Data e postimit: 2014-02-15 08:21:05
Lexime: 14782
7 marsi
Autori: VALERJANA TAFOSHI
Lloji: Ese argumentuese
Tema: dita e mesuesit
Shkolla: SELMAN RIZA
Klasa: 8-1
Qyteti: gjakove
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te nderuar e te respektuar,mesuesit tone gezuar 7 marsin diten tuaj.Ne kete dite ne ju nderojme juve per punen dhe kontributin tuaj te madh qe keni dhene,jepni e do te jepni, per mesimin e gjuhes sone te paster shqipe te asaj gjuhe qe na lane amanet te paret dhe detyra jone eshte ta percjellim ashtu te paster tek brezat e ardhshem.
Ne jemi kreanr me ju dhe ne me gjithe zemer ju urojme Gezuar festen tuaj 7 Marsin duke ju uruar shendete jete te gjate ne te mire te kombit e te atdheut tone te shtrenjte.Ne i ruajme me nostalgji mesimet dhe keshillat qe na jepni.
Sot 7 Marsi,Dita e Mesuesit,shenohet si nje ngjarje me rendesi kulturore ne te gjitha trojet tona shqiptare.
Mesuesit shqiptare ne qdo kohe e ne qdo krahine,kane qqene jo thjeshte profesioniste te arsimit, por ne rradhe te pare ishin patriote dhe njerez te emacipuar,agjiatore te shqiptarizmesdhe idealiste,humane dhe artiste te fushavae te ndryshme.Cdo nxenes nga ne ka ne zemer monumentin e mesuesit tij te preferuar te cilit i falet me mirenjohje ,Pra cdo njeri pavaresisht se cfare detyre ka sot,qofty ky minister apo politikan,biznesmen apo punetor,ka qene dikur nxenes,ka pasur perball mesues e mesuese qe s´kane kursyer kohen,frymen,pasionin,jeten,per te brymosur vogelushet me dije, me kulture dhe edukate.
Arsimi ne Kosove i dha shume mesues luftues per lirine e Kosoves.E sot ne kete dite ata kujtohen me respekt nga nxenesit e tyre.
Edhe njehere gezuar festen tuaj mesues te nderuar e te respektuar.....####./

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota
Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjeter,disa ia kane pare frytet e mira jetes ne kete bote e disa nuk kane pare as rrenjet e saj. Bota eshte nje univers dhune dhe pakuptimesie, ku shumica e nj...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ishte njeri me vlera (Kushtuar Dajes)
Ditet ndryshe nga te tjeret, qdo her e me shum e ndjej mungesen tende.Perqafimet dhe fjalet e bukura qe mi thoshe nuk do ti harroj kurre.Vazhdimit e ndjej shtrengimin e duarve tuaj,shikimin e embel qe do te me mbetet gjate kujteses time.Tani qe te ka mbul...
Autori: Mina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia Ime
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dhe jetoj ne qytetin e Elbasanit. Jetoj nje jete modeste por qe gjithnje me ka pelqyer! Une jam motra e madhe e dy vellezerve te mi dhe pjestares me te voge...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sa shum me lendove
Nuk po kalon jeta jo nje dit me duket sa nje shekull pa ty ti nuk e di se kur ishe ti me mua shpirti im ishte me i lumturi ne bot .............e tash nuk po guzoj as te mendoj se si kam perfundur.A nuk tu dhimsa pak ë e di un kam faj per kete unnnnnnn t...
Autori: Steisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: natyra
Bie një shi i lehtë.Rrugët e qytetit janë të heshtura e të zymta.Dëgjohet vetëm melodia e ëmbël e shiut dhe hapat e ngadalta të ndonjë njeriu që kalon nëpër rrugët e qytetit.Në çdo gjethe rrëshqasin butësisht disa pikla të vogla shiu ...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese
Me shum dit po te kerkoj NGA TI kosov frym emertoj tani shpreh fjalet e gjyshes shko moj bi shko por telutem atdheun mos e harro embel gjyshja ime luften ma tregoj permendi luftaret qe kurr si harroj qart e qart mendoHET GJYSHJA ende fil...
Autori: samanta kaba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cfare jane kujtimet
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
Autori: Elmer Dema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: KOSOVA ESHTE SERBI
Jam krenar se jam shqiptar, sepse Serbia është një nga kombet më të lashta të Ballkanit .Kombi ynë ka vlera dhe ne duhet të krenohemi.Jemi kombi më tolerant me besimet fetare. Jemi komb mikpritës. Shqiponja jonë ngjan me shumë shqiponja të tj...
Autori: Debora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perplasja e heronjve dhe tiraneve ne aspketin e peerjithshem
Harmonia dhe perpasja, paqja dhe lufta. Eshte pikerisht kjo antiteze qe ka lindur bashke me njerezimkn dhe nuk do te shuhet kurre. Eshte antiteza qe ka vene ne lufte tiranin dhe heroi, forcen dhe te drejten.Ajo eshte esensa e jetes, e mbijeteses, e lumtur...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...
Autori: Mirela isufi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqja ime
Ne jeten ton perballemi me sfida,probleme te ndryshme.Mua si shoqe e ngusht me ka prekur shum nje tragjedi qe i ka ndodhur shoqes sime se klases.Shqetesim me te madh nuk kam ndier asnjeher me par,sepse tanime at shoqe nuk mund ta takoj me.Ishte pushim dhe...
Autori: Iris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per Alden
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te bere detyrat dhe nuk e ka hapur fare internetit??? Edhe une e kam bere kete gje. Nuk kam pse e mohoj. Ne momentin qe ulem per te bere detyrat hap kompjuetrin ...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: zgalemi
Era fryn e terbuar dhe ngre vale si nje ma ... fluturo,zgalem -trmroshi, vrull i eres nuk te ndal! ulerin tufan i eger permbi det pa an ,efund... ...
Autori: Aleandro · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperi
Kalimi i kenaqesise ne Zemer "Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi shpirterore dhe ushqim trupor.Mirepo shume njerez gabojne kur kenaqesine kalojne tek materialja sepse dihet qe njeriu nuk kenaqet me buze duke ngrene dicka...




Komentet e fundit!

Emri: guci puci
Email: dua00580@gmail.com
Komenti: kjo ese esht kot fare sem pelqeu hic

Emri: senat
Email: senat.trupaj@hotmail.com
Komenti: me duhet nje vjersh e bukur per 7 marsin

Emri: &
Email: &_&@gamil.com
Komenti: Super

Emri: elval
Email: vali-mulaj@hotmail.com
Komenti: me pelqen 7 marsi

Emri: Uendi
Email: uendi-qafa@hotmail.com
Komenti: Kjo ese eshte e mire poreshte kopjuar nga nje vend tjeter keshtuqe kjo pune nuk vlersohet shume

Emri: kloi
Email: kloe_kleopatra@hotmail.com
Komenti: e mire por nuk eshte se me pelqen shume pasi ke vendosur me ne dukje patriotizmin sesa mesuesin.Mesuesi ka nje perqindje fare te vogel ne kete hartim por gjithsesi per moshen komplimenete

Emri: valerjana
Email: ermal_tafoshi@hotmail.de
Komenti: NiCe@@@....



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com