Edhe tani....Hala Jom i njejti mke Perseri mas veti Edhe pse ti su Ktheve m le n Vetmi e m genjeve... Zemren ma pervelove Nuk e di tash se çka Fitove q mua me Trishtove... Thell ...
Autori: N.Osmenaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Liria
Mos me ler te cmendem.Kam kaq shume gjera brenda sa po plas.Dua te qesh,dua te luaj...dua te marr fryme.Sa shume do doja qe dikush te therriste emrin tim e te me ftonte te humbisnim ne pafundesine e magjishme te jetes.Por thjesht un po cmendem!Jam kaq e i...
Autori: Valentina Hoti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Futbolli
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtruar dhe duke luajtur futboll.Ne vendin ku un jetoj ende nuk ka shkoll futbolli per vajza.Sapo te vij pej shkolles un marr topin dhe dal ne oborr per te lua...




Komentet e fundit!

Emri: Anna
Email: Ann@mp.hotmail.com
Komenti: flm je shum e mir

Emri: Persa
Email: persa.kl.9@hotmail.com
Komenti: SHUM E BUKUR TE LUMTE



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com