Data e postimit: 2014-04-20 10:23:55
Lexime: 3857
...............
Lloji: Te tjera
Tema: ...................
Autori: Ana Xhihani
Shkolla: "3 Deshmoret"
Klasa: Vb
Qyteti: Kavaje
E-mail: anna.xhihani@hotmail.com


Me dhemb qe ta pranoj,
por dy djem dashuroj,
tani po imagjinoj,
sikur ti kisha perballe
valle si do i < > =krahasoj.?
...........................................................

Vepra te ngjashme
Autori: Renis Hamza · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi
Sikur të kisha krahë E në qiell të endesha i lirë Yjet t’i prekja me duar Të ikja larg nga kjo bote e pështirë Sikur të kisha krahë E hënën ta vizitoja Duke qëndruar mbi të i vetëm Portetin tënd të vizatoja Sikur të kisha k...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: Arta Gjokaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezi Dashurie
Mungesa jote ma vret vetjen time,ti je e vetmja qe hyn ne boten intime. Me fal nese flas e asgje nuk them nese ti lendohesh mua do me dhemb. Marr lapsin pikturoj,vetvetiu digjet sepse nuk ka ngjyre qe ty te pergjigjet.Marr shkruej poezi e te gjitha i t...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Unazen e dikujt tjeter ne gisht po e mbaj sa here qe e shoh me mall per ty qaj:'( ti me mungon per ate qe je une te kerkoj por askund s'te gjej. Tjetrin kam ne krah, por ty te mbaj thelle ne zemer, jam mbushur me mekate qe s'iu ve dot emer por meka...
Autori: enis mumajesi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Më e mira per te gjithe
Ne në lagje jemi 26 djem.Kishim bërë plan te dilnim si grup.E kishim lënë takimin tek stacioni i autobusit ne oren 8 fiks.Të gjithë erdhëm atje por na doli një problem.Ne nuk e menduam se ku do te shkonim.10 djem thoshin te shkojmë tek liqeni ar...
Autori: agan aziri · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ime e par
nese kohen do ktheja pas dhe lotet qe kam derdh per ty do ti quja mekat po te mundja do te beja gjithcka qe doja ne zemren time do te ftoja cmendurisht te doja luftova si nje i marre iniciativa ime e pare shifja foton duke qare disa muaj i vrare e di ...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: Fabiana Nika · Lloji: Poezi kolone · Tema: DHIMBJA
Se di pse,por ndihem e paplotesuar, Sikur dicka po ma gerryen shpirtin nga brenda. C'eshte valle?! Pse kaq e humbur ndihem? Pse nuk e di me se kush jam? Mos valle dikush me ka lenduar,e, ma ka bere zemren te digjet ne zjarr? Pse me duket sikur ne ...
Autori: Josel Qazimllari · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuira e pare dhe e fundit
Isha vetem, ne nje stol braktisur Me nje buqete qe ndjenjat i ishin krisur Lulet pra lulet u ndjen kaq te fyera Dhe gjembat bashke me to u ndjen te urryera. Te urryera si une , si une i shkreti Qe nje dashuri me zor e gjeti Dhe me kandilke t...
Autori: E.V · Lloji: Pershkrim · Tema: Kur perballe ke natyren
A e di se si eshte te ndihesh i pafuqishem, i pashprese, i pambrojtur, i zbuluar nga cdo mburoje e mundshme, a e di si eshte te jesh vetem, te jesh aq vetem sa te kesh siper kokes vec qiellin me yjet, apo me diellin? Ah sa ia kam friken atyre yjeve, ...
Autori: Albana putaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Me mungon
Me mungojne puthjet e tua Me mungon fjala te dua Me mungon shikimi i jot Se un pa ty jam njeri kot Me mungon zeri yt i embel Do te shoh sot ne enderr Buzeqeshjen tende e adhuroj Me mungon te dashuroj Me mungon ti pergjithsi Shkruaj emrin t...
Autori: Florian Skurta · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Kush jemi ne ?
Femijet jane bota per cdo prinder. Syte e tyre ndricojne si xixellonja kur marrin per here te pare ne krahe femijen e tyre. Sado qe femijet te bejne gabime ata perseri jane tri fjale per cdo prinder : jete , engjell , drite qe ndricon rruget e erreta te j...
Autori: samina · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Po m'dhemb
Po m 'dhemb N'fakt Po m'dhemb kur kohen e çmume, dhurat prej Zotit nuk e investon per vedin po per tjetrin Po m'dhemb kur fjalen e dhan ti nuk e mban Po m'dhemb kur shof Se dashnia dhe interresi jan ba dy binjak Po m'dhemb kur ja ban burgun ve...
Autori: samina · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Po m'dhemb
Po m 'dhemb N'fakt Po m'dhemb kur kohen e çmume, dhurat prej Zotit nuk e investon per vedin po per tjetrin Po m'dhemb kur fjalen e dhan ti nuk e mban Po m'dhemb kur shof Se dashnia dhe interresi jan ba dy binjak Po m'dhemb kur ja ban burgun ve...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com