Data e postimit: 2013-10-21 21:12:03
Lexime: 6384
Skamja
Lloji: Te tjera
Tema: varferia
Autori: Sajgena Demaliaj
Shkolla: "Asim Vokshi"
Klasa: 12
Qyteti: B.curr
E-mail: gzimhalilaj@hotmail.com


Pse po thoni se jeta osht e mire,
kur shumica e njerezve jetojne ne erresire.
Kur disa se kan kafshaten e gojes .
kurse ju folni me e gjet "fitusin e lojes"
Shum fmi jetim enden neper rruge ,
shum shpia n'skamje ku tan han me 1 lug.
Ju qe shani n'parlament po e harroni 1 element ,
kqyrni votat qysh po i fitoni ,
e masanej harroni se ca thoni.
Boni premtime qe prej njerzve me nxjerr fitime,
ka njerz qe si "zogu" shkon tu mbledh therrime.
Per tjert skini dert vec i mushni xhepat pare,
ju na prut n'ket dit e ju qit zoti fare...!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Mos u mërzit kur respektin ta marrin për dobësi,njeri jam dhe un edhe po ashtu gaboj si ti,harro të shkiarën edhe mendo për çka të pret tani"..
......"Sa shum"........ Nashta disa njerz, më kon ,harru...Sa shum të mira , i pata bo...E tash thikën ,mbas krahve, ma kon vu...Se di a thu nashta un që, aq shum i pata  , respektu athu...E kom meritu me , më ofendu...Në vënd qÃ...
Autori: Viona · Lloji: Poezi lirike · Tema: mos me thoni gurbeqare
morra rrugen e gurbetit o sa keq ja bona vetit morra rrugen e gurbetit o sa keq ja bona vetit mu shue drita e imanit me mungon thirrja e ezanit mos me thoni gurbeqare ndaqi dhimbjen me ma ndal ti oj nan ma bon hallall qi per mu ke shum mall sa her vjen o ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Jeto dhe mos u dorzo"
"Qëndro" Kqyri nalt , ret e shqiptart n qiell përdit , lusim zot me na dhën , pak diell.Shpirti npaq a kon tu ju shku , ska mo parajs, e më vështir ësht me jetu.Drit i'u ka bë shpirti e gjithmon do ju kujtoj , sa t'kem jet ,nÃ...
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Te tjera · Tema: Per Shoqrin
Shoqria Shoqria osht nje domethanje shum e madhee Se per gjithqka i ke pran Ku do qe te jesh edhe kon mett ndimu per gjithqkaa Po ashtu Shoqria e vertet osht Sikur familjaa Po ashtu duhet edhe mu kujdess shumm See ka shoqnii edhe shumm te keqe ...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: "Beso guxo jeto fito"
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të duket  me vdek por e ke gabim se me jetu , ësht rruga më e shenjtë . Dhe nëse ke gabu edhe përsëritë , gjërat që bëjn tjert: Epo mos har...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: "Beso guxo jeto fito"
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të duket  me vdek por e ke gabim se me jetu , ësht rruga më e shenjtë . Dhe nëse ke gabu edhe përsëritë , gjërat që bëjn tjert: Epo mos har...
Autori: blenda berisha · Lloji: Analize letrare · Tema: lufta
Armiku oj kosova ime nena ime shum gjera perjetove gjithmon u lendove shkau na masakroi shum njerz te pafajshem i vrau pse o shka i vrave ata shqiptare nuk kishe buken e gojes per kete arsy vall ...
Autori: altin selca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha shqipe
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar gjuhes shqipe pothuajse i ka ardhur vdekja shum njerz po largohen prej ne vendi ne vendin tjeter .SHqipe ben pjes ne grupin e familjeve indo evropiane . gj...
Autori: Mister Tumsi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellime te ndryshme. Disa kane frike nga vdekja. Disa jetojne sepse nuk vdesin dot dhe disa te vetvriten sepse per ta nuk ka kuptim jeta. Pendimi,dyshimet dhe te...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Per nipin
U gëzu vendi u gëzua shpia Po na vjen nipi te shpia Shumë u gëzu gjyshja vet Ja ka ngjit emrin e gjyshit vet Me shendet e jet te gjat Ti u rritsh me bab e nan Ty te don gjyshja shum Ma grofsh emrin e u bafsh katun Urime ditelindja per sh...
Autori: Emili Capi · Lloji: Rrefenja · Tema: Rreth fjales "Une"
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho". Nese nuk ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !
Çka po fol bre a spo kupto Çka po sillesh keq kur kerkon Spo e degjo a asht mir me Kan kshtu o bro fjala osht Fjal e besa osht bes e shoku Shokut doren kurr sja Lsho Çka po t'ndodh qe spo m'beso A t'pelqejka vetja kur m'ofendo Jeta thon ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Mos u merzit ngrihu dhe fshiji lot në kët bon asgjë sësht free dhe nga lart të shikon dhe mbron një Zot"
"LUFTO FITO" Lufto fito ,ngrije koken lart mos ki frik nga asgjo se ke lart nje,zot qe te mbron ngado . Kudo qe rrin ngado qe shkon ,zotin e ke pas vetes dhe pse me sy nuk e shikon . Lufto fito dhe kurr mos u dorëzo jeta nuk ësht si...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per Saiden
22 korriku befasi Po na vin bineqet ne shtepi U gzu shpia u gzu vendi U gzu shpia mrekulli Po na vin 2 djem ne shtepi Nanagjysh shum u gzu Mesa ime si ka pshtu Operacioni shum i leht 2 djem florjana e ejte i ka sjell ne jet Nanagjyshe sh...




Komentet e fundit!

Emri: sdsf
Email: sdfsdf@dgfdgf.com
Komenti: shummmmmmmm e brkkkk :*



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com